עיצוב הבית

כיסאות לפינת אוכל – מה משפיע על המחיר?

איך משווים בין סוגים שונים של כיסאות?

פערי המחירים בין סוגים שונים של כיסאות לפינת אוכל יכולים להגיע לעשרות אחוזים. המחירים נקבעים לפי שורה ארוכה של פרמטרים ובהם איכות המוצר, מוניטין היצרן, סוג חומרי הגלם שבהם משתמשים, הסגנון המעוצב הנבחר על ידי הלקוח וכן הלאה. עם זאת, תמיד משתלם להשקיע בכיסאות איכותיים לפינת אוכל כי הם צפויים ללוות את בני המשפחה למשך שנים רבות. כמו כן, השימוש האינטנסיבי בהם מן הסוג הזה מחייב מתן עדיפות לדגמים איכותיים, חזקים ובטיחותיים.

כסאות לפינת אוכל מעוצבים

כיסאות לפינת אוכל מעוצבים

השוואה בין כסאות לפי חומרי גלם

הפרמטר העיקרי שמשפיע על המחיר שלהם הוא חומר הגלם. רובם מיוצרים מעץ או מפלסטיק אך יש גם דגמים ממתכת, PU, ניקל ועם ריפודי עור או דמוי עור. לפינות אוכל למשל מתאימים כיסאות פלסטיק או עץ כי הם מתכתבים עם סגנון העיצוב המודרני וקל לנקות אותם. כמו כן, הם יכולים לרענן את המראה של פינות אוכל ישנות ולחסוך בהוצאות על שיפוץ כללי ויסודי של הבית. יש גם מספר זנים של עצים ולכל אחד מהם מאפיינים אחרים בנוגע לעמידות הרהיט ושילובם במטבחים ופינות אוכל.

כסאות לפינת אוכל

מאפייני כיסאות איכותיים

עוד פקטור שמשפיע על המחיר הוא איכות חומרי הגלם. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל כיסאות עץ או פלסטיק מיוצרים מחומרי גלם באותה איכות. ככל שאיכות החומרים תהיה גבוהה יותר, כך המחיר יעלה אך יחד אתו גם העמידות של הכיסא. בהקשר הזה יש לציין שפינת האוכל היא רהיט מרכזי ודומיננטי בבית, לכן אין מקום לפשרות בנוגע לאיכות חומרי הגלם. מומלץ לתת עדיפות לכיסאות חזקים ולוודא שפינת האוכל מיוצרת ממתכת או עץ שעומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות.

כסאות לפינת אוכל

כיסאות לפינת אוכל מעץ

מה שזול עולה ביוקר

הטעות הנפוצה היא לבחור כיסאות לפינת אוכל לפי שיקולים של מחיר בלבד. השאיפה היא מטבע הדברים לחסוך בהוצאות, אך זה לא חייב לבוא על חשבון איכות. בתחום הריהוט יש עיקרון לפיו מה שזול עולה ביוקר וכל מחיר נמוך מדי צריך להדליק אצל הלקוח נורה אדומה. זו גם הסיבה בגללה כדאי להכיר את המחירים המקובלים בענף, לקנות את הכיסאות רק מחברה עם כמה עשרות שנים של ניסיון ולוודא שהיא מתמחה ביבוא ריהוט ממדינות עם מפעלים איכותיים כמו איטליה.

כסאות בר חרדל בזול

כיסאות בר חרדל בזול

אפשרויות סינון בין כסאות לפינת אוכל

יש עוד כמה שיקולים שאליהם ניתן להתייחס אם רוצים לחסוך בהוצאות ולקנות כסאות לפינת אוכל ברמה גבוהה. ראשית, אפשר לבצע סינון גס בין כסאות לפי מאפיינים ומפרט טכני. בעזרת המפרט הטכני ניתן לדעת האם מדובר בכסא מתקפל, מרופד, אורטופדי או בעל גב גבוה. שנית, רצוי לבדוק את נושא הזמינות והאחריות. כדאי לשאול באיזה צבעים אפשר להשיג את הדגם, ולוודא שהוא מתאים לסגנון העיצוב הקיים במטבח או בסלון ולתאם הובלה למועד נוח.

כסאות לפינת אוכל

כיסאות לפינת אוכל דגם לורי

תדירות החלפת רהיטים

השקעה חד פעמית ברכישת כיסאות לפינת אוכל משתלמת כי מחליפים אותם לעתים רחוקות בלבד. בניגוד לרהיטים פשוטים ובסיסיים יותר, דגמים איכותיים יכולים לשמש את צרכי המשפחה למשך כמה שנים ברצף. נוסף על כך, אפשר כאמור להחליף רק חלק מהכיסאות או את כולם, בלי לקנות פינת אוכל חדשה. זה לבד חוסך עוד כמה אלפי שקלים בהוצאות התא המשפחתי ומאפשר גם למעצבי פנים לעמוד במסגרת התקציב של עיצוב דירות חדשות.

רוצים להתייעץ לגבי מחיר מול איכות של הכיסאות? חייגו אלינו כאן ועכשיו – 050-7466443 ונשמח לעזור לכם בנושא זה!

שילוב כסאות וריהוט בדירה משפחתית

שילוב כיסאות וריהוט בדירה משפחתית

בחזרה לרשימה