עיצוב הבית

הכול על כיסאות מודרניים לפינת אוכל

כסאות בר מודרניים

אז קיבלתם את המפתח לדירה שלכם ועכשיו הגיע הזמן להתחיל לרהט אותה. אבל לפני שמתחילים לבחור את הרהיטים לבית צריך לחשוב קודם כל על סגנון שעליו יבוססו כל פריטי העיצוב העתידיים שיהיו בביתנו. יש כל כך הרבה סגנונות לעיצוב הבית – כפרי, קלאסי, אנגלי, מודרני ועוד רבים, אך צריך לחשוב טוב במה הכי כדאי לנו לבחור.

כסאות לפינת אוכל

למי מתאים הסגנון המודרני?

אם אתם מתחברים יותר לאופי חדשני ונקי אז סביר להניח שהסגנון המודרני יושב עליכם בול. אם אתם אוהבים יותר את רהיטי העץ האלון מאשר את העץ צבוע ונגה או חום אז כמובן שאתם אוהבים סטייל מודרני. או אם אתם מתחברים לרהיטי מתכת מיוחדים כאן גם מומלץ עבורכם לבחור את הסגנון המודרני. במידה ואתם מעדיפים סטייל של עץ מיושן עם שפשופים וגירודים על הרהיטים אז סביר להניח שמודרני לא בשבילכם.

כסאות בר מודרניים

כיסאות בר מודרניים מעוצבים

מה צריך לדעת לפני שרוכשים כיסאות מודרניים?

אז לאחר שהחלטתם שאתם סגורים על סגנון מודרני, בין היתר תצטרכו בהמשך לבחור כיסאות מודרניים לפינת האוכל שלכם. אז יש דברים שהרבה יותר חשובים מבחירת הסגנון כמו למשל חוזק, עמידות ונוחות הכיסא, אלה הם התכונות הבסיסיות ביותר לפני רכישת כיסא. לאחר שבדקתם את הפרמטרים האלה אתם יכולים בראש שקט יכולים לבחור את העיצוב המועדף עליכם.

כסאות בר למטבח

כיסאות בר למטבח מודרניים

איזה עיצובים בולטים כיום בענף הכיסאות המודרניים?

אז ישנם מספר סוגים של כיסאות מודרניים לפינת אוכל והם מחולקים למספר תת קטגוריות:

דגמים מרופדים

לרוב הם יהיו מדמוי עור סקאי או בד רחיץ. כמובן שמדובר בסגנון מודרני לכן תוכלו למצוא אותם במגוון ענק של צבעים – תכלת, כחול, ירוק ועוד כל מיני צבעים מעניינים שבולטים באופנה המודרנית של הכיסאות.

כסא 1174 מרופד

כסא 1174 מרופד

דגמי פלסטיק

אם פעם החברים שלכם היו שומעים שאתם רוצים להכניס כיסאות פלסטיק לפינת האוכל שלכם, סביר להניח שהם היו צוחקים עליכם, כי מבחינתם פלסטיק הוא רק כיסא המיועד לגינה או מרפסת. אבל אכן כן בזמנים מודרניים כמו שלנו גם פלסטיק משולב לאחרונה ביותר ויותר בתים. היום ניתן למצוא רהיטים מפלסטיק שעולים אלפי שקלים והם מעוצבים בצורה מדהימה ויוצאת דופן. אז תשכחו מכל הסטיגמות, כיסאות פלסטיק זה מה שהולך היום.

כסאות בר מודרניים מפלסטיק

כסאות בר מודרניים מפלסטיק

דגמי עץ משולבים מתכת

אז לעומת ימים עברו שכל רהיט היה עשוי מחומר גלם אחד, היום ניתן לראות שילובים של חומרים ברהיט אחד, דבר שמאפיין מאוד את הריהוט המודרני.

כיסאות עץ משולבים עם רגלי מתכת או רגל שחורה הם בול לפינת האוכל המודרנית שנמצאת אצלכם בבית.

היכן כדאי לרכוש כיסאות מודרניים לפינת אוכל?

אז ההיצע הקיים היום בשוק הוא מטורף, אך נצטרך להחליט על מקום מסוים לבחור בו את הכיסאות העתידיים לביתנו.

אצלנו בטיב העץ תוכלו למצוא מבחר מטורף של דגמים מודרניים במגוון ענק של צבעים – ירוק זית, כתום, טורקיז וכל צבע שרק עולה על ראשיכם.

אצלנו ניתן לחסוך פערי תיווך מכיוון שזאת רכישה ישירות מהיבואן.

כסא מרופד רגליים שחורות

כיסא מרופד רגליים שחורות

אז למה אתם מחכים? הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו 050-7466443 ונשמח לעזור ולייעץ לכם ברכישה.

בחזרה לרשימה