עיצוב הבית

כסאות בר מרופדים לבית קפה

כסאות בר מרופדים לבתי קפה

באיזה שיקולים משתמשים כדי לבחור כיסאות בר לבתי קפה?

בית קפה הוא עסק שאליו לקוחות מגיעים כדי לבלות זמן רב ברצף. בניגוד לחנויות או בתי עסק אחרים, כאן המטרה היא לא רק לספק ללקוח שירות מקצועי ומהיר אלא גם ליצור עבורו אווירה ותחושה נעימה. את התפקיד הזה של בתי קפה ניתן למלא רק באמצעות ריהוט עץ נכון ומוקפד. הריהוט עשוי לשנות בצורה דרמטית את המראה של בית הקפה, לשדרג אותו ולתרום לרענון שלו אחת לתקופה מסוימת. מעבר לכך, ריהוט עץ איכותי מהווה השקעה משתלמת כי הוא לא דורש שום סוג של תחזוקה וטיפול.

כסאות בר

הלקוחות שלך חשובים גם לנו

בחברת ב.מ. טיב העץ בע”מ מבינים את חשיבות הריהוט עבור בית הקפה שלך ומציעים לך לשדרג אותו בעזרת כיסאות בר מרופדים. אנו נמצא עבורך את פתרונות הישיבה הטובים ביותר ולא ננוח עד שהלקוחות שלך יהיו מרוצים. מבחינתנו, הרהיטים בבית הקפה שלך הם חלק בלתי נפרד מהעסק ואין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. כדאי לך להתרשם כבר עכשיו מקטלוג המוצרים שלנו ולהתקדם לרהיטים ברמה הגבוהה ביותר.

כסאות בר מרופדים שחורים

כסאות בר מרופדים שחורים

היתרונות של בר במסעדות ובתי קפה

בעלי בתי קפה מעדיפים להשתמש בבר כי הוא חוסך להם מקום. ברוב בתי הקפה משלבים כמובן בין אזור ישיבה על הבר לבין שולחנות רגילים, תוך כדי הקצאה נפרדת של מלצרים וצוותי שירות. כך למשל הלקוחות שיושבים על הבר מקבלים שירות מהברמן, בעוד סועדים בשולחנות זוכים למלצר צמוד. בבתי קפה מצליחים במיוחד יש גם עיצוב שיוצר מראה אחיד של כיסאות בר מרופדים שמשאירים את הלקוחות לקינוח ומנות אחרונות. כמו כן, הריפוד על הכיסאות לא אמור לייקר אותם בצורה משמעותית. אפשר למצוא גם ריפודים איכותיים במחירים משתלמים ורק צריך להישאר עם אצבע על הדופק לגבי הזדמנויות עסקיות.

כסאות בר מרופדים

כסאות בר מרופדים

היתרונות של כיסאות בר מרופדים

ענף המזון ומשקאות נחשב לאחד התחרותיים ביותר בארץ ובעולם. כתוצאה מכך, אסור לבעלי בית קפה לקפוא על השמרים ועליהם לדאוג כל הזמן לעיצוב שמאתגר את הלקוחות ומתאים לדרישות שלהם. אחת הדרכים לעשות זאת היא לרפד את הרהיטים ולמצוא פתרונות ישיבה נוחים ונעימים. זה אולי נראה עניין קטן ולא משמעותי, אך בפועל הוא עשוי להיות שווה הרבה מאוד כסף. ככל שהריפוד איכותי, נוח ועבה יותר, כך סביר להניח שהסועדים ירגישו בבית גם כאשר הם יושבים על הבר. בטווח הקצר והארוך.

כסאות בר מרופדים לבתי קפה

כסאות בר מרופדים לבתי קפה

איך בוחרים את הכיסאות המתאימים?

בחירה נכונה של כיסאות בר תלויה בצרכים של הלקוח ובחזון שלו לגבי בית הקפה. כדאי לתת עדיפות לרהיטים מעץ כי הם נוחים לתחזוקה, לא מתלכלכים ומתנקים בקלות ומומלץ לבחור אותם לפי מידות ודרישות. באותה הזדמנות אפשר גם לבדוק אפשרות להחלפת כל הרהיטים בבית הקפה ולחידוש המראה והעיצוב שלו. בסופו של דבר, השילוב בין המיקום על הבר לבין הריפוד על הרהיטים יכול להוכיח את עצמו רק אם כל אלמנט נבחר בצורה נכונה. הוא הופך בתי קפה סטנדרטיים למסעדות מצליחות ומבדל אותם מול המתחרים. במילים אחרות, זו הוצאה חד פעמית שהופכת עבור בעלי בתי קפה להשקעה משתלמת.

כסאות 1174 למסעדה

כיסאות 1174 למסעדה

מרהטים אותך בדרך להצלחה

בחברתנו,  ב.מ. טיב העץ בע”מ, ישמחו לעמוד לרשותך בתהליך הארוך אך החשוב של ריהוט בית הקפה. נציגינו מחכים לך במספר הטלפון 050-5712171 ויכולים למצוא עבורך כיסאות לבתי קפה בדיוק כפי שתכננת!

בחזרה לרשימה