עיצוב הבית

הדרך ליצירת הדלפק המושלם: כסאות בר בעיצובים מיוחדים

כסאות בר מיוחדים עם עיצוב מדליק דגם ניס רגל ניקל

בעוד מספר שנים, כאשר יבחנו אלו טרנדים שלטו בתחום עיצוב הבית והריהוט, אין ספק שכיסאות בר יקבלו את אחד המקומות הראשונים. הכיסאות אשר שימשו בעבר בעיקר במסעדות ובתי קפה, הפכו לפריט עיצוב פופולרי בכל בית מודרני. מה שבהתחלה נחשב לשונה ומיוחד, הפך כיום למצוי ובנלי. עם זאת, במידה ואתם אוהבים כסאות בר מעוצבים אך לא רוצים לדבוק בסגנון העיצוב הקלאסי, ישנם דגמים מיוחדים שתוכלו לבחור.

כמה מילים על עיצובים מיוחדים של כסאות בר

עיצוב מיוחד של כסאות בר צריך לענות על מספר קריטריונים. הקריטריון הראשון הוא שלא מדובר בפס ייצור המוני של כיסאות, אחרת תוך זמן קצר ניתן יהיה לראות את הכיסאות הללו בכל מקום. הקריטריון השני הוא שאכן מדובר בעיצוב מקורי ולא בחיקוי של דגם קיים. הקריטריון השלישי הוא שהעיצוב צריך לחדש משהו בשוק כיסאות הבר, כדי שהוא יהיה ראוי לתואר “עיצוב מיוחד”.

מה נחשב לעיצוב מיוחד? שילוב מעניין בין חומרי גלם בייצור הכיסא. ישנם דגמים המשלבים בין פלסטיק שקוף או צבעוני לרגלי עץ, דגמים המשלבים קש עם רגלי נירוסטה ואלומיניום בגוונים כהים ודגמים הכוללים ריפוד וצורה מיוחדת של גב הכיסא. אלו הן רק חלק מן הדוגמאות הנכללות בקטגוריית כיסאות בר בעיצובים מיוחדים.

כסאות בר מיוחדים עם עיצוב מדליק דגם ניס רגל ניקל

היכן אפשר לשלב כיסאות בר בעיצובים מיוחדים?

כאמור, אחד המקומות בהם ניתן לשלב כסאות בר מעץ באופן כללי זה המטבח הביתי. אם יש לכם טעם ייחודי ואתם סולדים מעיצובים בנליים או עתיקים, תוכלו לעצב את המטבח שלכם סביב דלפק מוגבה וכיסאות בר בעיצובים מיוחדים. כיסאות כאלו יהפכו למוקד החדר וימשכו את עיניהם של כל מי שייכנס לביתכם. בנוסף, יש להם אמירה ומעידים על הטעם המיוחד של בעלי הבית.

מקום נוסף בו אפשר לשלב כסאות בר בעיצובים מיוחדים זה בבתי קפה, ברים ומסעדות המעוניינות ליצור קונספט שונה ומעניין. הצבתם סביב דלפק או שולחנות מוגבהים, יכולה להשרות במקום אווירה מודרנית, צעירה ודינמית.

רעיון נוסף למקום בו הם יוכלו להתאים זה במשרדי הייטק. אם אתם רוצים למתג את החברה שלכם כחברה צעירה ומתקדמת, תוכלו לתכנן עמדות עבודה וחשיבה צבעוניות ומלאות השראה, באמצעות דלפקים ושולחנות גבוהים, המתאימים למחשבים ניידים או סתם לכוס קפה, ולצדם כיסאות בר בעיצוב הייטק מודרני.

כסאות בר בסיל

אלו בעיות יכולות להתעורר?

אוהבים להיות מקוריים? מעוניינים בכיסאות בר בעיצובים מיוחדים? אין ספק שיש בכך יתרונות רבים, אך כדאי שתדעו שיש גם חסרונות. החיסרון הראשון זה המחיר. בדרך כלל, מחירם של כסאות בר מעוצבים יהיה גבוה יותר מדגמים פשוטים המיוצרים בפס ייצור המוני. החיסרון השני הוא שמכיוון שמדובר בקולקציות קטנות ולעתים אף במהדורות מוגבלות, ייתכן ותתקשו למצוא כיסאות נוספים במידה ותרצו לרכוש עוד בהמשך הדרך.

לא על חשבון הנוחות

חיסרון נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא, שבמקרים רבים החוש היצירתי והרצון ליצור עיצוב מקורי ושונה, יכול לבוא על חשבון הנוחות. לכן, כאשר אתם מזמינים כסאות בר בעיצובים מיוחדים, אל תשכחו לבדוק בעצמכם שמדובר בכיסאות פרקטיים, היכולים לשמש גם לישיבה ממושכת בצורה נוחה. למשל, כסאות בר מפלסטיק או כסאות בר עם ריפוד לרוב יהיו בעלי נוחות מעולה. 

כסאות בר מרופדים שחורים

ראיתם עיצוב מיוחד שאהבתם? בדקו שהכיסא איכותי, נוח ועומד במסגרת התקציב שלכם. ועוד אזהרה קטנה אחרונה: אל תתפלאו אם תוך זמן קצר כיסאות הבר שבחרתם, יהפכו לפינת הישיבה האהובה על בני הבית.

 

בחזרה לרשימה