עיצוב הבית

השיקולים החשובים בעת חיפוש כיסאות לפינת אוכל

כסאות 1170 צבעוניים

מה חשוב לבדוק כשמחפשים כיסאות לפינת אוכל ?

עברתם לבית חדש? מזל טוב. זה הזמן להתחדש ולרכוש כיסאות חדשים לפינת אוכל שישמשו אתכם שנים ויספקו לכם את המענה המתאים. תוכלו למצוא בחנויות כיום, ובמיוחד בהשוואה לשנים קודמות, מבחר עצום של אפשרויות: כיסאות בסגנון רטרו, מודרני חדשני, כפרי ועוד. כל אחד מסגנונות אלה מתאים לפינת אוכל המעוצבת אחרת וכל סגנון מציע פתרונות שונים.

כסאות לפינת אוכל

בחירה נכונה של כיסאות לפינת אוכל

אז, איך בוחרים נכון אותם? כשהמגוון הוא עצום, הבחירה לא פשוטה. ובכל זאת, אם מקדישים לכך זמן ובוחנים כמה פרמטרים עיקריים, אפשר לבצע את המשימה בהצלחה וליהנות מכיסאות אוכל בהתאמה מלאה. מה כדאי לבדוק? הנה, התשובה:

צבע

יש להתייחס לצבעים של הכיסא וגם לצבעים של השולחן. אפשר כמובן לבחור את אותם צבעים, אולם מומלץ, ובעיקר לצורך יצירת עניין, לבחור דווקא בצבעים שונים, אם כי יש לוודא שמדובר בצבעים משלימים. מי שמעדיף את המראה הקלאסי יותר, צבעים זהים יהיו הפתרון המתאים לו. מי שאוהב להעז, צבעים מנוגדים וחזקים יהיו מושלמים.

כסאות לפינת אוכל מרי

כיסאות לפינת אוכל מרי

חומרי הגלם של כיסאות אוכל

ישנם כיסאות לפינת אוכל העשויים מעץ מלא. לעומתם, ישנם דגמים שעשויים מברזל, אלומיניום, פלסטיק וגם כאלה הכוללים שילוב של כמה חומרים. מומלץ לבחור דגם מאותו החומר שעשוי גם שולחן האוכל עצמו. לשולחן אוכל העשוי מעץ מלא, כדאי לבחור כיסאות מעץ מלא גם כן. לשולחן פלסטיק המשמש אתכם לארוחות, כדאי לבחור כיסאות העשויים גם הם מפלסטיק וכיוצא בזה. יחד עם זאת, זה המקום לציין כי מלבד סוג החומר, יש לבדוק גם את איכותו. כך שאם ברצונכם ברהיטים שיחזיקו מעמד לאורך זמן ולא ידרשו תחלופה אחת לתקופה, עליכם לוודא כי חומר הגלם ממנו הם מיוצרים הנו איכותי ברמה גבוהה.

כסאות קיאנו עם פינת אוכל

כיסאות קיאנו עם פינת אוכל

כמות הכיסאות

מספר הכיסאות צריך להיות תואם לגודל השולחן. אם יש לכם שולחן אוכל גדול מאד, יהיה עליכם לרכוש מספר רב של כיסאות אוכל בהתאם לגודלו. כך למשל ארבעה כיסאות לשולחן אוכל גדול במיוחד פחות יתאימו, אלא אם כן מדובר בשולחן אוכל עגול, אז ניתן ליצור מרווח רחב יותר בין הכיסאות. אם שולחן האוכל שלכם ארוך וצר, תוכלו לרכוש חצי מכמות הכיסאות הנדרשת ולהציב את הכיסאות שרכשתם בצדו האחד של השולחן וכדי לגוון, מצדו השני ניתן להציב ספסל.

פינת אוכל עם כסאות לואיג'י

פינת אוכל עם כיסאות לואיג’י

שילוב בין כמה אפשרויות

אחד הטרנדים החמים היום בעולם העיצוב הוא “מיקס אנד מאץ”. אפשר לשלב בין כמה סגנונות שונים של כיסאות, שיחד ייצרו מראה מסוגנן ומיוחד הרבה יותר. למשל, כיסאות בסגנון כפרי יחד עם דגמים מודרניים יותר, כיסאות עם ריפוד עור יחד עם ללא ריפוד ועוד. כל זאת בתנאי כמובן שהדגמים מתאימים לשולחן האוכל שלכם ומשתלבים בצורה נכונה.

כסאות לפינת אוכל

כיסאות לפינת אוכל דגם לורי

כיסאות לפינת אוכל – ליהנות מהתאמה מושלמת!

אצלנו, בטיב העץ, תמצאו מבחר ומגוון ענק של כסאות לפינת אוכל שיוכלו לשרת אתכם לצרכים שונים. אנו עוסקים בתחום הריהוט למעלה מ –40 שנה ומייבאים את הכיסאות שלנו מאיטליה ומסין הרחוקה. אנו מציעים מבחר של עיצובים וסגנונות המתאימים לקהל הישראלי ועובדים עם לקוחות מכל הארץ – פרטיים ועסקיים כאחד. באפשרותכם לרכוש כיסאות אוכל חדשים כבר עכשיו!

אנו מזמינים אתכם להגיע למחסנים שלנו בתיאום מראש או להתקשר אלינו כדי לקבל פרטים נוספים בטלפון 050-3737370 נשמח לעמוד לשירותכם!

בחזרה לרשימה