עיצוב הבית

כסאות בר מרופדים – כשהעיצוב והנוחות נפגשים יחדיו

כסאות בר מרופדים

כאשר אנחנו בוחרים ריהוט לבית אנחנו מצד אחד חושבים על העיצוב, הסגנון והצבעים אך במקביל מצד שני חשובה לנו מאוד שהנוחות תהיה מקסימלית ונוכל באמת ליהנות מהרהיטים שבחרנו. בכל בית כיום נמצא פינת אוכל, שולחן בסלון ושולחן בגינה או במרפסת כאשר אחד הטרנדים החדשים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מכל בית בישראל הוא האי במטבח.

כסאות בר

האי במטבח הוא למעשה סוג של שולחן משיש אשר מאפשר לנו לאכול ארוחות עם כל המשפחה מבלי לצאת מהמטבח ובלי לבזבז את פינת האוכל עבור הארוחות “הרגילות” של היום. כמו כן, האי מאפשר לנו להתנהל במטבח בצורה קלה יותר ונוחה יותר וזו גם פינה מעולה למוצרים כמו הקופסה המיוחדת של הלחם, קופסת העוגיות שבא לנו לנשנש מדי פעם, קופסת הקורנפלקס שאנחנו אוהבים לאכול בבוקר ועוד. אף אי אינו מושלם ללא כסאות בר מרופדים ולאחר שבחרתם את האי במטבח שלכם הגיע הזמן לבחור את המושבים שגם יספקו לכם ישיבה נוחה ונעימה וגם יכניסו עיצוב מחודש לביתכם.

כסא בר הנרי מרופד אפור נירוסטה

כסא בר הנרי מרופד אפור נירוסטה

לשבת בבית, להרגיש בתוך סרט אמריקאי

מכירים את הסצנות מהסרטים שהשחקנים הראשיים יושבים על הבר או במסעדה יוקרתית ומדברים על החיים? אם תשימו לב היטב, השחקנים תמיד יושבים על מושבים גבוהים ונוחים ונותנים לנו כצופים את התחושה שהם פשוט נהנים מכל רגע. זו בדיוק יכולה להיות התחושה שאתם תרגישו בכל יום מחדש אם תבחרו כסאות בר מרופדים שיתאימו לאי במטבח שלכם וכאשר אנחנו אומרים יתאימו אנחנו מתכוונים גם מבחינת הגודל של המושב והמשענת וגם כמובן מבחינת הגובה. התאמת הכסאות לאי במטבח זו אינה משימה מסובכת מדי אבל כן מומלץ לבדוק מספר אופציות בטרם ההחלטה כדי שאכן כל ישיבה שלכם תספק לכם את התחושה המושלמת בדיוק כמו בסרטים האמריקאים.

כסאות בר מרופדים שחורים

כסאות בר מרופדים שחורים

הצבע הוא זה שיכול לעשות את ההבדל

כסאות בר כאמור נמצא כיום כמעט בכל בית אבל עדיין נוכל להבחין בשינוי בין בית לבית. הסוד הוא כמובן הסגנון והעיצוב של הכיסא בראש ובראשונה, אבל מעבר לכך יש גם חשיבות עצומה לצבעים או הצבע שנבחר. בזמן שיש כאלו שיעשו שילוב של מספר צבעים יחדיו יהיו אחרים שיחליטו לבחור בצבע אחד דומיננטי, כל בחירה היא מבורכת וכל בחירה היא אפשרית אבל העיקר הוא שתלכו עם האמת היצירתית שלכם ובאמת תרגישו שאתם בוחרים את מה שמתאים לכם ולא את מה שמתאים לשכן בדירה ממול. לכל בית ולכל אי במטבח יתאימו כיסאות אחרים, המשימה שלכם היא לעשות התאמה מושלמת ולא להתפשר אפילו במעט על השילוב המנצח שיכול להאיר את העיצוב הכללי של בתכם באור חדש לחלוטין.

כסא בר מרופד רגל שחורה

כסא בר מרופד רגל שחורה

לבחור את הריפודים היפים והנוחים ביותר

גם בבחירת הריפודים עלינו לעשות חושבים הן לגבי הנוחות של הריפודים והן לגבי היופי שלהם. ריפוד יפה ומעוצב אבל שלא מספק לנו את הנוחות המושלמת לא ייתן לנו את המענה הדרוש ואנחנו יכולים להבטיח לכם שאם תחפשו במקום הנכון ואם תחליטו לרכוש כסאות מהחברה הנכונה תוכלו ליהנות מהשילוב המושלם של נוחות מקסימאלית ועיצוב מדהים.

כסא בר מרופד רוברט אפור

כסא בר מרופד רוברט אפור

רבים מאיתנו טועים וחושבים שכדי לעצב מחדש את ביתנו אנחנו צריכים לשבור קירות או להחליף את כל הרהיטים בבית, רבים מאיתנו לא מבינים שלפעמים מספיק שינוי קטן ביותר כדי שהתחושה בבית תהיה שונה לגמרי, לפעמים מספיק להחליף פריט אחד בסלון או במטבח כדי שהאור בבית יהיה אחר ובעזרת כסאות בר מרופדים שתבחרו בצורה מושכלת וחכמה אתם בהחלט יכולים להביא את השינוי העיצובי הזה.

מחפשים כסאות בר מרופדים למטבח שלכם? הגעתם למקום הנכון!

טיב העץ מציגה בפניכם מגוון ענק של כסאות בר מרופדים!

אז למה אתם מחכים? חייגו כבר עכשיו 050-7466443 ונשמח לעזור, לייעץ ולהכווין בכל הנוגע לנושא!

כסאות בר מרופדים

 

 

בחזרה לרשימה