עיצוב הבית

כסאות בשילוב עץ וריפוד לפינת אוכל

כסאות לפינת אוכל דגם באזל

שאלות ותשובות לגבי כסאות בשילוב עץ וריפוד

כשאתם עומדים לפני בחירת כסאות לפינת אוכל בביתכם, תמיד קיימת ההתלבטות האם לבחור בדגם עם או ללא ריפוד. האמת היא שיש יתרונות וחסרונות לשני הצדדים, אך כדאי שתדעו שאחד הדגמים המבוקשים ביותר כיום , אלו כיסאות המשלבים בין עץ וריפוד. מה מיוחד בהם ולאיזה סגנון עיצוב הם מתאימים? על שאלות אלו ואחרות תוכלו לקבל מענה בהמשך.

מה מיוחד בכיסאות המשלבים בין עץ וריפוד?

לא סתם כסאות המשלבים בין עץ וריפוד הפכו לפופולריים בשנים האחרונות. מלבד הנוחות הגבוהה שלהם, הם גם בעלי מראה מיוחד ומרשים, הנובע משילוב בין חומרי גלם שונים והדפסים על הריפוד עצמו.

כסא לפינת אוכל דגם טומי

לאיזה סגנון עיצוב הם מתאימים?

מקובל לחשוב שכיסאות המשלבים בין עץ לריפוד מתאימים לפינת אוכל המעוצבת בסגנון כפרי, אך האמת היא שהם יכולים להתאים כמעט לכל סגנון עיצוב. המשחק בין הגוונים השונים וחומרי הגלם, מאפשר לעצב כיסא כמעט לכל טעם, כולל כיסאות אלגנטיים, יוקרתיים, כפריים ואף סגנון מודרני.

מהן אפשרויות המשחק עם כיסאות עץ מרופדים?

בעבר כאשר דיברו על כסאות עץ עם ריפוד, היה בעיקר דגם קלאסי אחד של כיסא עשוי מעץ לכל אורכו, ורק המושב היה מרופד. כיום אין סוף ליצירתיות ואפשר למצוא מגוון רחב של דגמים הכוללים אחוז כזה או אחר של ריפוד ועץ. יש דגמים בהם הריפוד הוא החלק העיקרי ורק הרגליים עשויות מעץ ויש דגמים בהם הריפוד הוא מינימלי.

האם ריפוד מצריך תחזוקה גבוהה?

אחד החששות של אנשים המעוניינים לקנות כיסאות המשלבים ריפוד, זה מה יקרה במידה והריפוד יתלכלך. מדובר בחשש לגיטימי, שכן מטבע הדברים עלול להישפך אוכל או נוזל על הריפוד ולהשאיר כתמים. עם זאת, כיום ישנן שיטות מתקדמות לניקוי כתמים וחידוש ריפוד ומלכתחילה אפשר גם לבחור בבדים העשויים מסוג אשר דוחה כתמים. במידה ובכל זאת נשארו כתמים ולא הצלחתם להסירם בשום צורה, תמיד ניתן להחליף את הריפוד עצמו וזו גם דרך מצוינת לרענן את פינת האוכל ולחדש אותה.

כסא ביטל ריפוד קטיפה

כמה עולים כיסאות בשילוב עץ וריפוד?

טווח המחירים שלהם נע מ-300 ₪ ועד ל650 ₪ ומעלה. המחיר מגלם בתוכו את איכות העץ והריפוד והכמות מכל אחד מהם. כמו כן, ישנם כיסאות המשלבים בין עץ, ריפוד וחומר נוסף כמו פלסטיק או אלומיניום, וגם לכך תהיה השפעה על המחיר.

איך ניתן להוזיל את העלויות ברכישתם?

דרך אחת היא להמתין למבצעים. חנויות רבות מציעות מחירים אטרקטיביים על מגוון הכיסאות והרהיטים שבחנות, לפני חגים או מועדים מיוחדים כמו סוף שנה ויציאה של קולקציה חדשה. דרך נוספת היא באמצעות פנייה לחנויות אשר מייבאות מגוון רחב של כסאות לפינת אוכל ולכן יכולות להציע טווח מחירים רחב ותנאי תשלום נוחים. יש דרך נוספת והיא לקנות כיסאות מיד 2, אולם דרך זו פחות מומלצת, שכן אי אפשר לדעת מה יהיה מצבם ומהי האיכות שלהם.

ריפוד בד או דמוי עור?

השאלה האם לבחור בריפוד בד או דמוי עור, תלויה בעיקר בכם ובטעם האישי שלכם. ריפוד בד מאפשר משחק רחב יותר גם טקסטורות ודוגמאות, אך חשוב שהבד יהיה קל לניקוי. לעומת זאת ריפוד דמוי עור קל לניקוי, אך הוא יכול לשדר מראה מבוגר יותר ובימים חמים הוא פחות נעים במגע עם העור. מוזמנים לקרוא מאמר המתמקד בשאלה האם כדאי בד או דמוי עור עבור כיסאות בר.

מה חשוב לבדוק כשקונים כסאות המשלבים עץ וריפוד?

כשאתם בוחרים כסאות בשילוב עץ וריפוד לפינת אוכל, חשוב שתבדקו מספר נקודות. הנקודה הראשונה זה חוזק הכיסא ויציבותו. הנקודה השנייה היא האם הבד מתנקה ובאילו חומרים ניתן לנקות כתמים מהבד ואת שאר חלקי הכיסא. הנקודה השלישית היא האם אפשר להתאים כסאות בר למטבח בסגנון דומה לכיסאות שבחרתם לפינת האוכל.

כסאות לפינת אוכל דגם באזל

כסאות לפינת אוכל מרופדים

 

בחזרה לרשימה