עיצוב הבית

הכל על רכישת ריהוט לבתי מלון

כסא דגם ביטל צבע תכלת

הפרמטרים שצריך לשים עליהם דגש

כיסאות, שולחנות, פינות ישיבה, דלפקים, ארונות, מיטות ושידות – זוהי רשימה חלקית של סוגי הרהיטים שתצטרכו כדי לרהט את החללים הציבוריים וחדרי האירוח במלון. מדובר בהוצאה כספית גבוהה, אך הרהיטים עצמם אמורים לשמש אתכם לפרק זמן ארוך ולכן חשוב לדעת איך לבחור אותם בצורה נכונה. לרהיטים שתבחרו תהיה השפעה רבה על החוויה של האורחים במלון, מהכניסה ללובי ועד לשהייה בחדרים עצמם. איך תבחרו ריהוט לבית מלון? באמצעות דגש על חמישה פרמטרים מרכזיים.

איכות ועמידות

אתם חייבים לבחור רהיטים איכותיים, עמידים ויציבים ויש לכך שתי סיבות. הסיבה הראשונה היא כדי שהרהיטים לא יהוו סכנה בטיחותית עבור צוות העובדים והשוהים במלון. הסיבה השנייה היא שתחלופת האורחים במלון היא גבוהה ובחירה ברהיטים איכותיים תפחית את הסיכוי לבלאי ושחיקה גבוהים שיחייבו אתכם להחליף את פריטי הריהוט בתדירות גבוהה. גם אם ההוצאה הכספית הראשונית על הרהיטים נראית לכם גבוהה, זכרו שזו השקעה לטווח ארוך.

נוחות

הרהיטים חייבים להיות נוחים, כדי שהאורחים ייהנו מהשהייה במלון. הנוחות צריכה להיות מאפיין חשוב בכל אחד מן הרהיטים, בין אם מדובר בפינות ישיבה בלובי, כסאות בר מעוצבים לצד בר משקאות, ספות וכיסאות בחדר האוכל וכמובן בחדרי האירוח.

כסא בר ניס

בחירה לפי סגנון עיצוב ואווירה

סגנון העיצוב של המלון חשוב לא רק ליצירת האווירה הנכונה, אלא גם כדי להבדיל אתכם מעסקים מתחרים. מה אתם רוצים שהמלון שלכם ישדר? איזו אווירה אתם רוצים להשרות במקום? לא משנה אם אתם מעצבים מלון מודרני, יוקרתי או באווירה של נופש כפרי, אתם חייבים שבחירת הרהיטים תתכתב עם הסגנון שבחרתם. אם מדובר במלון מודרני, חפשו רהיטים המשלבים בין מספר חומרי גלם, כגון אלומיניום ועץ, או פלסטיק ועץ וגוונו בין הצבעים. אפשר לשחק עם שולחנות מרובעים ושולחנות עגולים, אך שמרו על קו מינימליסטי ומשחקי צבעים. לעומת זאת במלון כפרי, כדאי להתמקד ברהיטי עץ בגווניו הטבעיים ואולי לחשוב על שילוב של כסאות צבעוניים בגוונים בהירים.

אל תקנו רהיטים סתמיים, אלא חפשו רהיטים שמשרים אווירה נעימה וידידותית. זה אולי נשמע מופרך בהתחלה, אך לרהיטים יש השפעה רבה על התחושה האישית של כל אחד מהאורחים ואגב, גם על צוות העובדים. כאשר בוחרים ברהיטים איכותיים, נוחים ומעוצבים, שביעות הרצון של כולם תגדל וזה יהווה נקודת זכות בדירוג המלון וההמלצות שתקבלו.

כסאות טל מעץ צבעוניים

קניית רהיטים מחברה גדולה ומוכרת

יש חשיבות רבה גם להחלטה מהיכן לרכוש את הרהיטים. אם בקניית רהיטים לבית אתם יכולים לבחור בכל חנות או חברה המספקת רהיטים, הרי שבבתי מלון הסיפור שונה, כי הצרכים הם אחרים. לכן, חשוב לבחור בחברה גדולה שתעמוד בקריטריונים הבאים:

  • מגוון רחב של סוגי רהיטים ודגמים.
  • מלאי גדול וזמין.
  • שירותי הובלה והרכבה.
  • שירותי ייעוץ בבחירת רהיטים למלון.
  • אספקת רהיטים דומים בעת הצורך, במקרה של הרס, שבר או נזק שנגרם על ידי האורחים או כתוצאה מבלאי טבעי.
  • מחירים אטרקטיביים ואחריות מקיפה.

כסא דגם ביטל צבע תכלת

תחזוקה פשוטה

בכל מלון יש מספר רב של רהיטים מסוגים שונים ולא יהיה לכם את הזמן או האפשרות לנקות כל פריט בצורה מיוחדת, לרכוש חומרי ניקוי נפרדים ולהדריך את צוות העובדים כיצד לשמור על כל רהיט ורהיט. לכן חשוב לבחור ברהיטים פרקטיים וקלים לניקוי (כמו למשל: כסאות בר מפלסטיק קשיח), שאינם מצריכים תחזוקה מיוחדת. הימנעו מרכישה של רהיטים רבים המחייבים ליטוש, שימון וצביעה כל מספר חודשים והעדיפו רהיטים מחומרי גלם איכותיים שאינם סופגים כתמים או נשרטים ונשחקים בקלות.

בחזרה לרשימה