עיצוב הבית

הלהיט החדש: פינות אוכל דמוי בטון

פינת אוכל פורמייקת דמוי בטון עגולה

למי מתאימה פינת אוכל עשויה מבטון? מהם היתרונות של הבטון כחומר גלם ואיך אפשר להוזיל עלויות? על כל השאלות הללו ועל שאלות נוספות, תוכלו למצוא תשובות במאמר הבא.

המגוון הרחב של סגנונות העיצוב יכול להקשות על בחירת פינת אוכל לבית, במיוחד אם יש לכם טעם ייחודי ואתם לא רוצים לקנות דגם כמו שאפשר למצוא בבתים רבים אחרים.  במידה ואתם מחפשים פינת אוכל בעיצוב מרשים ומיוחד, שלא רואים בכל מקום, כדאי לנסות ולבדוק האם אתם מתחברים לכאלה העשויות מבטון. כשאתם מחפשים שולחן בעיצוב מיוחד ושונה, יש דגמים שונים של שולחנות העשויים מבטון, אשר משאירות רושם רב ומתאימות לאנשים אשר יודעים בדיוק מה הם מחפשים.

מה מיוחד בפינת אוכל העשויה מבטון?

לבטון יש תכונות ייחודיות. קודם כל מדובר בחומר גלם ממקור טבעי ולכן הוא נחשב ידידותי לסביבה. בנוסף, זהו חומר גלם חזק ועמיד, אשר יכול לשמש למשך שנים רבות ללא שחיקה או בלאי גבוהים ואין ספק שזוהי תכונה חשובה בשולחן. ואם התכונות הללו אינן מספיקות, הרי שאי אפשר להתעלם מהאווירה החמימה והאלגנטית שמשרה פינת אוכל העשויה מבטון, וזאת ללא כל מאמץ.

פינת אוכל מבטון היא מרשימה בפני עצמה ואין צורך להניח עליה מפה מכיוון שכל הייחודיות של הבטון היא המראה החשוף והגולמי.  כאשר מוסיפים לה את הכיסאות המתאימים היא יכולה להפוך לפינה היפהפייה והמעניינת ביותר בבית. הבטון מגיע בדרך כלל בגווני אפור, ולכן הכיסאות אשר יכולים להשתלב עם שולחן זה הם כסאות עץ או פלסטיק מרופדים בגוונים בהירים או בגוונים כהים.

הבחירה בשולחן אוכל עשוי בטון אינה מתאימה לכולם, אלא לאנשים בעלי טעם ייחודי, אשר מעוניינים לעצב פינת אוכל יוקרתית ומרשימה, שאי אפשר להתעלם ממנה.

שולחן מלבני פורמייקת דמוי בטון

סוגים של פינות אוכל עשויות מבטון

אפשר למצוא בחנויות דגמים רבים של פינות אוכל עשויות בטון, אולם יש שני סגנונות בולטים בנישה זו. סגנון אחד אלו שולחנות אוכל מבטון, הכוללים פלטת בטון אשר מונחת על רגלי עץ. הסגנון השני הוא דומה, אך כאן הרגליים יהיו עשויות ברזל או אלומיניום. שני הסגנונות יכולים להגיע בצורה מעוגלת או מרובעת, והם מתאימים לאנשים המחפשים פינות אוכל בעיצוב מודרני, יוקרתי ומעניין. כמובן שעל מנת להשלים את המראה הכללי, יש צורך בשילוב כסאות לפינת אוכל תואמים (רצוי בצבע אפור בשילוב עץ).

עם זאת, ישנו פתרון גם לאנשים אשר אוהבים את המראה הגולמי של הבטון, אך לא מעוניינים או יכולים להוציא סכומים גבוהים על רכישת פינת אוכל.

חומרים המדמים בטון

בשל המחיר הגבוה של שולחנות בטון והמשקל הכבד, ישנה אפשרות לרכוש כיום גם שולחנות המיוצרים מחומרים המדמים בטון. בשולחנות כאלו לא יהיה הבדל מבחינת רגלי השולחן, אך הפלטה העליונה תהיה עשויה מעץ בצביעה המדמה טקסטורה של בטון או מפורמייקה.

כאמור, היתרון בפינות אוכל המיוצרות מחומרים המדמים בטון, זה המחיר האטרקטיבי. בנוסף, שולחנות אלו קלים יותר מבחינת משקל ולכן קל לנייד אותם ממקום למקום.

יתרון נוסף זו האפשרות ליצור שולחן עם הגדלות, הניתן לפתיחה למקומות ישיבה נוספים, מה שיכול להיות בעייתי ואף בלתי אפשרי בשולחנות בטון. היתרון האחרון שנזכיר כאן זו העובדה שפינות אוכל עשויות מבטון, מחייבות זהירות רבה במהלך ההובלה. כאשר מדובר בשולחן העשוי מחומרים המדמים בטון, ההובלה פשוטה בהרבה.

פינת אוכל פורמייקת דמוי בטון עגולה

פינת אוכל עשויה בטון מצליחה לשלב בין שלושה אלמנטים בו זמנית, היא נחשבת ליוקרתית, צעירה ומודרנית. אין הרבה פינות אוכל אשר מצליחות לענות על שלושת הנקודות הללו ולכן מדובר בעיצוב מיוחד אשר הפך למבוקש בשנים האחרונות.

בחזרה לרשימה