עיצוב הבית

מתי כדאי להוסיף כסאות בר למטבח

כסאות בר למטבח דגם 1320 פלסטיק רגלי עץ

מתי הם יכולים לשדרג ולהוסיף למטבח ומתי כדאי לוותר עליהם?

בעבר, כיסאות בר שימשו בעיקר בבתי קפה, מסעדות ומועדונים, אולם בשנים האחרונות הם הפכו לפריט עיצובי מבוקש גם בבתים ובעיקר במטבחים. כיסא בר הוא למעשה כיסא גבוה, שכאשר יושבים עליו הרגליים אינן נוגעות ברצפה. המראה הייחודי שלו מוסיף עניין וסגנון למרחב הביתי, אולם ישנם מקרים בהם במקום לתרום לעיצוב הבית, הוא גורע ממנו.

כסאות בר

באילו מקרים כדאי לבחור בכסאות בר למטבח?

מעוניינים לעצב את הבית בסגנון כפרי או מודרני? כסאות בר למטבח בהחלט יכולים לתרום למראה המבוקש. כמו כן, בבתים קטנים בהם אין מקום מוגדר לפינת אוכל גדולה, אפשר לבנות דלפק מוארך ולהציב לצדו כיסאות בר וכך ליצור פינת אכילה מעוצבת ומזמינה. כמו כן הם מתאימים גם כאשר רוצים ליצור פינת אכילה לא רשמית, שתשמש את בני הבית לאורך כל השבוע. במשפחות רבות מעדיפים לרכוש פינות אוכל מעוצבות בגובה סטנדרטי רגיל שישמשו לארוחות חג או שבת וכאשר מארחים. בשאר הזמן, כדי לשמור על פינת האוכל, אוכלים במטבח ובמקרה כזה האי או הדלפק יכולים להיות פתרון מעולה.

כסאות בר גב עץ למטבח

מתי הבחירה בהם תהיה פחות מוצלחת?

מה עושים כאשר המטבח קטן ממדים? במקרה כזה הוספה של אי במרכז המטבח או דלפק גבוה יכולים לגרוע חלק ניכר מהשטח וליצור תחושה צפופה ועמוסה. כמו כן, במטבחים צרים הצבה של כיסאות בר יכולה לחסום את המעבר או להפריע לתנועה.

מקרה נוסף הוא כאשר שאר החלל המרכזי של הבית מעוצב בצורה שונה. כיום ברוב הבתים המטבח נראה לעין גם כאשר יושבים בסלון וגם כאשר סועדים בפינת האוכל, לכן אם בחרתם לעצב את ביתכם בסגנון אירופאי עתיק, תוך שימוש ברהיטי עץ כבדים וכהים, הצבה של אי או דלפק תיצור מראה מבולגן ולא קשור.

כסאות בר למטבח

לעתים, במשפחות בהן יש ילדים קטנים, הבחירה בכיסאות בר למטבח היא בחירה לא מתאימה, שכן הם יצטרכו עזרה בעלייה וירידה מהם וזה יגביל את העצמאות שלהם. כמו כן כיסאות גבוהים יכולים להיות גם בעיה מבחינה בטיחותית ולכן כדאי לשקול היטב האם לבחור בכיסאות גבוהים ולא נמוכים.

המקרה האחרון שנזכיר כאן ובו פחות מומלץ לבחור בהם, זה כאשר יש תקציב מוגבל. לרוב הם נחשבים לרהיט לא זול ולכן כשצריך לעצב מטבח ולעמוד במסגרת תקציב לא גבוהה, מוטב לנתב את הכסף לטובת תכנון מטבח פונקציונלי ומעוצב והשקעה במוצרי חשמל כגון מקרר, תנור אפיה ומדיח.

טווח המחירים הממוצע שלהם

טווח המחירים של כיסאות בר למטבח נע בדרך כלל מ-150 ₪ ליחידה ועד 900 ₪, כאשר צריך לקחת בחשבון שישנם סוגים שונים של דגמים והמחיר משתנה בהתאם לחומרי הגלם, האיכות והמותג. ככל שחומרי הגלם איכותיים יותר, כך גם מחירם יהיה גבוה יותר ולהפך.

אם רוצים להוזיל עלויות אפשר להתפשר על דגמים פשוטים יותר, אולם במקרה כזה חשוב לוודא שהכיסאות יציבים ובנויים לשאת בעומס המשקל של גוף האדם. אפשרות נוספת היא לעקוב אחר הפרסומים של החברות השונות כדי להתעדכן כאשר יש מבצעים אטרקטיביים והנחות.

כסאות בר למטבח

מחיר משתלם לטווח הרחוק

כשאתם מחפשים כיסאות בר במחירים אטרקטיביים, כדאי לזכור שהם לא רהיט שמחליפים בתדירות גבוהה. לכן, קנייה של דגמים זולים באיכות ירודה יכולה להתברר כיקרה יותר לטווח הרחוק, מכיוון שתצטרכו להחליף אותם לפני המועד שחשבתם. לעומת זאת השקעה ברהיטים איכותיים אולי תעלה לכם יותר במועד הקנייה, אך בהסתכלות לטווח הארוך היא תהיה המשתלמת והנבונה יותר, שכן הכיסאות יוכלו לשמש אתכם בצורה יציבה וחזקה למשך שנים רבות.

החלטתם להוסיף כסאות בר למטבח?

מוזמנים להתייעץ איתנו כדי לבחור בדגם המתאים ביותר לביתכם. הבחירה צריכה לקחת בחשבון את סגנון העיצוב האהוב עליכם, מידות המטבח וכמובן את התקציב העומד לרשותכם.

אז למה אתם מחכים? צלצלו אלינו כבר עכשיו 050-3737370 ונשמח לעזור לכם.

דגם מורין

בחזרה לרשימה