עיצוב הבית

עיצוב כיסאות למסעדות ובתי קפה יוקרתיים

כסאות למסעדות דגם קיאנו

איך משפיע העיצוב על הצלחת המסעדה?

ענף המסעדנות בישראל גדל בקצב מהיר ויחד אתו גם מספר העסקים שבוחרים למתג את עצמם כיוקרתיים. ניתן למצוא כיום מסעדות ובתי קפה יוקרתיים בכל רחבי הארץ ופילוח מדויק של קהלי יעד לפי תחומי עניין, גיל, מנות מועדפות ועוד. לצד הבדלים מתבקשים בין המסעדות ובתי הקפה, יש גם מאפיין שמשותף למי שפונה לפלח היוקרתי – השקעה בריהוט של כיסאות מעוצבים לפינת אוכל. מבחינתם של בעלי מסעדות ובתי קפה יוקרתיים, הדרך היחידה למצב את המקום לעומת המתחרים היא לרהט אותו ברמה גבוהה. בעזרת כיסאות למסעדות וריהוט יוקרתי ניתן לשנות בצורה דרמטית את העיצוב של המסעדה או הבית קפה ולשפר את סיכויי ההצלחה שלה בתחום תחרותי וצפוף. כמו כן, העיצוב משפיע על הצלחת מסעדות ישנות שעוברות שיפוץ והוא חוסך בהוצאות עבור כל הנוגעים בדבר. ריהוט יוקרתי שנבחר בקפידה עבור מסעדות ובתי קפה לא דורש שום סוג של תחזוקה והוא בולט מרחוק. מהר מאוד הופך הריהוט היוקרתי לחלק בלתי נפרד מהמסעדה היוקרתית ובמקרים מסוימים גם לסימן זיהוי שלה בקרב הלקוחות.

כסאות לפינת אוכל

בחירת סגנון עיצוב הכיסאות למסעדות יוקרה

הבעיה היא שלא כל מסעדן יודע לבחור כיסאות יוקרתיים או לזהות את ההבדלים ביניהם לבין רהיטים פשוטים יותר. הדרך הטובה ביותר לערוך סינון גס בין אפשרויות הריהוט היא לבדוק את חומרי הגלם. בעוד כיסאות למסעדות יוקרה ובתי קפה אקסקלוסיביים יהיו מיוצרים מעץ שנבחר בקפידה ומגולף בעדינות, רהיטים פשוטים יורכבו מפלסטיק זול בלבד. כמו כן, כיסאות לבתי קפה נמדדים בעמידות שלהם. אחת המטרות של שימוש בריהוט יוקרתי היא למנוע מצב שבו הכיסאות מתלכלכים במהירות אחרי כל סעודה. למסעדות יוקרה אין פריבילגיה לאבד לקוחות ומי שמעצב אותם צריך לבחור בקפידה את הרהיטים. עליו להביא בחשבון את נושא הניקיון, התחזוקה והפונקציונליות של הרהיטים למשך תקופה כמה שיותר ארוכה. רק רהיטים שלא סופגים כתמים, לכלוך וקמטים יתאימו למסעדות יוקרה ויוכלו להשתלב גם בבתי קפה שפונים לפלחי שוק מהמעמד העליון. במידה ולא בטוחים לגבי רמת העמידות של הרהיטים, ניתן לבדוק מאיזה חומרי גלם הם מיוצרים ולהתמקד במושב. החלק של המושב הוא החשוף ביותר לנזקים מצטברים של בלאי ושחיקה ובו צריך להשקיע את הכי הרבה מאמץ עיצובי.

כסאות בר מרופדים לבתי קפה

כיסאות בר מרופדים לבתי קפה

שיקולים שמשפיעים על תקציב הריהוט

בניגוד למה שנהוג לחשוב, רמת היוקרה של מסעדה היא לא בהכרח פונקציה של השקעה כספית. יש כיום פתרונות שמאפשרים לאנשי מקצוע לעצב מסעדות יוקרה בתקציב יחסית נמוך. הסוד הוא למצוא את האיזון ואת השילוב בין תפריט מנות מקורי, שימוש בחומרי גלם איכותיים וכמובן ריהוט שמשאיר רושם ראשוני בלתי נשכח. האיזון הזה מבטיח שכל אורח שייכנס למסעדה ירגיש שהוא הגיע למקום הנכון. מאותו רגע והלאה כל שנותר הוא להוציא את המנות בזמן ולדאוג למוניטין של המסעדה או בית הקפה גם בקרב לקוחות חדשים. כתוצאה מכך, השיקולים שמשפיעים על תקציב הריהוט של המסעדה היוקרתית הם מעשיים בלבד. לא צריך לוותר על החלום לעצב מסעדה יוקרתית בגלל חשש מפני חריגה מהתקציב ורק חשוב להיות ערניים לאפשרויות שעל הפרק. כמו כן, אנחנו בחברת טיב העץ בע”מ נשמח לעזור ולייעץ. אחד הנציגים שלנו יכול לעמוד לרשותך כבר בשלבים המוקדמים של עיצוב המסעדה היוקרתית ולבנות עבורך תכנית ריהוט מסודרת. אנו ממתינים כבר עכשיו לפנייתך ומציעים לך להתרשם מקטלוג מגוון, מרשים ומקורי של כיסאות למסעדות יוקרה.

מחפשים כיסאות למסעדות יוקרה או בתי קפה יוקרתיים? למה אתה מחכה? צור איתנו קשר כבר ברגע זה – 050-3737370 ונעזור לך בכל מה שתצטרך ללא התחייבות!

כסאות למסעדות דגם קיאנו

כסאות למסעדות דגם קיאנו

 

בחזרה לרשימה