עיצוב הבית

כיסאות איימס – סוגים, איכויות ומה שצריך לדעת

מה צריך לדעת לפני שרוכשים כיסא איימס וממה צריך להיזהר?

לאחרונה, לכל מקום שנלך – דירות, בתים, עסקים, מסעדות, בתי קפה, משרדים ועוד מקומות, סיכוי לא קטן שיצא לנו לשבת על מין כיסאות צבעוניים מפלסטיק בשילוב רגלי עץ, הידועים בשמם כיסאות איימס. אז לפני שאתם רוכשים כיסא איימס, כדאי שתבדקו טוב מה אתם מקבלים בתמורה למחיר. תחילה, יש צורך להבין כי יש את הסוג המקורי ואת החיקוי. אך חשוב להבין, החיקוי הוא לא בהכרח גרוע !. יש כל כך הרבה מפעלים בסין שמייצרים את הכיסא הזה, יש מפעלים יותר טובים ופחות טובים, או כמו שאומרים “מה שאתה משלם בסין זה מה שאתה מקבל”.

כסא איימס טורקיז

כסא איימס טורקיז

איך נידע האם האיכות שאנו קונים היא האיכותית או הירודה?

תחילה יש לברר מה סוג הפלסטיק שאנו רוכשים. האם מדובר בפלסטיק פוליפרופילן או פוליקרבונט או ABS  או בעצם עוד כל מיני סוגים שונים של פלסטיקים.

אנו ממליצים בהחלט על פלסטיק מסוג פוליפרופילן או פוליקרבונט, הידועים באיכותם המעולה.

לרוב פלסטיקים שהם “מט” יהיו מסוג פוליפרופילן, הם יהיו מעט גמישים, אך אם העובי מספיק טוב ואיכותי, הוא יהיה גמיש במידה הנכונה, עמיד וטוב.

כסאות 1170 צבעוניים

כיסאות 1170 צבעוניים

לעומת זאת, חומר “פוליקרבונט” ישמש לרוב לפלסטיקים שהם מבריקים ושקופים. חומר זה הוא מאוד חזק, לא גמיש ומעולה. ניתן להבחין בקלות בין הפוליקרבונט לשאר הפלסטיקים, ללא ספק “הטופ” של הפלסטיקים, ובפרט של כסאות איימס.

כסאות 1170 לבנים

כיסאות 1170 לבנים

בנוסף לכך, יש צורך לבדוק ממה רגלי הכסא עשויות. יש כל מיני סוגי עצים – בוק, אלון, אשל, רובי, אלון “סיני” ועוד. המומלץ והחזק ביותר הוא כמובן עץ בוק.

עם זאת, יש לבדוק גם את החיבורים בין רגלי הכסא למושב הכסא. צריך לבדוק שהברגים כוללים שייבה וספרינג שייבה, על מנת להבטיח יותר את עמידות ההברגה.

כסא בר איימס מטבח

אז אפשר להסתדר עם חיקוי או שעדיף לוותר ולרכוש רק את המקורי?

אם אכן הכיסא שנמצא מול עיניכם והוא חיקוי (נדיר לראות בארצנו חנויות שמוכרות את המקורי), אל תמהרו לפסול. כמו שכבר רשמנו בפסקה קודמת, החיקוי יכול להיות מאוד איכותי, רק צריך לעבור על דגשי הפסקה הקודמת ואכן לבדוק שהוא אכן עמיד ואיכותי.

סביר להניח שכיסא איימס מקורי יעלה לכם לא פחות מ-1000 ש”ח ליחידה. ואילו החיקויים לרוב יעלו בין 100-450 ש”ח לכיסא לפינת אוכל, ו-200-550 ש”ח לכסא בר איימס. כמובן זה תלוי באיכות הפלסטיק, איכות העץ והמפעל המייצר.

אצלנו למשל, הכיסא עולה 250 ש”ח כולל מע”מ ומדובר באיכות פלסטיק פוליפרופילן מעולה!

כסאות איימס צבעוניים

כיסאות איימס צבעוניים

אז איפה כדאי לרכוש כיסאות איימס ?

אצלנו, כיסא איימס של טיב העץ, אמנם לא תמצאו את המוצר המקורי, אך מובטח לכם כסא איכותי, עמיד וברמה גבוהה. לא מאמינים? מוזמנים להגיע אלינו לראות ולהתרשם, זה לפחות לא עולה לכם כסף !

כמו כן, ניתן לשלב ביחד עם הכיסאות גם שולחן איימס

כסאות לפינת אוכל

מקווים שהצלחנו להעשיר את הידע שלכם בנוגע לנושא זה, אם עדיין אתם בספק לגבי משהו ומתלבטים, מוזמנים להתקשר אלינו כבר עכשיו – 050-7466443 ונשמח לייעץ ולעזור!

שולחן איימס לבן

 

בחזרה לרשימה