עיצוב הבית

כסאות למסעדות מעוצבות – ליצור טעם למסעדה

כל מי שקצת מבין בתחום, יודע שמסעדה היא לא רק האוכל שמגישים לשולחן או השלט מחוץ למסעדה.

כאשר מדובר על מסעדה, בעיקר כשמדובר על מסעדות יוקרתיות העיצוב, הסגנון, האווירה, התחושה וההרגשה הם אלו שיקבעו האם הסועדים יחזרו שוב בפעם הבאה או יעדיפו לנסות מסעדה אחרת.

את כל אלו קובעים כמובן פרמטרים מסוימים כמו איכות האוכל, רמת השירות, גודל המסעדה, הנוחות וכו’ אבל בהחלט גם אפשר לומר שההבדל בין מסעדה נחמדה למסעדה עוצרת נשימה נמצא בפרטים הקטנים.

כסאות למסעדות

כסאות צבעוניים למסעדות מעוצבות

אחד הדברים החשובים ביותר, דבר שלא כל בעלי המסעדות נותנים לו את החשיבות הראויה ויכול בהחלט להעצים את המסעדה שלכם בצורה משמעותית אלו הם כסאות.

אם המושבים יהיו נוחים ונעימים לישיבה אזי הסועדים ייהנו יותר מהאוכל וכמובן ישמחו לחזור גם בפעם הבאה.

בנוסף לנוחות המקסימלית שאתם יכולים לספק עליכם לקחת בחשבון גם את העיצוב והסגנון. כסאות למסעדות מעוצבות לא בוחרים רק מהראש אלא בוחרים גם מהלב ואם תעשו את השילוב המנצח הזה בבחירה תוכלו לצאת עם ידכם על העליונה.

כסאות דגם קיאנו למסעדה

כסאות דגם קיאנו למסעדה

לבחור אופי למסעדה שלכם, להחליט מה היא משדרת

לכל מסעדה יש נרטיב אחר, סיפור שונה, אופי שלא דומה בכלל למסעדה הסמוכה ליד או האחרות.

איך מכניסים אופי או סיפור מיוחד למקום שלכם? עם תמונות, מוזיקת רקע מתאימה, לבוש מסוים של המלצרים, צבע שולט וכמובן גם עם כיסאות למסעדות מעוצבות שיכולים להכניס טעם אחר למקום שלכם והכל כמובן לפי בחירתכם.

נסו לדמיין שאתם מכינים תבשיל מיוחד ויש לכם את כל המצרכים אך בסוף ההכנה אתם מרגישים שמשהו חסר, המשהו החסר הזה יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון וזו בדיוק ההקבלה הנכונה עבור הפרטים הקטנים במסעדה שלכם ואם תשקיעו בהם תוכלו לצאת גדולים.

כסאות 1174 למסעדה

כסאות 1174 למסעדה

צבע אחד או שילוב של צבעים? אתם מחליטים

הסגנון והעיצוב במסעדה נקבע על ידי הרבה מאוד דברים אבל כאשר אנחנו מדברים על כיסאות למסעדות מעוצבות יש לכם למעשה אפשרות לבחור בין צבע אחד בולט שיהיה מאוד דומיננטי במקום לבין שילוב של מספר צבעים ביחד.

צבע אחד שולט יכול להיות מושלם עבור המסעדה שלכם אך גם שילוב נכון יכול לעשות את העבודה.

מומלץ להתייעץ עם מישהו שמבין בתחום שיוכל להסביר לכם בדיוק מה אומר כל שילוב וכל צבע וככה תוכלו להכניס למסעדה שלכם את האווירה הנכונה.

גם במקרה של בחירת הצבע מומלץ לתת חופש לדמיון שלכם ולא להישאר בתוך הקופסה, אל תשכחו שבסופו של דבר זה המקום שלכם ורק אתם אחראיים על הנראות שלו.

כסאות למסעדות דגם קיאנו

כסאות למסעדות דגם קיאנו

הגודל כן קובע – להתאים את הגובה והגודל לצרכים שלכם

גודל וגובה הכיסאות גם הם כמובן בחירה שחייבים לקחת בכובד ראש וחייבת להיות התאמה מאוד ברורה לשולחנות שעליהם יאכלו האורחים.

זה אולי נשמע כמו משימה פשוטה אבל חשוב לבדוק זאת לפני ההחלטה ולהתאים במדויק את צורה הישיבה כך שלא משנה אם מדובר בסועד גבוה, נמוך, רזה, שמן, ילד או מבוגר הוא עדיין יוכל לשבת בנוח ולהרגיש שחשבתם גם עליו בעת בחירת הגודל של הכיסאות למסעדה או לבית קפה שכונתי .

יש דברים שהם אולי פרטים קטנים ביחס לתמונה הגדולה ואולי אתם לא מרגישים שיש להם חשיבות גדולה אבל אם תבחרו אותם בקפידה ואם תשקיעו בהם מחשבה לפחות כמו הפרטים הגדולים יותר תוכלו לצאת עם חיוך רחב על הפנים ובעיקר החיוך יתרחב על פני הסועדים במסעדה שלכם.

כסאות בר מעוצבים למסעדות

כסאות בר מעוצבים למסעדות

הקמתם מסעדה חדשה? 

כעת אתם מחפשים כסאות ורהיטים נוספים למקום שלכם?

חייגו אלינו כבר עכשיו 050-3737370 ונשמח להכווין אתכם ברכישת הרהיטים!

בחזרה לרשימה