עיצוב הבית

הפתרון לאי מודרני – כסאות בר פלסטיק

כסא בר דגם ניס איקס

לכיסאות במטבח חשיבות רבה. אלו לא סתם רהיטים שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לבחור באופן אקראי. מדובר בפריטים אשר אמורים לשרת אותנו לאורך זמן כאשר הם מהווים למעשה את פתרון הישיבה הכי שימושי בכל בית. כי המקום הכי מבוקש והכי “מיושב” בבית זה בדרך כלל המטבח. ואם הכיסאות יהיו נוחים הרי שהחוויה תהיה מושלמת.

כסאות בר

למה חשוב להקפיד על בחירה שלהם עבור השימוש במטבח?

כסאות למטבח זוהי סוגיה שיש לתת עליה את הדעת ויש לבחור אותם מתוך שימת לב יתירה על כל הפרטים המרכיבים את הכיסא. כיסא מפלסטיק או ממתכת, עם ריפוד או ללא ריפוד, גבוה או סטנדרטי, כל אלו הן סוגיות מהותיות ומשמעותיות בהחלט ואם לא נשים לב אליהם אנחנו עשויים בסופו של דבר לבחור בכיסא לא איכותי, כיסא לא ממש נוח וכיסא אשר יהפוך את השהות במטבח כמעט לסיוט. ברור שאנחנו לא רוצים שזה יקרה. מסיבה זו חשוב כל כך לשים לב מה אנחנו קונים ומה אנחנו בוחרים.

כסא בר דגם ניס איקס

כסא בר דגם ניס איקס

כסאות בר פלסטיק – למה כן?

כסאות בר פלסטיק מהווים מענה מושלם עבור כל מי שמחפש כיסא שהוא גם יפה, גם נוח, קל לניקיון ואפילו קל להזזה. כך ניתן להרימם בקלות לפני ששוטפים את המטבח, ניתן לתחזק אותם ולטפל בהם ללא הרבה טרחה או מאמץ. כי הכיסאות הללו אינם נהרסים כאשר משתמשים במים על מנת לשטוף אותם כך שהניקיון והתחזוקה קלים ופשוטים לגמרי.

כסא בר ניס פלסטיק עם רגלי עץ אלון

כסא בר ניס פלסטיק עם רגלי עץ אלון

כמו בכל דבר בטוח שיש גם חסרונות

למרות כל היתרונות אותם מנינו לעיל והם קיימים בכיסאות הפלסטיק, אנחנו עדיין מוצאים את אלו שלא ממש מתחברים לטרנד. הם מעדיפים את הדגמים המסורתיים, העתיקים בסגנון הכבד והמיושן שהיה בעבר. כיסאות עם ריפוד או כאלה עם מושבים מעץ כאשר הפלסטיק נראה להם משהו זול וחסר ערך. הוא מזכיר להם את כיסאות הפלסטיק של הילדים בגן אן לחלופין את הפלסטיק של המסעדות הזולות שהיו בשנות השמונים. אז אולי זה אכן מעלה אסוציאציות כאלה אך אי אפשר לומר שמדובר בכיסאות לא מרשימים ולא יפים. מתוך המגוון שיש לנו היום ניתן בהחלט למצוא גם כסאות בר יפים ומרשימים שיוכלו בקלות להשתלב במטבח היוקרתי והם גם ייראו ויהיו יוקרתיים ומכובדים.

כסאות בר 1320 עץ עם פלסטיק

כסאות בר 1320 עץ עם פלסטיק

מדוע כדאי לרכוש דווקא אצלנו?

בטיב העץ תוכלו למצוא מגוון עצום של כיסאות בר מכל הסוגים וכל החומרים במגוון ענק של דגמים שונים ובצבעים מרהיבים. כל אחד, בכל סגנון ולכל סוג של מטבח יוכל למצוא את מבוקשו וליהנות מכיסאות בר שיתאימו בדיוק לצרכים שלו.

האתגר הגדול הוא פשוט להתאים את הכיסאות ללקוח. מדובר בהחלט באתגר לא פשוט וצוות החנות עמל כל העת להעניק לכל לקוח שירות אישי ואדיב עם ליווי צמוד על מנת לסייע לו לבחור ולהגיע לדגם הכי מתאים עבורו, עד שיימצא סוף סוף הכיסא שיענה על כל הדרישות, הן מבחינת המראה וההתאמה העיצובית שלו לחלל המבוקש, הן מבחינת החומרים המרכיבים אותו וכמובן מבחינת ההתאמה והנוחיות שהוא מציע.

כסאות בר למטבח

כסאות בר למטבח

הלקוחות המרוצים של טיב העץ נהנים ממטבחים מזמינים ומפנקים, ממטבחים שכיף לבלות בהם, לשבת עם בני הבית או עם אורחים וליהנות משעות איכות חמימות במטבח (מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו ולראות את הפריטים שלנו משתלבים בבתי הלקוחות).

המאמר הזה שכנע אתכם שכדאי לכם לרכוש דגם שעשוי מפלסטיק? אל תעשו זאת לפני שתקראו את המאמר הבא על כל הנקודות לפני רכישת כסאות בר פלסטיק.

בחזרה לרשימה