עיצוב הבית

כסאות בר מעץ עבור פינות אוכל גבוהות

כסאות בר מעץ

מה מאפיין פינות אוכל ולמה כדאי להשתמש ברהיטי עץ?

פינת אוכל היא כיום חלק בלתי נפרד מכל דירה. בעבר נהוג היה לשלבה רק בבתים גדולים וזאת מטעמי חיסכון במקום, אך מעצבי פנים מקצועיים יכולים למצוא עבורה פתרונות גם בדירות יחסית קטנות. מבחינת הלקוח, משתלם להשקיע בפינת אוכל כי זה אחד המקומות היחידים שבהם ניתן לבלות עם המשפחה והילדים. כמו כן, היא משמשת לעתים לצורכי אירוח והיא יכולה לקבוע את האווירה בחלל הפנים. מסיבות אלו ואחרות אין ברירה אלא לחשוב היטב על העיצוב שלה ולהעניק קדימות לשימוש ברהיטי עץ.

כסאות בר

פינת אוכל עם טעם של כיסאות בר מעץ

בחברתנו מחכים לך כיסאות בר מעץ כמו שתמיד רצית. אנחנו מציעים לך כבר עכשיו לדפדף באתר, להתרשם מקטלוג המוצרים ולשאוב השראה לעיצוב מרענן וטרי. במידה ויהיו לך שאלות, נציגינו ישמחו לענות לך עליהן במהירות ובמסירות. מטרתנו היא לעזור לך בעיצוב הבית ולמצוא עבורך רהיטי עץ איכותיים ועמידים. הרהיטים שלנו ישאירו אותך עם טעם של עוד ויהפכו את פינת האוכל הגבוהה (אי או דלפק) שלך למקום הכי מעניין בבית.

כסאות בר נופר שמנת מעץ

כיסאות בר נופר שמנת מעץ

דגשים בעיצוב פינת אוכל

פינת אוכל גבוהה (אי או דלפק) אמורה לשלב בין היבט דקורטיבי ופרקטי. את ההיבט הדקורטיבי משיגים באמצעות עיצוב של פינת אוכל ושימוש נכון ברהיטי עץ. בעיקר כדאי לשים לב לחשיבות של האי או הדלפק, כי הוא משמש כמרכז הפעילות וכמקום שסביבו מתאגדים בני המשפחה והחברים. לאחר שבוחרים את עיצוב האי או הדלפק ניתן גם לבחור את שאר הרהיטים ולתת עדיפות לכיסאות בר מעץ. אלו פתרונות ישיבה גבוהים, חזקים ועמידים שמיוצרים מעץ איכותי. השימוש בעץ איכותי מקל על הניקיון ועל התחזוקה של הרהיטים והוא מתאים בעיקר לבתים שבהם פינת האוכל היא חלק מהסלון או המטבח.

פינת אוכל עגולה עם כסאות

פינת אוכל עגולה עם כיסאות

היתרונות של רהיטי עץ

ישנם הרבה מקומות בבית שבהם ניתן לראות בצורה המובהקת ביותר את היתרונות של רהיטי עץ. ראשית, פינת האוכל נמצאת מטבעה בסיכון מסוים בכל הנוגע ללכלוך, חיידקים והיגיינה. הפתרון המושלם לזה הוא להשתמש ברהיטי עץ שאותם אפשר לנקות בקלות עם מטלית רטובה גם באמצע ארוחות משפחתיות גדולות. שנית, רהיטי העץ עמידים לאורך שנים. הם מתאימים מאוד לסגנון העיצוב הנפוץ של פינת אוכל כפרית וניתן לשלב אותם גם בבתים עם עיצוב מודרני.

כסא בר מעץ אלון

כיסא בר מעץ אלון

טיפים לבחירת כיסאות בר לפינת אוכל גבוהה

הרהיטים שבאמצעותם מעצבים פינת אוכל אמורים להתאים לשאר החלל ולצבע הריצוף, התקרה והקירות. כדאי למצוא רהיטים שנוח לאכול עליהם ולוודא שהם מתאימים גם לילדים ופעוטות. במידה ורוצים להחליף רק חלק מהרהיטים, יש להתחיל עם כיסאות בר ועם שולחן גבוה (אי או דלפק). לאחר מכן ניתן להקדיש את שאר התקציב לעיצוב של השולחן ולאביזרים דקורטיביים. ברשימת האביזרים הדקורטיביים שמתאימים לשים על גבי פלטת השולחן, אפשר למצוא מפות, נרות, אגרטלים ועוד. בסופו של דבר, על טעם וריח קשה להתווכח וכל אחד ימצא את העיצוב שמתאים לביתו.

כיסאות בר מעץ דגם טל

שמים את הפינה שלך במרכז

אנו גאים להעמיד לרשותך כיסאות בר מעץ מושלמים עבור ביתך. אנו מקפידים להשתמש בחומרי גלם איכותיים בלבד, יש לנו ניסיון של עשרות שנים ומאחורינו לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ. בחיוג למספר 050-5712171 נוכל להראות גם לך דגמים שונים של כיסאות בר לפינת אוכל גבוהה ולעזור לך לעצב אותה!

כסאות בר מעץ

כסאות בר מעץ

 

בחזרה לרשימה