עיצוב הבית

כיסאות בר למטבח המשפחתי

כסאות בר למטבח

איך בוחרים כיסאות בר למטבח של משפחה?

כיסאות בר יכולים להתאים לכל סוגי המטבחים והם מומלצים בעיקר בבתים של משפחות עם ילדים. את הכיסאות אפשר להשיג במגוון רחב של צורות, סגנונות, דגמים וצבעים ועם רגליים בעלי מראה עגול או מרובע. כמו כן, קיימים גם מעץ ומפלסטיק וההבדל בין חומרי הגלם בא לידי ביטוי בעיקר במחיר ובעמידות.

כסאות בר

שיקולים בבחירת כיסאות בבית עם ילדים

בחירת כיסאות בר למטבח בבית עם ילדים שונה מאשר רכישת רהיטים לדירות של זוגות צעירים, סטודנטים או רווקים. ראשית, בבית עם ילדים חשוב להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות ולבחור כיסאות חזקים ואיכותיים. את איכותם אפשר לבדוק על פי חומרי הגלם שמהם הם מיוצרים ולפי המלצות של אנשי מקצוע. שנית, יש לוודא שהגובה שלהם מתאים לילדים ומאפשר להם לשבת בנוחות. בתוך כך, רצוי להביא בחשבון את התאמת הכיסאות לילדים בגילם הנוכחי ובעתיד.

כסאות בר גב עץ למטבח

כיסאות בר גב עץ למטבח

מדוע כדאי לבחור בהם?

בחירה נכונה שלהם תספק להורים שורה ארוכה של יתרונות. היא תאפשר להם לחסוך במקום באמצעות ישיבה לגובה במקום פריסה לרוחב, תשנה בצורה דרמטית את המראה של חלל הפנים ותעניק גמישות אם יעלה צורך להזיז את הכיסאות ממקום למקום. כמו כן, כיסאות בר מעוצבים במראה יוקרתי יהיה אפשר להשיג אותם בצבעים של שקוף, שחור, לבן, תכלת, אפור, מוקה ועוד.

כסאות בר למטבח

כיסאות בר למטבח מעוצבים

שילוב שלהם בעיצוב של הבית

שאלת מיליון הדולר עבור הורים שרוצים לעצב מחדש את המטבח בעזרת כיסאות בר היא כיצד לשלב אותם בעיצוב הכללי. מצד אחד, השאיפה היא להעניק למטבח מראה ייחודי כדי להבחין אותו מהסלון וחדרי המגורים. מצד שני, עיצוב אקלקטי מדי פוגע באווירה המשפחתית ועלול להוריד לטמיון השקעה של עשרות אלפי שקלים. הפתרון הוא כמו תמיד למצוא את האיזון בין אסתטיקה ופרקטיקה ולבחור כסאות בהתאם לטעם האישי.

כסאות בר למטבח

כסאות בר למטבח

פרמטרים להשוואה בין כסאות בר המיועדים למטבח

עוד דרך לבחור אותם היא להשתמש בפרמטרים אובייקטיביים להשוואה. הפרמטרים שהכי נוח לנצל אותם לטובת השוואה בין דגמים הם מחיר, חומרי גלם, חומרים ושימוש. יש למשל דגמים שמתאימים מבחינת העיצוב שלהם לא רק למטבח אלא גם לדלפק או לבר בסלון, לעומת דגמים שיכולים להשתלב רק עם פינות אוכל במטבח. ככל שמקדימים להגדיר את אופי השימוש, כך מעלים את הסיכוי לבחירה נכונה ומוצלחת של פתרונות ריהוט רלוונטיים.

כסאות בר למטבח דגם ניס רגל עגולה

כיסאות בר למטבח דגם ניס רגל עגולה

קביעת תקציב לרכישת כסאות ורהיטים

בניגוד למה שנהוג לחשוב, רכישה מסודרת של כיסאות בר לא מחייבת חריגה מתוך מסגרת התקציב. אפשר לשלב את רכישתם במסגרת שיפוץ יסודי של דירות מגורים ולהעלות את הערך שלהן, או לקנות אותן בנפרד מתוך קטלוג קיים. אפשרות אחרת היא להזמין אותם בהתאמה אישית ולבחור את החומרים, הצבע, הסגנון ואופי השימוש הצפוי. הכול תלוי בצרכים של בני המשפחה ובתכנון של חלל הפנים בכלל והמטבח בפרט.

כסאות בר למטבח

כיסאות בר למטבח

כיסאות בר טובים מיוצרים רק באיטליה

מומלץ לקנות כיסאות בר למטבח שמיובאים מאיטליה ולהתייעץ עם נציגי חברות בישראל לגבי התאמתם לצורכי משפחות עם ילדים. הכיסאות שמיוצרים באיטליה מציבים רף גבוה של איכות ואפשר להשתמש בהם כדי לרענן את המראה בחלל הפנים. כמו כן, חברה מנוסה שמתמחה ביבוא רהיטים מאיטליה מאפשרת ללקוח לבחור את הצבע ואת הריפוד כדי לתרום לאווירה הביתית.

כסאות בר למטבח

למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר כבר עכשיו ונשמח להכווין אתכם בכל הנושא של כיסאות בר למטבח!

כסאות בר מעוצבים למטבח

כיסאות בר מעוצבים למטבח

 

בחזרה לרשימה