עיצוב הבית

כסאות בר למטבח מודרני בדירות שכורות

כסאות בר למטבח

כסאות בר – איך ולמה בוחרים?

נדל”ן נחשב לאפיק השקעה משתלם ורבים בוחרים לרכוש דירות על מנת להשכיר אותן. דירות שעומדות להשכרה יכולות להפיק תשואה של עשרות אחוזים בשנה, אך חשוב לוודא שהן מעוצבות באופן אטרקטיבי ומזמין. מבחינת בעלי נכסים ודירות, השקעה חד פעמית במטבח למשל יכולה להגדיל את הערך של הדירה בצורה משמעותית. זו הוצאה משתלמת לטווח הקצר והארוך בעיקר אם בוחרים בסגנון עיצוב מודרני.

מחפשים כסאות בר לדירות שכורות? התקשרו אלינו עוד היום 050-7466443 ונשמח לייעץ לכם באיזה דגם כדאי לכם לבחור!

היתרונות של מטבח מודרני

דירות שכורות אמורות להיות מעוצבות באופן שפונה לקהל יעד רחב ומגוון ככל האפשר. הדרך להשיג את המטרה הזו עוברת בסגנון עיצוב מודרני, שמשדר יוקרה ואלגנטיות. סגנון העיצוב המודרני מתכתב עם הצרכים של גברים ונשים צעירים, משפחות עם ילדים ומבוגרים בגיל הזהב. זהו עיצוב שמקדש את הפונקציונאליות ובו המראה האסתטי לא בא על חשבון נוחות ונגישות.

כסא בר מעץ אלון דגם איתי

כסא בר מעץ אלון

החשיבות של כסאות בר למטבח מודרני

אחד המאפיינים הבולטים של המטבח המודרני הוא שימוש בבר. בר יכול להיות פתרון נהדר עבור דירות שכורות קטנות וגדולות כי הוא חוסך מקום, מה גם שניתן לשלב מולו כסאות בר מעוצבים מעץ ואקסקלוסיביים. פתרונות ישיבה מן הסוג הזה משפיעים על האווירה בשאר חלל הפנים של הדירה ומעניקים לשוכרי דירות רושם ראשוני שקשה לשכוח. אי אפשר להישאר אדישים כאשר נכנסים למטבח מאובזר, מרוהט ומעוצב עם בר גבוה ושוכרי דירות מתאהבים בו ממבט ראשון.

כסאות בר למטבח

כסאות בר למטבח

מאפיינים של סגנון עיצוב מודרני

יש כמה מאפיינים שהם חלק בלתי נפרד מסגנון העיצוב של כסאות בר למטבח מודרני בדירות שכורות. ראשית, זהו סגנון עיצוב שמתאפיין בשמירה על פרופורציות, קווים נקיים ואיזון בין נפח וצורה. שנית, בסגנון העיצוב הזה יש אלמנטים ברורים של אסתטיקה, ניקיון ופשטות. כסאות בר למשל מספקים פלטפורמה מושלמת עבור סגנון העיצוב המודרני והם משדרגים את כל המטבח והדירה. במקביל, מאפיינים דומים אפשר לראות בפינות אוכל שהופכות לשולחן אכילה ועם אלמנטים נסתרים ונשלפים שמתכתבים עם אורח החיים הנוכחי.

באיזה חומרים משתמשים בשביל לעצב מטבח בסגנון מודרני?

במטבח המודרני מבססים את העיצוב על צורות גאומטריות וקווים ישרים. החומרים הבולטים שאיתם נוח לעבוד כדי לשמור על סגנון עיצוב כזה הם זכוכית, עץ, שיש, בטון ומתכת. בתוך כך, כסאות בר מרופדים מסוגלים להכניס טוויסט מרענן לתוך סגנון העיצוב המודרני ולהפוך אותו למקורי וייחודי. זה למעשה הערך המוסף של כסאות בר מרופדים ולכן הם פופולריים בקרב מעצבי פנים שמתמחים בסגנון עיצוב מודרני למטבחים ודירות.

כסא בר מרופד מרטין אפור

כסא בר מרופד מרטין אפור

התאמה בין גודל הריהוט וגודל החלל

בעיצוב פנים של המאה ה-21 מקפידים על התאמה בין גודל הריהוט וגודל החלל. התאמה כזו חשובה בגלל סגנונות בנייה חדשים שלא היו קיימים בעבר, כמו גם בשל דרישות חדשות של בעלי הבתים והלקוחות. בדירות שכורות לדוגמה זה מתבטא במשחקי אור וצל שיוצרים אשליה של חלל גדול – אף על פי שהנכס עצמו קטן. בנוסף לכך, שימוש נכון בתאורה טבעית מאפשר להדגיש אלמנטים דקורטיביים מסוימים סביב פינת האוכל במטבח.

דגשים לעיצוב מוצלח של דירה להשקעה

בעלי דירות להשקעה צריכים להגדיר היטב את מסגרת התקציב ולקבוע סדר עדיפויות. מומלץ להתחיל בעיצוב של המטבח בסגנון מודרני כי אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, אך להביא בחשבון צרכים פרקטיים כמו פינת אוכל, מערכות ישיבה ותאורה. אלו דברים קטנים עם השפעה גדולה על תשואה מהנכס ושביעות רצון הדיירים.

בחזרה לרשימה