עיצוב הבית

כסאות בר למטבח כפרי ומשפחתי

כסאות בר למטבח

למה הסגנון הכפרי מתאים למטבח ואילו כסאות בר מתאימים לו?

המטבח הוא בדרך כלל המקום הראשון שאותו נעצב בעת הכניסה לבית חדש או במהלך שיפוץ דירה קיימת. בהיבט הכספי, הסיבה לכך היא שיש צורך בהוצאה לא מבוטלת על מנת לעצב מחדש את המטבח ולכן הוא קובע פחות או יותר את מסגרת התקציב להמשך. כמו כן, מבחינה אישית יש משמעות גדולה למראה של המטבח ולעיצוב שלו. אחד הטרנדים שמאפיינים את השנים האחרונות בתחום של עיצוב מטבחים הוא שימוש בסגנון כפרי. סגנון העיצוב הכפרי מתאים למטבח כי הוא מבוסס על רהיטי עץ ובגלל שהוא עמיד ונוח לתחזוקה. אפשר להשתמש בו בעיצוב מטבחים בבתי משפחות, או לחלופין בבתי קפה, מסעדות וחדרי אוכל של בתי מלון. הדבר החשוב הוא למצוא את הרהיטים שמתאימים לסגנון העיצוב הזה ולהכיר את ההבדלים בין כסאות בר למטבח כפרי עם ערך מוסף.

כסאות בר

מבחר כסאות בר

נותנים לך השראה למטבח מהחלומות

אנחנו בחברת ב.מ. טיב העץ בע”מ יודעים בדיוק איזה רהיטים מתאימים לך בשביל לעצב מטבח כפרי. בקטלוג שלנו מחכים לך מגוון רחב של כיסאות בר למטבח כפרי ומשפחתי ועוד פתרונות ריהוט שלא חשבת עליהם. היתרון שלנו הוא בניסיון, במיומנות ובמקצועיות והגיע הזמן שלך להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים שלנו. אנו נבחר עבורך כיסאות בר שעולים בקנה אחד עם מסגרת התקציב ונסביר לך מה לעשות על מנת לפזר אותם בחלל. כמו כן, נציגינו ישמחו לייעץ לך לגבי הבדלים בין סגנונות עיצוב ולהראות לך דוגמאות מעוררות השראה.

כסאות בר למטבח

כסאות בר למטבח מעוצבים

עיצוב בעזרת כסאות בר למטבח כפרי

הדרך הכי טובה לעצב מטבח כפרי היא להשתמש ברהיטי עץ. העץ מתאים למטבח הכפרי כי הוא משדר חמימות, אינטימיות ומשפחתיות ועמיד מאוד בפני נזקים, בלאי ושחיקה. השילוב בין היתרונות האסתטיים והפונקציונליים של העץ מוכיח את עצמו גם במטבח הכפרי ועוזר לבעלי משפחות להגשים חלום. בעזרת רהיטי עץ ניתן לעצב מטבחים גדולים וקטנים וליצור מראה שמתכתב עם הסלון. מעבר לכך, כסאות בר מעץ נחשבים נוחים לתחזוקה במקום מועד לפורענות כמו המטבח. אפשר לנקות אותם בקלות בעזרת סמרטוט לח ואין צורך בהנחיות מיוחדות על מנת לשמור על המראה שלהם. רהיטי עץ בטוחים יותר בהשוואה לחומרים אחרים, הם מושלמים עבור המטבח הכפרי ומומלץ לשלב אותם בבתים עם ילדים.

כסאות בר למטבח

כסאות בר למטבח

דגשים חשובים לבחירת כסאות במטבח כפרי

בעלי בתים ומשפחות שרוצים לבחור כסאות עבור המטבח הכפרי צריכים להתחיל בהגדרה של מסגרת התקציב. עיצוב המטבח בסגנון כפרי לא אמור לגרום לחריגת יתר מהתקציב, מה גם שיש כיום רהיטי עץ מעולים במחירים שווים לכל כיס. מלבד ההיבט הכלכלי, מומלץ לראות דוגמאות של מטבחים מעוצבים ולשאוב מהם השראה. בעזרת השראה נכונה ניתן לבחור באיזה אלמנטים להשתמש על מנת לעצב את המטבח ועל מה לוותר. כך למשל רצוי להציב את עניין הנוחות והנגישות של הכלים בראש סדר העדיפויות, אך מבלי שהעיצוב עצמו ייפגע. אפשרות אחרת היא לעצב את המטבח הכפרי על בסיס פתרונות אחסון כמו מדפים, ארונות ומגירות. זו אפשרות שמתאימה יותר למטבחים קטנים והיא יכולה להשתלב גם בחללי פנים עם בר אוכל. בסופו של דבר, המטרה היא ליהנות מהעיצוב של המטבח ולשמור עליו נגיש גם עבור בני המשפחה והילדים הקטנים.

כסאות בר למטבח

את המטרה הזו אנחנו נעזור לך להשיג ונציגינו מחכים במספר הטלפון 050-5712171 עם פרטים על כסאות בר למטבח כפרי בדיוק כמו שרצית!

בחזרה לרשימה