עיצוב הבית

כיצד לשלב שולחן עם כיסאות תואמים

שולחן מעוצב עם כסאות

פרמטרים לפני רכישת פינת אוכל

בעת רכישת שולחן וכיסאות לחלל פינת אוכל יש לקחת מספר פרמטרים בחשבון, קודם כל יש למדוד את חלל בו תמוקם פינת האוכל שלנו, ישנם מקרים רבים שמגיעים לבחור שולחן וכיסאות ללא מדידה מקדימה ואז ברגע שהפריטים מגיעים רואים שהם לא מתאימים ואז כבר מאוחר מידי, אז לפני שמתחילים לבחור דגם כלשהו, לא משנה סוגו, בין אם זה כפרי, מודרני, עתיק או כל סגנון אחר, הדבר הראשון שעושים זה למדוד את החלל. בנוסף אם הדבר אפשרי אפשר לצלם את החלל שבו תהיה הפינה שלנו על מנת להתאים עם יועצי המכירות את שילוב אופי השולחן ועיצובו מבחינת עץ, צבע וריפוד.

פתיחות והגדלות

ישנם חללים קטנים שלהם יתאים שולחן קטן שנפתח עם הגדלות של מספר מטרים.
בנוסף יש מספר סגנונות של פתיחות, לדוגמה, פינות אוכל נפתחות מאמצע הפלטה או פתיחת מגירות מכל צד או אפילו שכל הפלטה זזה ואז מוציאים הגדלה נוספת של מטר ועשרים.

גודל

אפשרות בחירת גודל השולחן וחומר ממנו הוא עשוי יכול להיות לפי בקשתכם ולפי העיצוב המתאים לחלל מיקום פינת האוכל שלכם. שילוב של כיסאות לשולחן יכול להיות מכל מיני חומרים כגון: עץ בוק, אלון, מפלסטיק, מעץ מלא או אפילו שילוב בין פלסטיק ועץ.
אפשרות נוספת אפשרית היא בחירת ריפוד לכיסא. כמו למשל, סקאי, בד קלינטקס, בד רחיץ ועוד.

שולחן רטרו אלון פינת אוכל

תבחרו בטיב העץ

אצלנו אפשר למצוא מגוון עצום של כיסאות מעץ מלא תוצרת איטליה המיובאים מהמפעלים המובילים ביותר בעולם. טיב העץ היא הספקית הגדולה ביותר של כסאות לפינת אוכל מעץ מלא עם ניסיון בתחום העץ למעלה מ-40 שנה.

שולחן בריסל עץ אלון קל

 

בחזרה לרשימה