עיצוב הבית

ריהוט לגינות יוקרתיות בשילוב כסאות

כסאות לגינה כחלק מסט ריהוט גן מעוצב

כיסאות יוקרתיים לגינות יוקרתיות

לא פעם אנחנו נחשפים בטלוויזיה ובאמצעי המדיה השונים לבתים פרטיים יוקרתיים אשר מציגים לראווה גם גינות גדולות ומפוארות במיוחד, וכן מרביתנו מוצאים עצמנו מביטים בגינה, מתפעלים מגודלה ויופייה ושואלים את עצמנו – מתי גם אנחנו “נזכה” לבלות ולשהות בגינה כזו יוקרתית ויפה משלנו, גינה שכיף לקום אליה כל בוקר ולאכול בה ארוחה טובה, גינה שכיף לארח בה חברים בשעות הערב, גינה נעימה שגם לא כל כך נורא להזדקן בה.

כסא 1130

כסא 1130

כמה כבר גינות יוקרתיות יש בישראל ומה הן כוללות?

כן, גם בישראל הקטנטנה, ישנם לא מעט אנשים שהתברכו, אם אפשר לומר זאת כך, בגינה גדולה ומיוחדת ששוכנת לצידו של בית פרטי ולעתים אף מדובר בגינה אחת מיני רבות אשר עוטפות את הבית מצדדיו השונים. בכל אחת מהמרחבים הללו נמצא קרוב לוודאי ריהוט גינות מעוצב היטב עם אמצעי תאורה מתאימים, כיסאות מיוחדים, פרטי עיצוב נלווים וכד’. בחלק מהגינות אפשר למצוא גם יחידות דיור, ברכת שחייה, אזורים בנויים נרחבים בהם אפשר לערוך מסיבות או אירועים שונים ותאמינו או לא, אפילו גני פסלים ומזרקות למיניהן. ככה נראים החיים עם גינה גדולה בבית יוקרתי.

כסא 1190

כסא 1190

יתרונות בגינה גדולה

אחד היתרונות בגינה גדולה (ואולי גם החיסרון שלה, תלוי איך מסתכלים על העניין) הוא שקיים צורך ממשי למצוא ריהוט ועיצוב מתאים בצורה קפדנית ומקצועית אשר יוכל להעניק לכל המרחב הגדול מראה אידאלי ומזמין, כזה שלא ישדר מצד תחושה של חלל גדול מדי ואבוד ללא תכלית. מדובר לרוב ביתרון מאחר וכיום, בניגוד אולי לשנים עברו, נוכן למצוא שפע של אפשרויות עיצוב מגוונות וחדשניות שיעניקו מענה לצרכים שונים בהתאמה לכל קהל יעד והעדפותיו.

הנה כמה אפשרויות עיצוב לגינה:

  1. האפשרות הראשונה שנסקור ואולי הפופולרית ביותר כיום היא טרנד הספות לגינה. מדובר ספות ייעודיות שמתאימות במיוחד לגינה ומאפשרות ישיבה בצורה נוחה ונעימה. ספות אלו מגיעות בבדים שונים כולל כותנה, וכמובן בצבעים שונים. היתרון של ספות אלו שהן מאפשרות להרגיש ממש כאילו מדובר בישיבה ואירוח בסלון הבית ולא בגינה. מדובר כאמור ברעיון מאוד פופולרי מאחר והוא יוצר כמין פינת “זולה” יוקרתית, נוחה וזמינה.
  2. האפשרות השנייה היא כיסאות עץ בשילוב שולחן עץ תואם. אם לרוב כאשר מדברים על ריהוט עץ הכוונה היא לריהוט שמזכיר שולחנות פיקניק, כאן אנחנו מדברים יותר על שולחנות וכיסאות שמזכירים שולחן מטבח או שולחן סלון, רק הרבה יותר נוחים. אלו יכולים להיות שולחנות שישמשו לאירוח קפה או אפילו לארוחות צהריים או ערב באוויר הפתוח. חשוב לציין כי שימוש בריהוט מעץ הוא אך ורק לגינה מקורה או לשימוש קיצי בלבד, מכיוון שעץ אינו מתאים למגע עם מים (גשם).
  3. מי שמחפש ריהוט קצת יותר קלאסי ימצא אותו באמצעות שולחנות וכיסאות מזכוכית או ברזל. בדיוק כמו שהיה נהוג להציב בעבר בגינות הקלאסיות בארמונות ובאחוזות האירופאיות. מדובר על ריהוט מעט יותר יוקרתי וקלאסי עם פרזולים בסגנונות שונים. לגבי הנוחות שלהם, יש כאן שאלה – אין ספק שהם פחות נוחים באופן יחסי מריהוט בדמות ספות, אך בהחלט ניתן “לפצות” על כך בבילוי יותר קלאסי ומרשים, לכל הדעות
כסאות לגינה כחלק מסט ריהוט גן מעוצב

כסאות לגינה כחלק מסט ריהוט גן מעוצב

בחזרה לרשימה