עיצוב הבית

עשרת הסיבות לבחירת רהיטי עץ לבית קפה

כסאות בר עץ אלון

למה כדאי לבחור דווקא ברהיטים מעץ למסעדה או בית קפה?

מתלבטים איזה ריהוט להזמין לבית הקפה שלכם? עיון קצר בקטלוגים השונים של חברות הריהוט ואתרי האינטרנט, יחשוף בפניכם מגוון רחב של אפשרויות. לפני שאתם בוחנים את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, כדאי להמשיך ולקרוא אודות היתרונות של רהיטי עץ ומהן עשרת הסיבות לבחור דווקא בעץ כחומר גלם מרכזי לריהוט בית הקפה.

אווירה מיוחדת

קשה להשוות את האווירה המתקבלת בבית קפה המרוהט ברהיטי עץ לזו שתמצאו בבתי קפה אחרים. המראה הטבעי והפשוט לכאורה, יוצר אווירה אותנטית מיוחדת, אשר מהלכת קסם על היושבים במקום.

מגוון עיצובים

הבחירה בעץ פותחת בפניכם דלת למגוון עיצובים ודגמים, והיא אינה מגבילה אתכם לסגנון מסוים. ניתן למצוא כיסאות לבית קפה בצורות ובגדלים שונים, כולל כסאות בר מעץ גבוהים אותם תוכלו להציב ליד הדלפק, וכיסאות רגילים שמיועדים לישיבה ליד שולחן

כסאות בר עץ אלון

תחזוקה קלה

העץ אינו מצריך תחזוקה מורכבת וקל לנקות אותו. אם תעקבו אחר הוראות היצרן, תוכלו ליהנות מרהיטים שישמשו אתכם למשך שנים רבות, שולחנות יציבים, מדפים, דלפקים וכל רהיט אחר שתצטרכו לבית הקפה.

אסתטיקה

בבחירת ריהוט לבית קפה צריך לקחת בחשבון שמדי פעם אחד הלקוחות ישפוך משקה, ישאיר שאריות מזון, או יגיע לאחר יום עבודה ארוך כשהוא מזיע ולבוש בגדים מוכתמים. מקרים כאלו קורים בתדירות גבוהה ואי אפשר למנוע אותם, אך מנגד יש לזכור שרהיטים מלוכלכים ולא אסתטיים, עלולים ליצור רתיעה בקרב הלקוחות ולהרחיק אותם. לעץ כחומר גלם יש יתרון מהבחינה הזו, מכיוון שכתמים ולכלוך אינם בולטים על כסא עץ כפי שהם יבלטו על כסא מרופד, שקוף או עשוי מפלסטיק, ולרוב תהליך הייצור יכלול גם ציפוי מיוחד שמגן על העץ, מונע חדירה וספיגה של נוזלים ובמקביל מקל על ניקוי הרהיט.

כסאות עץ אלון

נוחות

בכל בית קפה יש צורך בסוגים שונים של רהיטים, כמו: שולחנות, דלפק, מדפים ונישות אחסון. זו סיבה נוספת לבחור בעץ כחומר גלם מרכזי, מכיוון שקל ליצור ולעצב ממנו צורות שונות. הנוחות באה לידי ביטוי לא רק ביכולת לעצב כמעט כל רהיט שתזדקקו לו, אלא גם כשמחפשים רהיטים פונקציונליים. בסופו של דבר כיסאות בבית קפה יכולים להיות מעוצבים ומרשימים, אך זה לא הופך אותם לנוחים לישיבה. אם אתם רוצים שהלקוחות שלכם ירגישו נוח לשבת לאורך זמן כדי לשתות, לאכול ולשוחח, דגמים העשויים מעץ הם הבחירה האולטימטיבית.

איכותי ועמיד

הפונקציונליות של עץ מתבטאת לא רק בנוחות, אלא גם במידת העמידות. רהיטי עץ איכותיים יוכלו לשמש אתכם למשך שנים רבות, והם ישמרו על המראה האסתטי והייחודי שלהם. כמו כן, רהיטי עץ הם בעלי משקל המאפשר יציבות, וזו נקודה חשובה במיוחד למי שמעוניין לקנות כיסאות ושולחנות לבית הקפה.

כיסא לפינת אוכל טל מעץ אלון

אפשר לשלב עם חומרים נוספים

העץ הוא חומר גלם נפלא בפני עצמו ויש לו יתרונות רבים, אך כדאי לדעת שהוא אידאלי גם כשרוצים לשלב עם חומרי גלם נוספים. השילוב בין עץ לזכוכית, אלומיניום או פלסטיק, יכול ליצור מראה ייחודי ושונה מכל מה שהתרגלתם לראות בבתי קפה, והוא מתכתב עם הטרנדים השולטים בתחום בשנים האחרונות.

משתלב עם כל סגנון עיצוב

יש עיצובים מסוימים אשר מזוהים עם חומר גלם כזה או אחר, אך עץ מתאים לכל סגנון עיצוב, בין אם מדובר בבית קפה כפרי, מודרני או מסעדת גורמה.

קל להתאים בין פריטי ריהוט שונים

לא משנה אם אתם פותחים מקום חדש או מעוניינים לרענן את הריהוט הקיים במסעדה, כשאתם בוחרים ברהיטי עץ, תוכלו לשלב אותם בקלות עם רהיטים אחרים. זהו יתרון משמעותי גם בבתי קפה ותיקים, שזקוקים מדי פעם להחליף מספר כיסאות, והדגם שהיה ברשותם כבר לא קיים במלאי. מגוון כיסאות העץ המצויים כיום, מאפשר התאמה מקסימלית לשאר הריהוט, מבלי שהכיסאות החדשים יבלטו או ייראו שונים. כמו כן, יש חברות מהן תוכלו להזמין ייצור בהתאמה אישית של רהיטים.

הסיבה העשירית אלו המחירים הנוחים. בעבר עץ נחשב לחומר גלם יקר, אך כיום ניתן להשיג מגוון רהיטים המתאימים לבתי קפה במחירים אטרקטיביים. כשצריך כמות גדולה של רהיטים, אין ספק שזהו שיקול חשוב.

בחזרה לרשימה