עיצוב הבית

השלמת השיפוץ עם כסאות לפינת אוכל

שיפוץ יכול להיות דרך טובה להעלות את ערך הנכס ולשפר את איכות החיים. בעלי בתים פרטיים משפצים אותם אחת לכמה שנים גם בשביל להתאים אותם לסגנונות עיצוב חדשים, לחדש את הרהיטים (כמו למשל: כסאות לפינת אוכל) ולתת מענה מקיף לבני המשפחה. כך למשל ניתן לשפץ את הבית בעקבות לידה והתרחבות של התא המשפחתי, או לחלופין להגדיל אותו ולהרחיב חלק מהחדרים אחרי שהילדים עוזבים את הבית. עם זאת, שיפוץ הוא גם תהליך יקר ומסורבל ובדרך כלל קל לדעת מה התקציב שאתו מתחילים אך קשה לשער מה תהיה ההוצאה הסופית.

כסאות לפינת אוכל

חיסכון בעלויות השיפוץ באמצעות עיצוב מחדש

עיצוב מחדש של אזורים מסוימים בבעיות עשוי לצמצם בצורה מהותית את עלויות השיפוץ ולעתים גם לדחות אותו. במידה ומטרת השיפוץ היא דקורציה וריענון של חלל הפנים, לא חייבים לשבור קירות או להרים מרצפות וניתן להסתפק גם ברכישת רהיטים חדשים. הדוגמה הכי טובה לכך היא כסאות לפינת אוכל מעוצבים שמשפיעים גם על הסלון, על המטבח ועל כל האזורים הקרובים.

כסאות לפינת אוכל מעוצבים טל

כסאות לפינת אוכל מעוצבים

פינת האוכל כחלק אסטרטגי בבית

פינת האוכל היא אחד האזורים החשובים ביותר בבית הפרטי. בפינת האוכל אנו משתמשים לרוב על מנת לבלות עם חברים, קרובים, המשפחה וגם כדי לנוח ולהירגע. מבחינה אדריכלית, פינת האוכל ממוקמת ברוב הבתים ליד הסלון או בין הסלון למטבח. זה אומר שמדובר גם בחלל שאותו רואים האורחים מיד כאשר הם נכנסים ובעזרתו ניתן לשדרג את הרושם הראשוני. כמו כן, קל יחסית לעצב מחדש את פינת האוכל וכל מה שצריך לעשות זה לבחור את הכיסאות המתאימים.

פינת אוכל עגולה

היתרון של כסאות לפינת אוכל מעוצבים

השקעה חד פעמית בהחלפה של הריהוט בפינת האוכל מוכיחה את עצמה בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר היא דוחה כאמור את השיפוץ המסיבי, מאפשרת לחדש את חלל הפנים בתוך ימים ספורים ולא דורשת שום סוג של התאמות מבחינת ימי חופש, לכלוך או התנהלות מול קבלנים. בטווח הארוך משמשת פינת האוכל את הצרכים החדשים של המשפחה והיא גם מקלה על תחזוקה וניקיון. התחזוקה הפשוטה של פינת האוכל נובעת מהשימוש בכיסאות איכותיים שמיוצרים מחומרי גלם משובחים ועמידים, כמו בחירת כיסאות קלאסיים לפינת אוכל היא ללא ספק עונה על כך.

כסאות לפינת אוכל מעוצבים

כסאות לפינת אוכל מעוצבים דגס ניס

שינוי דרמטי בעקבות החלפת כיסאות ופינת אוכל

מעצבי פנים ממליצים לשנות את מראה חלל הפנים אחת לכמה שנים בשביל ליהנות מתחושה מרווחת, אוורירית ונעימה יותר בסלון או במטבח. את המטרה הזו אפשר להשיג בשיטות שונות אך בעיקר באמצעות פינות אוכל. הרהיטים מעוצבים לפי האפנה הנוכחית והם מותאמים לצורכי הלקוחות מבחינת תקציב ואפשר לבחור אותם מתוך קטלוג מגוון ויוקרתי.

כסאות לפינת אוכל

כסאות לפינת אוכל דגם טל

היכרות עם קטלוג רהיטים

יש לדוגמה כיסאות מעוצבים לדירות קטנות שבהם הפונקציונליות היא ערך עליון, לעומת רהיטים אסתטיים שיכולים להשתלב עם סגנון עיצוב מודרני, כפרי או מסורתי. בעלי הבית הם אלו שמחליטים באיזה רהיטים להשתמש ואיזה מהם יהוו את התחליף הטוב ביותר לשיפוץ מסיבי. בכל מקרה, מומלץ לעקוב אחר קטלוג הרהיטים ולתת עדיפות למוצרים שמיובאים מחו”ל ועומדים בסטנדרטים מחמירים גם מבחינת איכות ותו תקן.

כסאות לפינת אוכל

כסאות לפינת אוכל

פינת האוכל כבר לא תיראה אותו דבר

בשורה התחתונה, לשיפוץ יש כמובן את היתרונות שלו אך לא תמיד צריך לשאת בהוצאות הגבוהות בשביל ליהנות מהם. האלטרנטיבה של רכישת כיסאות לפינת אוכל מעוצבים מוכיחה את עצמה בבתים פרטיים והיא משתלמת בעיקר לאורך היתרונות והערך המוסף.

שיפצתם את הבית?

מתעניינים כעת ברכישת כיסאות מעוצבים לפינת אוכל?
צרו אתנו קשר עוד היום בטלפון 073-3744996 ונשמח לעזור ולייעץ לכם!
בחזרה לרשימה