עיצוב הבית

כסאות בר למטבח המתאימים לבית עם ילדים

כסאות בר למטבח

מה הם השיקולים כאשר בוחרים כיסאות בר לבית עם ילדים?

הורים לילדים צריכים לבחור בקפידה את הרהיטים הביתיים. עליהם להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות ובעיקר למצוא את האיזון בין פונקציונליות ואסתטיקה. מצד אחד, כל ההורים רוצים שהבית שלהם ייראה טוב ומזמין. מצד שני, התאמת הבית לילדים נמדדת במענה לצרכים שלהם וביכולת לשמור עליהם מפני מפגעי בטיחות. את השילוב הזה צריך למצוא עבור עיצוב של כל חדרי הבית וחדרי המגורים, אך גם במטבח. הבעיה היא שמטבח הוא האזור שבו הילדים מסתובבים לעתים ללא השגחה ובקרבת כלים חדים, כיריים, תנור וכן הלאה. המשמעות היא שהמטבח הוא אזור מסוכן יותר לילדים בהשוואה לשאר החדרים בבית, וזה חייב לקבל ביטוי בתהליך בחירת הרהיטים. למזלם של ההורים, יש כיום כיסאות בר למטבח מעוצבים לילדים שאותם ניתן לשלב גם בדירות קטנות ובלי שום סוג של חשש.

כסאות בר

עצות לעיצוב מטבח בבית עם ילדים

ילדים משפיעים על העיצוב של המטבח כי הם דורשים מההורים להתייחס לבטיחות באופן יסודי, רציני ומקיף. בשלב הראשון כדאי למדוד את המידות של המטבח ולבחור מיקום מתאים עבור פינת האוכל. בעזרת מיקום נכון ניתן לשלב בתוך המטבח רהיטים פונקציונליים שיעזרו לילדים לאכול בנוחות, ובמקביל גם יחסמו מהם את הגישה לחפצים חדים או סכו”ם מסוכן. נוסף על כך, התאמה של המטבח לילדים תאפשר להורים לתת עדיפות לרהיטים ייעודיים. אלו כוללים בין היתר כיסאות בר למטבח שחוסכים מקום ומאמץ.

התנאי היחיד לשילוב של כיסאות בר למטבח ולפינת אוכל בבית עם ילדים הוא הגובה: רצוי שהם יהיו בגובה המתאים על מנת שהילדים יוכלו לעלות אליהם ולרדת באופן עצמאי, כמו גם לוודא שניתן לחבר אליהם כיסא תינוק. במידה ומעוניינים להשתמש בכסא תינוק נפרד עד שהילדים יגדלו ויעברו לכיסאות הרגילים, צריך רק לשמור על מרווח מספיק גדול בין המושבים לבין השולחן והקירות. אפשרות אחרת היא לעצב מטבח בבית עם ילדים באופן של הפרדה בין האזורים. זה פתרון רלוונטי לבתים גדולים או למטבחים עם אי במרכז. את ההפרדה ניתן ליצור בעזרת ארון, מכשירי חשמל גדולים, נישות גבס ועוד. הכל תלוי במסגרת התקציב של ההורים ובסגנון שבו הם מעוניינים לעצב את המטבח ולאחר מכן גם את שאר חלקי הבית.

כסאות בר למטבח

כסאות בר למטבח

חשיבות הנוחות בבחירת כיסאות מטבח

לא מעט הורים מעצבים את המטבח מתוך דאגה לבטיחות, אך תוך כדי התהליך הם מזניחים את הנושא של נוחות. זו טעות נפוצה שעלולה לגרום הרבה עגמת נפש להורים לילדים בגילאים שונים. באופן עקרוני, ילדים שלא נוח להם לשבת במטבח גם לא יסכימו לאכול ובטח שלא ירצו לבלות זמן איכות משותף עם ההורים. הנוחות היא פקטור משמעותי בכל הנוגע להתאמת המטבח לצורכי הילדים ולהעדפות האישיות שלהם. הסוד הוא למצוא כיסאות מטבח מעוצבים שיהיו מספיק נוחים ונגישים, אך מבלי להתפשר על הנוחות. יש כיום רהיטים שנותנים מענה לדרישות האלה במחירים אטרקטיביים ובלי לדרוש מההורים חריגה מתוך מסגרת התקציב. התפקיד של ההורים הוא להתייחס לשיקול הנוחות כחלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההחלטות, ואולי אפילו להתייעץ עם הילדים בעצמם במידה והגיעו לגיל המתאים. בתוך כך, אנחנו בחברת טיב העץ בע”מ מבינים את השיקולים שלך ומעמידים לרשותך אולם תצוגה מפואר.

כסאות בר מעוצבים למטבח

כל שנותר לך לעשות הוא ליצור קשר עם אחד הנציגים שלנו ולמצוא כיסאות בר מטבח מושלמים לעיצוב הבית הפרטי!

כסאות בר למטבח

כיסאות בר למטבח מעוצבים

 

בחזרה לרשימה