עיצוב הבית

כיסאות בר – על הטרנדים החמים ביותר

כסא בר קאנטרי בשמנת

מה הם הטרנדים החמים בתחום כיסאות בר ומה מאפייניהם?

בעוד שבעבר הוצע סגנון אחד כמעט של כיסאות בר, הרי שכיום אפשר למצוא מגוון של סגנונות, כפי שרואים בלא מעט מסעדות, בתי קפה וגם בפאבים. כיסאות הבר, מעבר להיותם רהיט בפני עצמו, משמשים גם כאלמנט דקורטיבי התורם לא מעט לאווירה שבמקום ומוסיף לחלל ייחודיות וגם הרבה מאד סטייל.

כסאות בר

מבחר של עיצובים, מגוון של סגנונות

כיסאות הבר של היום הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של המסעדה, של בית הקפה או של הפאב השכונתי. הם משדרים הרבה מאד סטייל וסגנון, אך יחד עם זאת, גם מציעים נוחות רבה. בעוד שבעבר הוצע מספר מצומצם מאד של אפשרויות לצרכן הממוצע, הרי שכיום יש שפע נהדר של דגמים וסגנונות, מה שהופך את הבחירה ללא קלה.

כסאות בר טל ירוקים

כסאות בר טל ירוקים

מה הם הטרנדים החמים בתחום כיסאות לבר?

ניתן לומר שהטרנדים החמים ביותר בתחום כוללים סגנונות עיצוב שונים וגם שילוב בין כמה מהם. ישנם כיסאות בר גבוהים עם כרית ישיבה מרופדת בשלל של צבעים מפתיעים וישנם גם כאלה בצבע אחד. את כיסאות הבר אפשר למקם כמובן בסמוך לבר של המקום, אך הם מושלמים גם לצד שולחן גבוה. יש כיום לא מעט מסעדות וגם בתי קפה עם שולחנות גבוהים וקטנים, שלצדם הם עומדים.

אחד הטרנדים החמים ביותר כיום בתחום כיסאות הבר הוא ה”מיקס אנד מאץ'”. טרנד זה, שאופייני גם לתחומים נוספים, הגיע אלינו בסערה לפני כמה שנים ונשאר גם השנה. במקום לבחור סגנון עיצובי אחד של כיסאות בר, אפשר לשלב בין כמה סגנונות שונים: בין סגנון מודרני לכפרי, בין רטרו להייטק חדשני וכדומה. הדבר מתאים מאד לבתי קפה ולמסעדות טרנדיות ונחשבות ובעיקר, לכל מי שרוצה להציע לאורחים שלו הרבה מאד סטייל.

כסאות בר ניס רגל איקס מושב קפוצ'ינו

כסאות בר ניס פלסטיק בשילוב רגלי עץ

התאמה נכונה של כיסאות הבר למקום עצמו

אין ספק כי בעזרת התאמה נכונה של כיסאות בר לחלל עצמו ולאופיו יכול בעל המקום ליצור את האווירה המתבקשת. כך למשל, בחירה של כיסאות בר צבעוניים מאד יוצרת מקום שמח, אנרגטי וגם צעיר. לעומת זאת, בחירה של דגמים בסגנון דרמטי יותר עם בדים כהים מתאימה למסעדות יוקרה ולמקומות מיוחדים ותיצור אווירה יותר קלאסית ויוקרתית. כדאי לקחת בחשבון גם את עניין הנוחות, שהיא עצמה פרמטר מרכזי מאד היום. מעבר לסגנון העיצובי המקובל כיום, כיסאות הבר מציעים גם נוחות מרבית. מעצבי המוצר, מעצבי הפנים וגם כל אלה העוסקים בתחום הריהוט הבינו שמעבר ליופי ומעבר לסגנון, חשוב גם להציע מענה נוח מאד, במיוחד כשמדובר במסעדות או בברים, בהם נוהגים לשהות כמה שעות טובות.

כסאות בר למטבח

כיסאות בר למטבח

כיסאות בר בהתאמה מלאה לכל לקוח, לכל טעם

אצלנו, בטיב העץ, תמצאו שפע של כיסאות בר מעץ לעסק שלכם שיוסיפו למראה הכולל לא מעט ויציעו לכם וגם לאורחים שלכם את הנוחות הנדרשת והמתבקשת. אנו עוסקים בתחום הכיסאות והרהיטים למעלה מ – 40 שנה בהן רכשנו ניסיון רב וגם ידע מקצועי. כיסאות הבר שלנו מיובאים מאיטליה ומסין והם איכותיים ועמידים מאד. הם מגיעים בעיצובים שונים, וחלקם נחשבים לטרנדים החמים ביותר כיום.

כסאות בר מעוצבים למטבח

כסאות בר מעוצבים למטבח

רכישתם לעתים יכול להיות הוצאה. אנו מציעים לכם יתרון משמעותי – מחירים משתלמים במיוחד. צרו עמנו קשר עוד היום להזמנת הרהיטים האהובים עליכם. במידה והנכם מעוניינים לרכוש כיסאות בר חדשים אבל תוהים במה לבחור,כמובן שנשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בבחירה.

התקשרו אלינו לטלפון 050-3737370 כבר עכשיו לקבלת פרטים נוספים ולייעוץ מקצועי!

כסא בר קאנטרי בשמנת

כסא בר קאנטרי בשמנת

בחזרה לרשימה