עיצוב הבית

איך לבחור כסאות למסעדה

כסאות דגם קיאנו למסעדה

הכללים החשובים לבחירת כיסאות למסעדות

עיצוב מושקע של מסעדה מעניק לאורחי המקום חוויה מוצלחת יותר. נמצא כי מרבית האנשים רואים ביציאה למסעדה בילוי מועדף והם בהחלט רוצים לא רק מנות טעימות ומבחר אלא גם עיצוב שובה לב. עיצוב כסאות עבור מסעדות, אם כן הינו דבר חשוב, חשוב מאוד. והשאלה המתבקשת היא איך לבחור אותם בצורה הראויה. ריכזנו עבורכם את הכללים החשובים ביותר.

עיצוב, אופי, סגנון

הרבה סוגים של מסעדות עם חדר פרטי בתל אביב משגשגות כיום, כאשר הטובות ביותר הן המסעדות בעלות הייחוד. המסעדות הטובות ביותר הן אלה שיש להן אופי ואפשר לומר אפילו אישיות. זו יכולה להיות מסעדה כשרה בתל אביב או מסעדה בכל מקום אחר בארץ, אבל כאשר היא מציעה סגנון משלה ולא איזה דבר מה גנרי ומשעמם, הציבור מצביע ברגליים ומגיע בהמוניו. כאשר רוצים לבחור כסאות למסעדה, אם כן, חייבים לאפיין את הסגנון של המסעדה ולבחור כסאות בעלי אופי וסגנון שישתלבו כראוי. למשל, אם מדובר במסעדה שרוצה לשדר נוסטלגיה, הכסאות הטובים ביותר יהיו בסגנון של ימים עברו, במובן החמים של המילה.

כסאות בר מרופדים

כסאות בר מרופדים

להרגיש על הגובה

בהרבה מאוד מסעדות המכבדות את עצמן ישנה פינת בר שמזמינה ישיבה ליד הדלפק. ארגון של פינה מסוג זה מחייבת בחירה בכיסאות גבוהים מן הרגיל, כסאות מסוגננים שנקראים גם כסאות בר. אך יש לדעת כי יש כמה וכמה דגמים מקובלים. קודם כל,  שימו לב לגבוה הרצוי, בהתאם לדלפק של בר המסעדה. דגמים נמוכים מדי לא באים בחשבון. בנוסף, יש בנמצא דגמים בסיסיים אך יש גם עיצובים מרהיבים, עם משענות קטנות ומיוחדים או עם שילובי ריפוד דמוי עור או פלסטיק מוקשח וצבעוני. גם כאן, יש לשים לב כי לכל בחירה ישנה אמירה וחשוב שהיא תתאים למיתוג של המסעדה.

כסאות בר מעוצבים למסעדות

כסאות בר מעוצבים למסעדות

מעוצבים לאירועים וגם נוחים

במידה ומדובר במסעדה שמאפשרת לקיים במקום גם אירועים, יש לכך משקל חשוב. אירועים במסעדה יופקו בצורה הטובה ביותר כאשר מוצע תפריט אירועים מנצח וגם כאשר הכסאות מרהיבים. במקביל, יש לשים לב כי הדגם הנבחר יהיה לא רק מרהיב אלא גם נוח. זהו חלק חשוב מהמסר שרוצים להעביר ללקוחות, לסועדים. טעם טוב המחליק על פני בלוטות הטעם, סגנון יפה ונעים לעין ונוחות שמאפשרת להרגיש טוב.

יצירת אזורי משנה

אם מדובר במסעדה גדולה, בהחלט יתכן שהיא מחולקת לכמה אזורי משנה. לא רק אזור הבר ואזור הישיבה המרכזי אלא גם חדר פרטי, אולי גם חצר או מרפסת מקורה. כשרות מהדרין במסעדה חלה על כל שטח המסעדה, אך אין זאת אומרת כי לא כדאי להשקיע מעט מחשבה ביצירת הבדלים עיצוביים באזורי משנה וזאת מסיבה טובה. בצורה כזאת המסעדה תוכל לארח אלה לצד אלא בני זוג רומנטיים, משפחות, קבוצות כאשר כולם ירגישו בנוח. בחירה באלמנטים בעלי שונות מסוימת, בראש ובראשונה כמובן כסאות למסעדה, תיטיב להבדיל בין אזורי משנה נבדלים במסעדה.

הקמתם מסעדה חדשה? מחפשים כיסאות חדשים למסעדה? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לייעץ לכם בנושא – 050-3737370!

כסאות למסעדה דגם קיאנו

כסאות למסעדה דגם קיאנו

בחזרה לרשימה