עיצוב הבית

התאמת כסאות מעוצבים ומיוחדים לפינת האוכל

כסאות מעוצבים לפינת אוכל דגם מיקי

פינת האוכל הוא אחד החדרים בהם קשה להביא לידי ביטוי את החוש היצירתי. בניגוד לסלון בו ניתן לבחור בגדלים שונים של ספות, להחליט אם לשלב כורסאות, כריות ושטיחים או להציב הדומים ולשחק עם שולחנות קפה, בפינת אוכל אין יותר מדי עם מה לשחק. צריך שולחן פרקטי וכיסאות נוחים. עם זאת, כיום ישנם חברות רבות המייצרות או מייבאות כסאות מעוצבים לפינת אוכל. למי זה מיועד ובאילו מקרים זה יכול להתאים?

למי זה יכול להתאים?

לא משנה אם מדובר בבית פרטי או בדירת מגורים בבניין, בשנים האחרונות חלוקת החלל הפנימי מבוצעת בדרך כלל בצורה כזו שחדר המגורים, המטבח ופינת האוכל צמודים אחד לשני. כך נוצר מתחם ציבורי גדול המיועד לשמש את כל בני הבית.  כאשר שוכרים מעצבת פנים לבתים כאלו או אפילו רק לצורך תכנון ועיצוב השטחים הציבוריים, חשוב לשמור על קו אחיד ועל מראה הרמוני נעים לעין. לשם כך צריך להתאים גם את כיסאות פינת האוכל לסגנון העיצוב שנבחר, ודגמים מיוחדים יכולים להיות המענה הטוב ביותר.

כסאות לפינת אוכל

דגם טל

חידוש פינות אוכל

כאשר שולחן האוכל ישן ורעוע או שהשטח בו מוצבת פינת האוכל קטן ואינו מאפשר יצירתיות רבה, ניתן לחדש את מראה פינת האוכל באמצעות החלפת כיסאות בלבד. דמיינו לעצמכם שולחן עץ עגול ודהוי ולצדו מוצבים כסאות עץ בגווני תכלת, צהוב ושמנת. צבעים כאלו יכולים לשנות לחלוטין את מראה פינת האוכל ולשדרג אותה בכמה רמות. יתרון נוסף הוא שמדובר בהוצאה כספית נמוכה יחסית, שכן לא מחליפים את כל פינת האוכל, אלא רק את הכיסאות.

כסאות לפינת אוכל מרי

דגם מרי

למי שיודע בדיוק מה הוא מחפש

יש אנשים המעורבים בתהליך עיצוב הבית ורוצים לבחור כל פריט וכל רהיט באופן אישי. חלקם יודעים בדיוק כיצד ייראה החדר ומה האלמנטים שיסייעו להשגת המראה הרצוי. מצד אחד מדובר ביתרון מכיוון שכאשר יודעים מה רוצים, קל יותר למקד את החיפושים. מצד שני, לפעמים מה שרוצים פשוט לא קיים או לא ניתן להשגה בארץ. מה עושים במקרה כזה? מחפשים יבואן רהיטים אמין ובעל המלצות, אשר יכול לבצע הזמנה מיוחדת מחו”ל של הכיסאות אותם מחפשים.

דגם בילי 
עיצוב פנים: Roni Erlich
צילום: Dana Stempler Asael

לאוהבי איכות וייחודיות

אנשים המעריכים איכות לא יכולים להתפשר על רהיטים המיוצרים בפס ייצור תעשייתי ובמראה זהה. הם יעדיפו לבחור בכיסאות לפינת אוכל מיוחדים ומעוצבים, שלא רואים בכל בית. כיסאות כאלו ייחדו את הבית הפרטי שלהם וישמשו כמקור השראה וכסמל סטטוס לטעם אישי משובח ומקוריות.

כסאות לפינת אוכל

דגם לורי

כללים חשובים לפני בחירתם

אם אתם מזדהים עם אחד המקרים שתוארו לעיל, כנראה שכסאות מיוחדים ומעוצבים לפינת אוכל הם מה שאתם צריכים לחפש, אולם בתהליך החיפוש כדאי לשים לב למספר נקודות:

  • ממי אתם קונים? כסאות לפינת אוכל הם לא רהיט שמחליפים כל יומיים וגם לא כל שנה, לכן חשוב לקנות אך ורק מחנות אמינה ומומלצת, המספקת אחריות נרחבת לכל מוצר ומוצר. כך תוכלו להיות רגועים שבמידה ואחד הכיסאות יהיה פגום או לא בדיוק מה שהזמנתם, יש לכם כתובת לפנות אליה ותקבלו מענה מקצועי.
  • מי מציע את העסקה המשתלמת ביותר? כדאי לבקר במספר חנויות רהיטים או להתרשם מהסגנונות שהם מציעים באמצעות אתר האינטרנט, לפני שמקבלים החלטה. זו הדרך הטובה ביותר לגבש החלטה ולדעת באיזו חנות תוכלו למצוא את מבוקשכם במחיר המשתלם ביותר.
  • עיצוב על חשבון איכות? דגמים מיוחדים ומעוצבים יכולים לתרום רבות לעיצוב הבית, אולם בסופו של דבר מדובר ברהיט פונקציונלי המשמש לישיבה ולכן חשוב מאד לבדוק שהכיסאות לא רק יפים אלא גם איכותיים.

כסא אפור לפינת אוכל

במה נמדדת האיכות של כסאות לפינת אוכל?

המדד הראשון הוא חומרי הגלם ממנו מייצרים את הכיסא. כיום ניתן למצוא דגמים מיוחדים המיוצרים מעץ, ממתכת וניקל ומפלסטיק איכותי. מלבד חומרי הגלם יש חשיבות רבה גם לתהליך הייצור עצמו ולרמת הגימור של הכסאות. מדד נוסף לאיכות כיסאות לפינת אוכל זו מידת החוזק והיציבות שלהם. כיסאות איכותיים צריכים להיות עמידים, כדי שגם אם הם יעמדו בחדר שטוף שמש או שמדי פעם יזיזו אותם ממקום למקום, הם יוכלו להמשיך לשמש בצורה יעילה ונוחה.

כסאות לפינת אוכל מעוצבים

דגס ניס

מחפשים כסאות מעוצבים ומיוחדים לפינת האוכל שלכם? הגעתם למקום הנכון ! טיב העץ מציגה למעלה מ100 דגמים מכל מיני סוגים, אז למה אתם מחכים? היכנסו כבר עכשיו לקטלוג שלנו או חייגו אלינו – 050-5712171 ונשמח לשרת אתכם!

בחזרה לרשימה