עיצוב הבית

טיפים לכיסאות בר מפלסטיק

מדוע כיסאות בר מפלסטיק כיום הם לא מה שהיו פעם?

חלק מהשאלות כבר מרמזות מהן התשובות לאחרות: התשובה המרכזית לכל הנשאל מעלה הוא שפלסטיק היום אינו מה שהיה פעם. הומצאו עבורו טכניקות צביעה חסרות תקדים המסוגלות לא רק לצבוע את החומר בצבע חדש, אלא אפילו לצייר, לעטר ולבנות גרפיקה צבעונית שלמה על הכיסא ללא דהייה וללא מחיקה גם אחרי עשורים. הטכניקות הללו גורמות לצבעים החדשים על הכיסא להיראות חלק בלתי נפרד ממנו ולא ציור שנראה לא שייך לרכיב ישיבתכם.

כסאות בר

יתרונותיהם של כיסאות בר מפלסטיק

הם קלים יותר, פשוטים מאד למעבר ממקום למקום, ומחזיקים על גביהם את הצבע הכי הרבה זמן בלי לספוח או לגרום לו לדהות. כיסאות הפלסטיק, הודות לאפשרויות הצביעה שלהם, הביאו עמם שינויי עיצוב חסרי תקדים שלא ניתן כמעט לזהות באף חומר ייצור אחר. אם נשווה זאת לעידן הישן – בו כיסא פלסטיק זה רק בצבע לבן ורק בצורה מסוימת, מדובר בתעשייה שעשתה קפיצה נחשונית, לא פחות מאלמנט שאינו מעוצב כמעט כלל לאלמנט המעוטר והצבעוני ביותר בקולקציית כיסאות הבר.

כסאות בר ניס רגל איקס מושב קפוצ'ינו

כיסאות בר ניס פלסטיק בשילוב רגלי עץ

חידושיהם של כיסאות בר מפלסטיק בעידן המודרני

כיסאות הבר מופיעים בשלל עיצובים ולא רק בשל שינויי צבע, אלא גם בשל שינויים בצורה. אם עד כה, הם היו אלמנט בן 4 רגליים ישרות עם גוף ישיבה ומשענת, כיום חל שינוי בתפיסה זו. הרשו לנו לספר לכם על קולקציית “איימס”: איימס הוא דגם המכיל 4 רגלי עץ מוטות בשיפוע, אשר ככל שהנקודה גבוהה יותר כך הן מתקרבות אחת לשנייה ויוצרות מעין קונוס עם שפיץ חסר. במקום השפיץ מצוי גוף הישיבה שעשוי מפלסטיק. את דגם זה ניתן למצוא בגדלים וגבהים שונים, כמו גם בצבעים מגוונים ומרובים: לבן, אפור, שמנת, שחור, צהוב, ואפילו פסיפס צבעוני שנעשה בטכניקות ריפוד ייחודיות. הוא נקרא “איימס טלאים”. אם עדיין לא הבנתם איך הוא נראה, בסיסו נראה כמו השלד של מגדל אייפל. הכיסא כולו מציג את אותו “מגדל אייפל” כמי שנקטע, ללא תצוגת השפיץ. במקומו מופיע גוף ישיבה מפלסטיק עם משענת.

כסאות איימס צבעוניים

כיסאות איימס צבעוניים

בחירה מומלצת של כיסאות בר

אנו סבורים כי הליך בחירה של כיסאות בר באיכות גבוהה צריך להסתמך על גובה הדלפק בו אתם מתכננים להציב את הכיסאות, בשילוב עם אלמנטים שונים של עיצוב נדרש למקום. מומלץ לבחור בצבע זהה לצבע של המקום אותו אתם בונים (מומלץ) או לבחור בדגם עם צבע המנוגד לעיבוי העיצוב (בליווי מומחה, תכנית זו צפויה להצליח. ללא ליווי היא מעט יותר קשה ליישום מקודמתה, ומאתגרת יותר).

כיסא בר איימס צר טורקיז

טיב העץ מספקת כיסאות בר מפלסטיק ברמה אחרת

אנו חברת הבוטיק טיב העץ, מספקת כיסאות מפלסטיק ברמה שטרם ראיתם או הרגשתם: נוחות חסרת פשרות, ישיבה יציבה, התאמה מלאה לכל סוגי הדלפקים בברים השונים הן בעיצוב והן בגובה. בקרתם באתר שלנו ולא מצאתם מה שרציתם? ניתן לייבא עבורכם כיסאות כייבוא יחידני. זה שירות שנעשה להמון בתי עסק ואכן מזכה אותם בתנועה רבה של לקוחות עקב כך. כאשר אתם בוחרים כיסאות בר עם המומחים שלנו, היו בטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר, והדגמים החדשים יהיו מפנקים במיוחד!

כיסאות בר מפלסטיק 1130 איקס

כיסאות בר מפלסטיק רוכשים אצל משווקים כמו “טיב העץ”. למידע נוסף – פנו אלינו כעת ונוכל לייעץ לכם למצוא דגם שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, אז התקשרו כבר עכשיו – 050-7466443 ! 

כסאות בר 1320 עץ עם פלסטיק

בחזרה לרשימה