עיצוב הבית

כסאות בר לאי באמצע המטבח

כסאות בר לאי במטבח

מה יתרונותיהם של האי במטבח?

בהקשר של עיצוב פנים, אי למטבח הוא שטח שבו משתמשים באמצע החלל בעיקר לצורכי ישיבה (באמצעות שילוב כיסאות בר לאי), אכילה ושהות משותפת. האי מתאים למטבחים קטנים וגדולים וכיום הוא נחשב לדרישה פופולרית בקרב בעלי בתים פרטיים. במקור שימש האי כחלל אירוח למטבחים גדולים בלבד, אך עם הזמן החלו גם מעצבי פנים של דירות קטנות לגלות את היתרונות שלו. האי חוסך במקום בכך שניתן לפזר סביבו פתרונות ישיבה גבוהים כמו בבר והוא אטרקטיבי גם עבור מי שרוצה לשמור על מסגרת תקציב מסוימת. כמו כן, כיום ניתן למצוא איים שמיוצרים מפלטות עץ איכותית: אלו פלטות עץ שמקלות על התחזוקה השוטפת של האי והן לא דורשות מאמץ או שימור מיוחד. אפשר להשתמש בהן במרכז המטבח גם כאשר מארחים חברים, קרובים ובני משפחה וניתן לנקות אותן בקלות בעזרת מטלית לחה.

כסאות בר

סטנדרטים גבוהים לכסאות בר שלך

בחברת ב.מ. טיב העץ בע”מ מבינים שלא קל לבחור כיסאות בר לאי במטבח ולכן מרכזים עבורך את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. אנחנו עוסקים בעיצוב, יבוא ושיווק רהיטי עץ ממיטב המפעלים בעולם ומציעים גם לך לראות מקרוב פתרונות ישיבה ברמה שלא הכרת. יש לנו מעל 42 שנות ניסיון ואין פלא שכל הלקוחות שלנו מרוצים. במחסנים שלנו מחכים לך כיסאות בר שמיוצרים מעץ איכותי ודגמים שמתאימים למטבח עם אי. במידה ועוד יש לך התלבטות, נציגינו ישמחו לשבת אתך לשיחת היכרות ללא התחייבות ולהראות לך דוגמאות וקטלוגים. מטרתנו היא שהמטבח שלך ייראה טוב יותר ושכל המשפחה תהנה ממנו. בגלל זה אנחנו עושים את הטוב ביותר ומציבים סטנדרטים גבוהים של איכות, בטיחות ועמידות. כדאי לך לנסות אותנו בהקדם ולהתייעץ איתנו טרם בחירת כיסאות בר לאי או רהיטי עץ אחרים.

כסאות בר נופר צבעוניים

כסאות בר נופר צבעוניים

שיקולים לבחירת כיסאות בר לאי

אף אי למטבח לא יכול להיות שלם בלי רהיטים משלימים. אפשר למשל לפנות מקום לאי באמצעות שימוש במדפים ומגירות וניתן גם להגביה אותו כדי לייצור מקומות אחסון נוספים. בתוך כך, צריך לבדוק כבר בשלב בחירת המיקום של האי כמה פתרונות ישיבה נכנסים סביבו. השאיפה היא להגיע למצב שבו כל בני המשפחה יושבים בנוח סביב האי ושבמקביל יהיה מקום גם לאורחים. את המטרה הזו ניתן להשיג רק אם משתמשים בפתרונות ישיבה מיוחדים ולא מסתפקים ברהיטים רגילים. במילים אחרות, כאשר בוחרים לעצב אי במטבח צריך להכניס לתוך מערכת השיקולים את סוג הרהיטים המשלימים ואת התקציב הנדרש עבורם. למשל שילוב כיסאות בר מעץ יכול להיות בחירה נכונה מבחינת נוחות ומחיר סביר. רק בצורה כזו ניתן לעצב מטבח עם אי ועדיין להשאיר מספיק מקום פנוי לפעולות נוספות כמו בישול, אפייה, טיגון, אירוח, בילוי זמן איכות עם המשפחה וכן הלאה.

כסאות בר לאי במטבח

כסאות בר לאי במטבח

מיקום ותקציב לעיצוב המטבח

עיצוב פנים של מטבח עם אי יכול לעלות כמה אלפי שקלים לא כולל רכישת הריהוט. במידה ומעוניינים לקנות רהיטים חדשים עבור המטבח, יש להיערך להוצאה של עוד כמה אלפי שקלים. לחלופין, ניתן להחליף רק את פתרונות הישיבה הנמוכים והרגילים בפתרונות גבוהים יותר. אלו יהיו פתרונות ישיבה שמתאימים לבר ולכן הם גם יעילים עבור האי עצמו. לבסוף, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי המידות הממוצעות של פתרונות הישיבה. צריך לבדוק את הגובה, הרוחב והאורך ולוודא שהם מתאימים לעיצוב של המטבח.

אנחנו בחברת טיב העץ יכולים לעזור ובחיוג למספר 050-5712171 נספק עבורך כיסאות מושלמים!

כסאות בר מפלסטיק

בחזרה לרשימה