עיצוב הבית

הסיבות שבגללם כדאי להכניס כסאות בר למטבח

כסאות בר ניס

האם שווה להשקיע בעיצוב המטבח?

המטבח הוא ללא ספק החדר הכי חשוב בבית. קודם כל, זה לרוב המקום הראשון שניכנס אליו אחרי שנתעורר בבוקר. שנית, המטבח משמש בעלי בתים ודירות לאירוח חברים, קרובים ובני משפחה. זהו אחד החללים היחידים בבית מלבד הסלון שבו אורחים ומוזמנים נכנסים לתוך המרחב הפרטי של המארחים. על רקע האמור לעיל, צריך להבין לא רק את החשיבות של המטבח אלא גם את המשמעות של בחירת רהיטים עבורו.

כסאות בר

כל הסיבות להשתמש בבר

אחד הטרנדים האחרונים בעיצוב מטבחים מדגיש את היתרונות של שימוש בבר. בעזרת אי באמצע המטבח אפשר לחסוך מקום בלי להתפשר על כמות הכיסאות, לעצב מחדש את חלל הפנים באופן שעולה בקנה אחד עם צרכי המשפחה וגם לצמצם הוצאות מיותרות. כמו כן, עיצוב מודרני של הבר משנה באופן דרמטי את המראה של המטבח ומאפשר לשדרג אותו ללא צורך בשיפוץ מסיבי ושבירת קירות. אלו סיבות מעולות לשלב כסאות בר למטבח בכל דירה וגם בבתים לכאורה ישנים או בנכסים להשקעה.

כסאות בר לדלפק

מה קורה סביב הבר?

על אף האמור לעיל, בניית בר במטבח צריכה להצטרף לעוד שיקולים בעיצוב חלל הפנים. האתגר מתחיל עם בחירת הריהוט שאמור להשלים את העיצוב סביב הבר ובעיקר עם בחירת כיסאות. בעזרת בחירה נכונה של כסאות בר ניתן לנצל טוב יותר את המקום הפנוי סביב הבר ולאפשר גישה נוחה לסכו”ם, לאוכל ולשתייה. לשם השוואה, בחירה לא נכונה של פתרונות ריהוט למעשה תנטרל את היתרונות הטבעיים של הבר ואולי אף תסתיר אותם.

כסאות בר גב עץ למטבח

סוגים של כסאות בר למטבח

בעלי בתים ודירות שמעוניינים ליהנות מהיתרונות של הבר צריכים להכיר את סוגי הריהוט הקיימים. באופן עקרוני, הכי קל להשוות בין סוגי רהיטים לפי חומרי הגלם שמהם הם מיוצרים. אצלנו למשל ניתן למצוא כסאות בר שעשויים מעץ, מתכת, אלומיניום ואפילו פלסטיק. אם רוצים להיכנס לעובי הקורה ולבצע השוואה ברזולוציה נמוכה יותר, אפשר לבדוק את המידות של הרהיטים ואת ההתאמה שלהם לבר הקיים. מידות מדויקות יאפשרו בחירת רהיטים שמחמיאים לבר בפרט ולחלל הפנים של המטבח בכלל – ולכן שווה לברר מהן.

כסאות בר מעוצבים מעץ

כך קובעים את הגובה של הבר

מומלץ לקבוע בצורה מדויקת את הגובה של הבר לפי המידות של הכיסאות ובהתאם לאופי השימוש הצפוי בהם. הגובה המומלץ כיום הוא 90 ס”מ, כמובן שאם יש חריגה של 2-3 ס”מ יותר או פחות זה גם בסטנדרט. אם למשל מדובר במטבח של משפחה ובבר שסביבו אמורים לאכול הורים וילדים, רצוי לברר מה הגובה הממוצע של מושב תינוק ורק לאחר מכן לבחור את שאר הרהיטים. מנגד, בבר של מסעדה או בית קפה אפשר כמובן לבנות את המשטח המרכזי גבוה יותר (לרוב 1.1 מטר). בר גבוה מרחיב את ספקטרום האפשרויות מבחינת סוגי ריהוט ובעזרתו גם אפשר לענות על דרישות דקורטיביות ספציפיות.

כסאות בר למטבח

פונקציונליות ואסתטיקה נפגשים על הבר

מכל האמור לעיל אפשר להבין מדוע הבר הוא אלמנט עיצובי חשוב בעיצוב חלל הפנים והמטבח. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון שהוא מסוגל לשלב בין פונקציונליות ואסתטיקה. בהיבט המעשי, הבר משמש לישיבה נוחה עבור הסועדים והוא כאמור חוסך במקום. בהיבט האסתטי, הבר מושך אליו המון תשומת לב ובמובנים מסוימים הוא מגדיר את מאפייני חלל הפנים כולו.

כסאות בר ניס רגל איקס מושב קפוצ'ינו

הדור הבא של הבר

מעצבי פנים, אנשים פרטיים ובעלי מסעדות או משרדים משתמשים בבר לצרכים שונים. גם הדור הבא של כסאות בר למטבח כבר כאן ואין שום סיבה להתפשר כאשר בוחרים אותם. אפשר למצוא רהיטים איכותיים, זולים ומשתלמים וליהנות מהם לאורך זמן.

משתגעים מהחיפושים של כיסאות בר למטבח כפי שבדיוק אתם מחפשים?

אנו בטוחים שבטיב העץ תמצאו בדיוק את מה שאתם רוצים!

אז למה אתם מחכים? היכנסו כבר עכשיו לקטלוג כיסאות בר שלנו או התקשרו לטלפון 050-5712171 ונשמח לעזור, להכווין ולייעץ בבחירתם!

כסאות בר מפלסטיק

בחזרה לרשימה