עיצוב הבית

כיצד מתאימים כיסאות למסעדות ובתי קפה?

כסאות 1174 למסעדה

לאילו פרמטרים להתייחס כאשר רוכשים כיסאות למסעדות ובתי קפה?

פתחתם לאחרונה מסעדה או בית קפה? אתם רוצים לרכוש כיסאות חדשים למקום אבל תוהים איך מתאימים אותם נכון אל המרחב הקיים? התייחסות לכמה פרמטרים, לרבות לעיצובו של המקום כולו, תעזור לכם במציאתם כך שישתלבו נהדר במקום וייצרו את האווירה המתבקשת.

כסאות למסעדות דגם קיאנו

כיסאות למסעדות דגם קיאנו

הפרמטרים שונים שיש לבחון

אם אתם מבולבלים מכל שפע הכיסאות המוצעים כיום ורוצים לעשות התאמה נכונה בין הכיסאות למסעדה החדשה שפתחתם או לבית הקפה,עליכם לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים, טרם הבחירה:

גודל המקום

גודל המסעדה או גודלו של בית הקפה הוא פרמטר חשוב שכדאי לקחת בחשבון כשמחפשים כיסאות בר למסעדות ובתי קפה. במידה ומדובר במסעדה גדולה מאד, תצטרכו כמות רבה של כיסאות. במידה ומדובר בבית קפה שכונתי קטן, כמות קטנה שלהם תספיק לכם. אם אתם צריכים לרכוש כמות גדולה מאד, כדאי לכם לשקול לשלב בין כמה סגנונות שונים של כיסאות כדי ליצור עניין וסגנון מיוחד במקום. בכל מקרה, קחו בחשבון את גודל המקום, את המרחב שעומד לרשותכם,את מיקומם העתידי של הרהיטים בחלל ובהתאם, התחילו בחיפוש אחר הכיסאות המתאימים.

כסאות קיאנו למסעדה

כיסאות קיאנו למסעדה

הסגנון העיצובי

נסו להגדיר את הסגנון העיצובי של המסעדה או של בית הקפה שלכם: האם הוא מעוצב בסגנון מודרני? האם הוא מעוצב בסגנון כפרי? האם הוא כולל אלמנטים עיצובים בסגנונות שונים או שמא דגלתם בקו עיצובי אחד בלבד? רק לאחר שהגדרתם את הצרכים שלכם התחילו בחיפוש אחר רהיטים המעוצבים בסגנון דומה. זכרו, אפשר גם לשלב בין כמה סגנונות שונים (מיקס אנד מאצ’) אולם יש לוודא שתהיה הרמוניה ביניהם.

כסא בר קיאנו פסים

כיסא בר קיאנו פסים

קהל היעד של המקום

כדאי לקחת בחשבון גם את קהל היעד: האם מדובר בצעירים? האם מדובר במשפחות עם ילדים? האם קהל היעד מורכב בעיקר מפנסיונרים, או שמא זהו קהל יעד מעורב? כדאי לחפש כיסאות בר למסעדות ובתי קפה שיתאימו בצורה המדויקת לקהל היעד שצפוי להגיע אל המקום כדי להציע לו את הנוחות הנדרשת. כמובן שאם מדובר בבית קפה תוסס וצעיר, זה הזמן לשלב קצת יצירתיות ולכלול בעיצוב המקום רהיטים בסגנון מפתיע וחדשני.

כסא קיאנו בר טבעי

כיסא קיאנו בר טבעי

התקציב שלכם

הפרמטר הזה צריך להנחות אתכם כבר בשלבים הראשונים של החיפוש, שכן הכיסאות כיום מוצעים בטווח רחב מאד של מחירים, החל מעשרות שקלים ועד למאות ולעתים גם אלפים. סביר שתצטרכו לרכוש כמות גדולה יחסית של כיסאות ולא כמה בודדים. קחו בחשבון את העלויות השונות ובדקו איזה דגמים מוצעים במחירים נוחים ומשתלמים, כך שיתאפשר לכם לרכוש את הכמות הנדרשת לכם ומבלי שתצטרכו לשבור תכנית חיסכון.

כסאות 1174 למסעדה

כיסאות 1174 למסעדה

ליהנות ממבחר נהדר של כיסאות למסעדות ובתי קפה

אנחנו, בטיב העץ, מעמידים לרשותכם מגוון רחב של כיסאות בר למסעדות ובתי קפה, שיספקו מענה מצוין לעסק שלכם. אנו עוסקים בתחום זה למעלה מ – 40 שנה ומייבאים את הרהיטים שלנו ישירות מאיטליה ומהמזרח. אנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים ומציעים ליווי צמוד לאורך כל הדרך ובעיקר סיוע בבחירתם של הרהיטים לעסק עצמו. הכיסאות שלנו, המיועדים למסעדות ובתי קפה, מגיעים בסגנונות עיצוב שונים ובצבעים שונים כדי לאפשר לכם למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.

פותחים מסעדה או בית קפה? בבעלותכם חלל אותו אתם מעוניינים לשנות ולעצב מחדש? באפשרותכם להזמין כיסאות עוד היום, התקשרו אלינו לטלפון 050-3737370 ונשמח לעמוד לשירותכם.

בחזרה לרשימה