עיצוב הבית

התאמת כסאות עץ למסעדות

כסאות עץ למסעדה

מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים כיסאות עץ למסעדות?

עשרות אלפי מסעדות נפתחות מידי שנה בארץ. אחד הפריטים החשובים ביותר עבור כל מסעדה הוא כיסא. בעלי מסעדות יעשו הכל על מנת להעניק ללקוחותיהם שירות טוב ושהייה נעימה. לא די באוכל טוב כדי לגרום ללקוחות לחזור שוב לאותה המסעדה. חשוב גם שירגישו בנוח. כיסאות עץ למסעדות הם חלק בלתי נפרד ממסעדות רבות. בחירת הרהיטים נעשית על פי כמה וכמה פרמטרים וביניהם כמובן עניין הנוחות, אופי המסעדה, חלל המסעדה וכמובן התקציב העומד בפני הרוכשים. כשמדובר על ריהוט למסעדות, חשוב ביותר לבצע רכישה מחברה גדולה ואמינה המייבאת רהיטים איכותיים, מאפשרת זמני אספקה מדויקים ומציעה גם גמישות במחיר.

כסאות למסעדות דגם קיאנו

כסאות למסעדות דגם קיאנו

כללים חשובים לבחירה נכונה

לפני שניגשים לבחור רהיט למסעדה יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שיעזרו בבחירה הנכונה. ראשית, על הרהיט כמובן להיות נוח גם במצב של ישיבה ממושכת. על מנת שלקוחות המסעדה ירגישו נעים כחלק מהשירות במקום, חשוב לבחור בכיסא נעים ונוח לישיבה. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את אופי המסעדה. אם מדובר במסעדה טרנדית, מסעדה בה שולט צבע מסוים או מסעדת שף יוקרתית בעלת סגנון יוקרתי, הרהיט הנבחר חייב לזרום הרמונית עם עיצובה הכולל של המסעדה. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את שטח המסעדה. לדעת כמה רהיטים יכול החלל להכיל, האם ישנם שטחי ישיבה מחוץ למסעדה ועוד בנוסף, ריהוט ייעודי למסעדה הוא חלק גדול מהתקציב ולכן מומלץ לפנות לחברה גדולה המייבאת כיסאות למסעדות ומציעה מבחר גדול במיוחד של אפשרויות בטווח מחירים רחב.

כסאות עץ לפינת אוכל

כיסאות עץ לפינת אוכל, דגם טל.

כל היתרונות בכיסא אחד

כשמדובר במסעדה, יש צורך בבחירה מוקפדת של הריהוט שכן הוא זה שיוצר לבסוף את האווירה ומשקף עבור הלקוחות את אופי המסעדה. כיסא עץ יהווה בחירה מועדפת שכן מעבר למראה היוקרתי והנקי שלהם, רהיטים מסוג זה נחשבים איכותיים וסביר כי יחזיקו מעמד זמן רב גם אם מספר רב של לקוחות ישב עליהם בכל יום. העץ, הוא חומר גלם הידוע כעמיד בפני נזקי הזמן וחזק בפני שריטות ופגיעות, מאפשר שימוש ארוך טווח ללא צורך בחלופה גבוהה, עובדה המהווה יתרון כלכלי משמעותי עבור כל בעל מסעדה.

כסאות לפינת אוכל

כיסאות עץ למסעדות – עניין של טרנד?

בין אם מדובר על מסעדת שף יוקרתית, איטלקית או הודית או פיצרייה שכונתית או אולי דווקא מסעדה מקסיקנית, חשוב להתאים את הכיסא לעיצוב ולחלל המקום. סביר להניח כי מקום יוקרתי יבחר דווקא כיסאות עץ כבדים ויוקרתיים המציעים ישיבה נוחה שכן מסעדות מסוג אלו מחייבות ישיבה ארוכה ומתמשכת. מצד שני, מסעדה עממית, תבחר ברהיטים פשוטים יותר, הבנויים לתחלופה גבוהה של לקוחות. כאשר בוחרים רהיטים עבור מקום כמו מסעדה יש לקחת בחשבון כי מדובר במוצר עם בלאי גבוה עקב תחלופת הלקוחות הגבוהה המביאה לכך שבכל יום נתון יושבים על הכיסא עשרות לקוחות. מומלץ כי יהיה נח לניקוי, זול באופן יחסי אך עם זאת, יתכתב עם העיצוב הכולל של המקום.

כסאות טל מעץ צבעוניים

כסאות טל מעץ צבעוניים

בוחרים כיסא עץ מבית טוב

בחירת כיסאות עבור העסק שלך הוא אחת המשימות החשובות ביותר גם עבור בעלי מסעדות מנוסים. לכן, מומלץ לפנות לחברה גדולה ואמינה המייבאת רהיטים ומאפשרת ליווי של אנשי מקצוע מנוסים שיכולים לייעץ וללוות בבחירת המוצר הנכון עבור העסק שלך. כחברת ייבוא גדולה, יכולים אנחנו להציע מבחר גדול במיוחד של עיצובים, גדלים, צבעים, שילובים ועוד– ואף מאפשרת אספקה בדיוק בזמן הרצוי וכן מלאי של רהיטים דומים למקרה שיהיה צורך ברכישה נוספת.

מחפשים כיסאות עץ למסעדה? חייג אלינו כבר עכשיו – 050-3737370 ונשמח לעזור ולייעץ בנושא!

בחזרה לרשימה