כללי

יצירת אווירה בבית הקפה בעזרת כיסאות

כיסאות לבית קפה

איך לבחור כיסאות לבית הקפה שיוכלו לשרת היטב את התדמית?

תפריט עשיר, צלחות אסתטיות, כלי אוכל מרהיבים ושירות אדיב ומהיר הם חלק מהדברים אשר מושכים לקוחות לבתי קפה וגורמים להם להעדיף מקום אחד על פני מקום אחר. בנוסף, ישנם גורמים נוספים המשפיעים על תנועת הלקוחות למקום וביניהם השאלה האם האווירה בבית הקפה היא מהנה והאם נוח לשבת למשך זמן רב? את שאלת הנוחות ניתן לפתור בקלות, באמצעות בחירת כיסאות פונקציונליים, אך מה לגבי האווירה? איך משפיעים ויוצרים בדיוק את התחושה שאתם מחפשים?

בחירת כיסאות מעוצבים

נכון, ברוב בתי הקפה משתמשים פחות או יותר באותם פריטי ריהוט, אך ההבדלים בסגנונות העיצוב, הצבעים, הצורה והגודל הם בעלי השפעה רבה על האווירה שתשרור בבית הקפה שלכם וזה גם אחד הדברים שיבדיל את המקום שלכם על פני בתי קפה אחרים ועסקים מתחרים, לכן יהיה כדאי מאוד להשקיע בבחירת כיסאות לבית קפה.

כיסאות לבית קפה

כיסאות קיאנו לבית קפה מעוצב

בית קפה באווירה אירופאית

מעוניינים ליצור אווירה של בית קפה בסגנון אירופאי, שתגרום ללקוחות להרגיש שהם נתנו קפיצה קטנה לחו”ל? כדאי לבחור בכיסאות מרופדים ואלגנטיים, בגוונים בהירים ועם משענת בקווים מעוגלים, בדיוק כמו הסגנון השולט בבתי הקפה בפריז או בלונדון.

בית קפה בסגנון המזרח

מעוניינים ליצור אווירה של חו”ל אבל לא אירופאית? אפשר להזמין כיסאות עץ בשילוב קש ופינות ישיבה המזכירות את המזרח וכך ליצור אווירה אותנטית ומלאת קסם ישן.

בית קפה מודרני

אם אתם מחפשים דווקא כיסאות שיתאימו לבית קפה בסגנון מודרני מתקדם, כדאי לבחור בכיסאות עץ שבמבט ראשון נראים פשוטים, אך משחק בין צבעים יכול לתת בדיוק את הטאץ’ שאתם מחפשים.

אווירה מתוחכמת

השקעתם רבות בהקמת בית קפה בעל תדמית מתוחכמת? כדאי להתאים לכך גם את הכיסאות. רהיטים מעוצבים המשלבים בין חומרי גלם שונים יכולים להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. ישנם דגמים המשלבים בין עץ ופלסטיק ובעלי צבעים לא אחידים. לעתים הבחירה הנכונה תהיה לא להתמקד בסוג אחד של כיסאות אלא במספר עיצובים, אך יש לדעת איך לעשות זאת בצורה חכמה כדי שלא יתקבל מראה מבולגן ולא הרמוני.

השלמת העיצוב

כשאתם מעוניינים ליצור אווירה מסוימת בבית הקפה, כיסאות הם מקום טוב להתחיל בו אך לא שם מסתיים הסיפור. יש לבחור גם שולחנות ורהיטים נוספים, אשר יתכתבו עם סגנון העיצוב שבחרתם ולסיום לדעת כיצד להשלים את המראה באמצעות גוונים, טפטים, גופי תאורה ופריטי נוי. כמו כן שימו לב שכיסאות ישיבה לצד שולחנות הם אמנם פריט חובה בכל בית קפה, אך ניתן לשדרג ולהוסיף גם כיסאות בר גבוהים שיוצבו ליד דלפק ופינות ישיבה נמוכות, אשר יכולות לשמש גם כפינת המתנה מחוץ לבית הקפה.

כיסאות מעוצבים והרבה מעבר

כיסאות מעוצבים יכולים לתרום רבות לאווירה שתשרור בבית הקפה שלכם, אך בסופו של דבר אם הרהיטים יהיו במראה זול ולא איכותי, תהיה לכך השפעה הפוכה. לכן, כשאתם בוחרים ריהוט למסעדה או לבית קפה הקפידו להזמין רהיטים איכותיים, יציבים ועמידים, שהלקוחות יוכלו להשתמש בהם בצורה מרווחת ולהרגיש בנוח. כמו כן, רצוי להזמין את כל הריהוט מאותו המקום, כדי ליצור מראה אחיד ואסתטי.

כסא דגם ריו-12

דגם ריו-12

כשאתם מזמינים את הכיסאות, בדקו שהחברה מחזיקה את הדגם שבחרתם במלאי והיא ערוכה לספק לכם את הכמות הנדרשת.

בחזרה לרשימה