עיצוב הבית

מה הם הטרנדים החמים בעולם הרהיטים לפינת אוכל?

כסאות לפינת אוכל מעץ דגם קיאנו

פינת אוכל היא אחת הפינות החשובות בבית. לפני שרוכשים כיסאות לפינת אוכל מומלץ לבדוק כמה פרמטרים וביניהם נוחות, התאמת הרהיט לסגנון הבית ולמידות השולחן, מספר הנפשות בבית, איכות הרהיט וכמובן התקציב. כיסאות לפינת אוכל מומלץ לרכוש אצל חברה ותיקה ואמינה המייבאת רהיטים בעצמה ולה מגוון גדול ואיכותי ואפשרות אספקה מהירה.

הטרנדים שיושבים חזק

כשמדובר על רהיטים לפינת אוכל ההיצע הוא עצום ומגוון. אפשר לבחור ברהיט בסגנון קלאסי או מודרני, עשוי עץ, פלסטיק או מתכת, גבוה או נמוך, מרופד בבד או עור רחב או צר, הכל הולך. המגמה השולטת בעולם היא זו האקלקטית המעודדת ערבוב של צבעים שונים וסגנונות שונים סביב שולחן פינת אוכל אחד. חשוב להתאים את הבחירה לסגנון השולט בבית על מנת ליצור הרמוניה מושלמת מבחינה עיצובית. למשל אם רוב רהיטי הבית עשויים מעץ, אז כמובן שהסוג המדויק ביותר יהיה כיסאות עץ שיתאימו בדיוק לשאר רהיטי העץ האחרים בבית.

כסא קאנטרי צבעוני מעץ

כסא קאנטרי צבעוני מעץ

כסאות לפינת אוכל לא קונים על רגל אחת

פינת אוכל היא רכישה לזמן רב. היא אמורה לשרת אותך ואת משפחתך למשך שנים ארוכות ורבות ולכן חשוב לבדוק מספר נקודות לפני הרכישה:

נוחות

זה הזמן לשבת ולנסות את הרהיט. האם המשענת נוחה? האם הרגליים מרגישות בנוח? האם ניתן לשבת זמן לאורך זמן ועדיין להרגיש בנוח?

איכות

האם הרהיט איכותי, האם החומרים ממנו הוא עשוי איכותיים ועמידים מספיק? מהיכן מיובא הרהיט והאם הוא חזק דיו לשאת את משקל בני הבית.

כסאות לפינת אוכל מעץ דגם קיאנו

כמות

כמה כיסאות דרושים לך? האם יש לך משפחה בת הרבה נפשות או שאצלך מתארחים חברים ובני משפחה רבים?

כמות גדולה של כיסאות

ערימת כיסאות

גודל

מה גודל השולחן אליו יותאמו הרהיטים?

מומלץ למדוד מראש את השולחן על מנת לוודא כי רוחב הרהיטים יתאים אליו על מנת למנוע צפיפות.

סגנון

מה הסגנון השולט בבית? האם מדובר בבית בסגנון מודרני? האם הצבע הלבן דומיננטי בו או אולי גווני העץ הכפריים? האם הרהיט מיועד לדירה של זוג צעיר, דירת סטודנטים או משפחה גדולה ובה ילדים קטנים? (אז אולי עדיף לבחור ברהיט אשר מתנקה בקלות). כמו כן, יש צורך להתאים את עיצוב הכיסאות לשולחן פינת אוכל. לדוגמה, עבור פינות אוכל עגולות רצוי לשלבם עם כיסאות עם גב מעוגל.

תקציב

כל כך הרבה רהיטים, סגנונות, צבעים ואפשרויות אחת מהן מתאימה לך בדיוק אבל, לכל רהיט המחיר שלו ולכן, יש לקחת בחשבון את התקציב העומד לרשותך ולא לעשות בחירה שלא תתאים לך לכיס.

כסאות טל לפינת אוכל

כסאות טל לפינת אוכל

בשורה התחתונה

פינת אוכל הוא אחד המקומות החשובים ביותר בבית. שם נפגשים בני המשפחה לארוחה או לשיחה, שם מארחים ושם נבנים זיכרונות של שנים. כשמדובר על בחירת רהיט לפינת האוכל יש לקחת בחשבון מספר נקודות ביניהן: נוחות, האם מדובר ברהיט מעוצב ויפהפה אך הישיבה עליו לא נוחה ולא מזמינה, איכות, האם הרהיט עשוי חומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן ולא יישחקו. סגנון, האם הרהיטים מתאימים לסגנון העיצוב בחלל הבית שלך וזורמים אתו בהרמוניה בהתאם לתקציב.

האם הרהיט שבו התאהבת עומד בסכום שהקצבת לעצמך?

כשמדובר על רכישת כיסאות לפינת אוכל מומלץ לפנות לחברה גדולה ואמינה אשר מייבאת מוצרים איכותיים מהמפעלים הטובים בעולם ומאפשרת לך ליהנות ממבחר גדול וזמני אספקה מהירים במיוחד, משירות אישי המאפשר לך ייעוץ מקצועי והתאמת המוצר הנכון ביותר עבורך וכן ממחירים אטרקטיביים ללא פערי תיווך.

בחזרה לרשימה