עיצוב הבית

כיסאות בר מעץ לדירה שכורה

כסאות בר מעץ אלון

למה כדאי לשלב כיסאות בר מעץ בדירה שכורה?

ריהוט מחדש של דירה שכורה הוא מטבע הדברים אינטרס של השוכר והמשכיר. עם זאת, לכל אחד מהצדדים יש שיקולים שונים בעת בחירת הריהוט. הדרך היחידה לגשר על הפערים היא למצוא רהיטים שיכולים להיות גם פונקציונליים וגם אסתטיים, כמו למשל כיסאות בר מעץ למטבח.

כסאות בר

המאפיינים של כיסאות בר מעץ

כיסאות בר מעץ מיוצרים מחומרי גלם מעולים שנבחרים בקפידה. אפשר לבנות אותם בהתאמה אישית לצורכי הלקוחות ותוך התייחסות למידות, גובה, מראה, עמידות, חוזק ועוד. הם נוחים לשימוש ואידאליים עבור דירות צעירות של סטודנטים ורווקים, או לחלופין בשביל בתים גדולים וצמודי קרקע למשפחות עם ילדים. כמו כן, העלות שלהם משתלמת לטווח הקצר והארוך כי הם עמידים מאוד ולא דורשים שום סוג של תחזוקה.

כיסאות בר מעץ דגם טל

היתרונות של הכיסאות עבור השוכר

שוכרים שצריכים לרהט בעצמם את הדירה בדרך כלל לא רוצים לשלם על זה מחיר גבוה. הם מביאים בחשבון שייתכן שחלק מהרהיטים לא יעברו עמם גם לדירה הבאה, לכן הם מחפשים את שביל הזהב בין עלות ותועלת. כאן מתבטא היתרון העיקרי של כיסאות בר העשויים מעץ והערך המוסף שלהם בהשוואה לפתרונות ריהוט אלטרנטיביים. במילים אחרות, כדאי לשוכרי דירות בכל רחבי הארץ להביא בחשבון את המאפיינים הטובים שלהם ולתת להם עדיפות בעת רכישת הריהוט.

כסאות בר מעץ

כיסאות בר מעץ

למה משכירים מעדיפים כיסאות בר?

מבחינת המשכירים, רכישה של כיסאות עץ היא סוג של השקעה. המשכירים בודקים אם הם יכולים לשמש אותם לאורך זמן גם בעסקאות הבאות שהם יבצעו, ובאיזה אופן אפשר לשלב אותם עם העיצוב הקיים. כיסאות בר שמיוצרים מעץ חזק ועמיד נותנים מענה ורסיטלי לצורכי השוכרים וכך גם עונים על הציפיות של המשכירים ובעלי הנכסים.

כסאות עץ שמנת

כיסאות עץ שמנת

שילוב כיסאות בר במטבח

המטבח הוא בדרך כלל המקום שבו הכי מומלץ לשלבם. מלבד העובדה שמדובר על אחד החדרים הכי חשובים בבית, הכיסאות עוזרים לנצל את המקום הפנוי במטבח בכך שהם גבוהים ולא רחבים. ניתן להציב אותם ליד בר ייעודי, אי או שולחן אוכל גבוה. אפשרות אחרת היא להקדיש קיר אחד במטבח לבניית בר ולידו כיסאות מתאימים, או אפילו הצבת 5-3 כיסאות באחד הקירות של הסלון.

כסאות בר מעץ אלון

כיסאות בר מעץ אלון

טיפים להשוואה בין כיסאות בר

רצוי להתרשם מסוגים שונים של כיסאות בר לפני שבוחרים אותם ולהגדיר מראש את אופי השימוש. מומלץ לקחת מידות מדויקות של חלל הפנים במטבח, בסלון או בדירה השכורה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי ההבדלים בין חומרי הגלם. יש לוודא שימוש בעץ גושני וחזק שיכול לשמש לבניית כיסאות בטיחותיים גם עבור הילדים והמשפחה. אם רוצים לחסוך בהוצאות, ניתן להתרשם ממבצעים והטבות על דגמים העשויים מעץ לפינות אוכל.

כסאות בר 1320 גב עץ

כיסאות בר 1320 גב עץ

איפה קונים כיסאות בר מעץ?

מומלץ לקנות רק מחברה עם ניסיון של כמה עשרות שנים לפחות וידע בתחום העץ והרהיטים. כדאי לקנות כיסאות שמיוצרים מעץ איכותי כדי להגן עליהם מפני בלאי ושחיקה, וניתן גם לבצע הזמנה מחברות שמשווקות כיסאות ורהיטים ביבוא אישי מאיטליה. הקו המנחה של החברה שמוכרת כיסאות בר בכלל ומעץ בפרט חייב להיות שירות אדיב ומקצועי ללקוח, כדי שבעת הצורך ניתן יהיה להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התאמת הרהיטים לפינות אוכל, למטבח ולכל מקום אחר בדירה.

כסאות בר מעץ

רוצים לרכוש כיסאות בר מעץ? לא יודעים מהיכן? חייגו אלינו כבר עכשיו – 050-7466443 ונשמח לייעץ ולעזור בנושא!

כסאות בר 1320 עץ עם פלסטיק

כיסאות בר 1320 עץ עם פלסטיק

 

בחזרה לרשימה