עיצוב הבית

כסאות בר מרופדים לפאבים

כסאות בר מרופדים שחורים

מה הקשר בין סוג הריהוט לבין הצלחת הפאב?

רהיטים משפיעים על העיצוב של חלל הפנים וקובעים כיצד ניתן יהיה להשתמש בו. זהו כלל מפתח בסיסי, יסודי ומובהק בתחום של עיצוב פנים אך לא רבים מביאים בחשבון את הנוכחות שלו בחיי הלילה. הדוגמה הטובה ביותר לחשיבות של רהיטים עבור עסקים בענף חיי הלילה היא כמובן ברים ופאבים. קשה לדמיין מקומות כאלה בארץ או בכל מקום בעולם שבו אין כיסאות בר מרופדים ונוחים. מצד שני, בעלי העסקים עצמם נוטים להקל ראש בריהוט. חלקם אף בוחרים לחסוך על הריהוט של הפאב כדי לעמוד במסגרת תקציב מסוימת או להימנע מחריגה. זו טעות נפוצה שעלולה להרחיק לקוחות מהמקום, לפגוע בתדמית שלו ולייצר לו מוניטין שלילי. הפתרון הוא כמו תמיד להשקיע מחשבה בבחירת הרהיטים ובעיקר להביא בחשבון את היתרונות של מושבים עם ריפוד מתאים. כמו כן, יש כיום סוגי ריפוד חדשים ואיכותיים שלא היו קיימים בעבר. אלו ריפודים שעולים בקנה אחד עם התקציב הממוצע של עיצוב פאבים ולכן אין שום סיבה הגיונית לוותר עליהם.

כסאות בר

היתרונות של כסאות בר מרופדים לפאבים

כסאות בר מרופדים תמיד יהיו נוחים יותר מאשר מושבים רגילים. הריפוד מעודד אנשים לשבת על הפאב לאורך זמן, להזמין שתייה ולבלות עם חברים, בני זוג או אפילו קולגות. לא כדאי להקל ראש בהשפעה של הריפוד על הרושם הראשוני ועל האופן שבו הלקוחות מתייחסים לפאב. בעוד בפאבים עם רהיטים מרופדים ניתן לראות שולחנות שלמים של עשרות לקוחות, במקומות שבהם לא משקיעים בריפוד יש תחלופה גבוהה יותר של לקוחות וקשה להגדיל את הרווחים. מעבר לכך, הדגש בעולם הרהיטים המודרני הוא על ריפודים נוחים ונעימים. בעלי פאבים יכולים למשל לבחור בין ריפוד דמוי עור, עור ובד ולחסוך בהוצאות. היתרון של ריפוד דמוי עור הוא שקל לנקות אותו והמחיר שלו נמוך, בעוד היתרון של ריפוד עור אמיתי הוא בעמידות וביוקרה שהוא משדר. לשם השוואה, כסאות בר מרופדים מבד גם הם יכולים להתאים לפאבים וניתן להשיג אותם בצבעים שונים. השאלה היחידה היא מה סגנון העיצוב המבוקש של הפאב ואיזה רהיטים ישרתו אותו על הצד הטוב ביותר.

כסאות בר מרופדים שחורים

כסאות בר מרופדים שחורים

בחירת ריהוט בהתאם לסוג הפאב

סינון כיסאות בר לפי סוג הריפוד הוא רק השלב הראשון בתהליך ארוך יותר של בחירת ריהוט לפאב. כדאי להביא בחשבון את המראה הכללי של הרהיטים, את הגובה של המושב בהשוואה לגובה הבר עצמו ואת הנגישות עבור צוות המלצרים והברמנים. במקביל, חשוב מאוד לשלב את הרהיטים המתאימים לסגנון הנבחר. בפאב אירי למשל מעדיפים להשתמש ברהיטי עץ שמתכתבים עם הסגנון המקובל, אך בפאב מודרני לא חוששים משילובים בין ריפודי עור לרגלי עץ, נירוסטה, מתכת ואלומיניום. על טעם וריח קשה להתווכח ובסופו של דבר מי שמקבל את ההחלטה הוא בעל הפאב. הטיפ העיקרי בהקשר הזה הוא לשמור על ראש פתוח ולא לפחד משילובי רהיטים. כך ניתן מצד אחד להשיג את היתרונות של כיסאות בר מרופדים, אך מצד שני לרענן את המראה השגרתי של חלל הפנים ולמשוך עוד לקוחות לכיוון הבר. מהבחינה הזו, הוצאה חד פעמית על החלפת הריהוט של הפאב היא סוג של השקעה. זו הוצאה מוכרת לצורכי מס והיא צפויה להחזיר את עצמה כבר אחרי כמה חודשים.

כסאות בר מעוצבים למסעדות

משתגעים מההיצע המטורף בשוק של כיסאות לפאבים? חייגו אלינו עכשיו – 050-3737370 ונסביר לך למה כדאי לרכוש דווקא אצלנו!

כסאות בר מרופדים

כיסאות בר מרופדים

 

בחזרה לרשימה