עיצוב הבית

כסאות בר לדלפק – מספר דגשים

כסאות בר לדלפק

מה צריך לדעת לפני קנייה של כיסאות בר לדלפק?

בשנים האחרונות, הפכו דלפקים לחלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח המודרני. דלפק או אי קיימים כיום במטבחים רבים ומשמשים פינת אוכל נוספת המחוברת למטבח ומאפשרת לכל בני המשפחה להיפגש סביבה ולבלות זמן איכות משפחתי משותף. מטבחים רבים כיום מתוכננים כאופן ספייס ומאפשרים חיבור עם חלקי הבית האחרים ובמיוחד הסלון. לכן, לפני שרוכשים כיסאות בר לדלפק או כיסאות בר לאי במטבח, יש להכיר כמה וכמה פרמטרים שיהפכו את הקנייה לנכונה ומתאימה במיוחד.

כסאות בר

יופי זה לא הכל

אכן, כאשר מדובר על רכישת כיסאות בר לדלפק, חשוב מאוד לזכור כמה נקודות שיעזרו לך לעשות בחירה נכונה. תחילה, חשוב להביא בחשבון את גובה הדלפק. כיוון שהישיבה מתבצעת ליד הדלפק או האי, מומלץ למדוד את גובהו של הדלפק שבסמוך לו יוצב הכיסא הנרכש. יש צורך בדיוק והתאמת גובהו של הכיסא לגובהו של הדלפק או האי כדי למנוע אי נוחות. מרחק אידאלי בין המושב לדלפק ינוע בין 20 ל-30 ס”מ אך כמובן שמומלץ להביא בחשבון את בני הבית, גובהם ומבנה גופם. ניתן לבחור בכיסא בר לאי במטבח בעל רגל טלסקופית המתכווננת בקלות לפי גובה הדלפק או האי ובכך לחסוך את הצורך במדידה. כמו כן, מומלץ לקבוע מראש כמה כיסאות יעמדו בסמוך לדלפק. כמובן שנקודה זו תלויה במספר הנפשות בבית ובאורכו של הדלפק או האי. גם כאן מומלץ למדוד את רוחב הדלפק ולהשאיר מרווח תזוזה בין הכיסאות. אלמנט נוסף שיש להתחשב בו הוא הנוחות. מומלץ לשבת מספר דקות ולנסות את הדגם לפני הרכישה. אולי הוא יתאים לך מכל בחינה אפשרית אך אם הבחירה שלך לא נוחה, חבל על כל המאמץ. מומלץ להקדיש זמן, להישען אחורה, לבחון את הישיבה ואת הקימה ממנו ולבדוק האם קיים מקום להנחת הרגליים אם זו נקודה חשובה עבורך. עכשיו, הגעת לנקודה לא פחות חשובה שיש להביא בחשבון כשבוחרים כיסא בר לאי במטבח, האם הוא אכן מתאים למטבח שלך? מבחינת חומרים, צבעים, עיצוב. האם הוא מתמזג עם חלל המטבח או נראה כפריט לא קשור? כאמור, מטבחים רבים כיום בנויים בשיטת האופן ספייס ולכן, מומלץ כי בחירתם תיעשה בהתאם לריהוט הנוסף בבית. הסלון, פינת האוכל, צבע הקירות והריצוף ואלמנטים נוספים הקיימים בבית. נקודה זו חשובה לזרימת העיצוב בבית ולתחושת ההרמוניה המעוצבת.

כסאות בר מפלסטיק

כסאות בר מפלסטיק

כיסא בר מעץ או מרופד לדלפק – כדאי להיעזר במומחים

אם כן, לפני רכישה של כיסאות בר מעץ לדלפק יש צורך במחשבה, תכנון ומדידות. לא מספיק להסתמך רק על עיצוב הכיסא ויופיו ומומלץ לקחת בחשבון אלמנטים נוספים כמו רוחב הדלפק, גובה הכיסא ביחס לדלפק, נוחות והתאמת הכיסא לאופי המטבח, עיצובו ובמקרים בהם מדובר במטבח פתוח בסגנון אופן ספייס, יש להתחשב בזרימת העיצוב אל החללים הנוספים בבית כמו הסלון או פינת הטלוויזיה. חשוב לדעת כי כיסאות בר מרופדים לדלפק הם יהיו בעלי הנוחות המקסימלית. מומלץ לערוך את הרכישה בחנות המתמחה בריהוט ובמיוחד כזו המייבאת בעצמה את פרטי הריהוט. כך יחסכו פערי התיווך והמוצרים בחנות יהיו אטרקטיביים במיוחד גם מבחינת המחיר. בנוסף, מומלץ להיוועץ באנשי המקצוע המומחים בחנות אשר ימליצו, ייעצו ויסייעו לך להגיע לבחירה הנכונה והאידאלית ביותר עבורך.

מחפשים כסאות בר מעוצבים לדלפק? צור איתנו קשר בטלפון – 050-7466443 ונשמח להכווין אותך בכל מה שקשור לנושא הזה!

כסאות בר לדלפק

כסאות בר לדלפק

 

בחזרה לרשימה