עיצוב הבית

כיסאות בר מעוצבים

כסאות בר איימס לבנים

כיצד מומלץ לבחור כיסאות בר מעוצבים?

כיסאות בר מעוצבים מומלץ מאד לבחור על סמך רעיון מקורי המקשר בין הדגם לבין החדר, הבר, הבית הפרטי או כל מבנה אחר. הקישור אינו חייב להיות על סמך דמיון: לעתים הוא יכול להיות על סמך שוני. אם לדוגמה יש לכם בר שמשרת עובדי משרדים בשעות הפסקת הצהריים, סביר מאד להניח שהוא אימץ את הקודים של המשרדים מהם מגיעים האורחים שלכם מדי יום: קודים של צבע לבן, מוקה או קרם מרמת השולחן ועד רמת ארון המשקאות, במקרה כזה היינו ממליצים לבחור דווקא בכיסא שחור. מדוע? משום שאז אתם הופכים את הבר שלכם מעוד חדר BUSY ממוצע לחדר מעוצב בסגנון לוח שח מט יוקרתי. אם הבר שלכם הוא בר בעיצוב עתיק המיועד לאירוח בשעות הערב, ייתכן כי דווקא גוון מנוגד כמו ניקל כסוף יהיה זה שיתאים וישלים את התמונה. בטרם נפרט, חשוב לנו להדגיש שלא מומלץ לחזור על דרך זו גם בהמשך התכנון העיצוב, אחרת העיצוב שהגיתם עשוי לאבד מהקונטקסט.

כסאות בר

בחירת כיסאות בר מעוצבים – הגוון

כפי שציינו – גוון ניתן לבחור כשהוא דומה לגוון החדר בו נמצאים, או שונה ממנו. השוני אינו יכול להיות סתמי ואינו יכול לחזור על עצמו עד כדי היותו שקול עם צבע המקור. כך, למשל, לא ניתן לשלב כיסא כחול או ירוק במבנה עץ משום שאין קשר בין עץ לבין צבעי מים ככל שהדבר נוגע לעיצוב חדרים. בחדר עץ תצטרכו לבחור בכיסא שקוף, כסוף או לבן לחלוטין על מנת ליצור איזשהו עניין באמצעות ניגוד.

לבחירה ומגוון כיסאות באיכות וברמה גבוהה לחץ כאן

גם בחדר לבן לא יתאים הגוון הכחול אלא הגוון הנגדי הכהה – הלא הוא השחור. אנו ממליצים לא לחזור על העיצוב הזה בעוד בחירה של חפצים קבועים גדולים לאותו חדר, אבל מאד מומלץ כן לחזור על הבחירה בדברים הקטנים על מנת לסמל את אופיו הקבוע של החדר: הדו גווני. לדוגמה, מומלץ מאד להחליף את ידיות הפרזול של הארונות שלכם לידיות פרזול בצבע הנגדי של הכיסאות אשר בחרתם.

כסאות בר למטבח

כיסאות בר למטבח מעוצבים

בחירת כיסאות בר מעוצבים – הצורה

בשונה מהגוון, בחירת הצורה פשוטה יותר ומורכבת פחות. חקרו כל נדבך החדר ממשקוף הדלת ועד עיצובי השולחנות. אם זיהיתם מגמה מרובעת, קנו כיסא בעל פורמט מרובע, ואם זיהיתם שעוצב עבורכם חדר עגול – הצטיידו בדגם עגול שרבדיו נראים כמו קורות מעוגלות או אליפטיות. בטרם נעבור לפרקים הבאים חשוב לנו להבהיר שרמת העיצוב כה השתכללה בימינו עד כי לא מומלץ להישאר בעיצוב כיסאות בר סטנדרטי.

ניתן לצבוע כל חומר ייצור עד כדי חיקוי של חומר אחר: צביעת מתכות שייראו כמו עצים וצביעת עצים שייראו כמו מתכות. כאשר יש כזה שפע, יהיה זה מיותר להישאר עם כיסאותיכם הישנים, בהם הלקוח לא ימצא כל עניין מה שיוביל אותו ליחס דומה כלפי המסעדה או הבר שלכם עוד לפני שהזמין או טעם דבר מה.

כסא בר נופר

כיסאות בר מעוצבים דגם נופר.

דגשים בנוגע לבחירת חומרי ייצור

חומרי ייצור של כסאות בר מעוצבים צריכים להיות עשויים ללא חת, עמידים, לא צוברים חלודה, לא צוברים תולעי עץ או טרמיטים ומספקים הגנה פונקציונלית למשך פרק זמן ארוך ביותר.

כיסאות בר לבית הפרטי

בבית הפרטי כיסא בר יהיה אידאלי במיוחד אם יש לכם דלפקים ומזנונים בין חדרי הבית, אי למטבח או כל משטח מוגבה אחר שנדרשת ישיבה לידו או מסביבו.

כסאות בר איימס לבנים

כיסאות בר איימס לבנים

טיב העץ – רהיטים מבית טוב

בבית טיב העץ, תוכלו לאתר בקלות כיסאות בר מעוצבים בכל פורמט – ממודרני ועד כפרי. החברה מעניקה שירות ייעוץ מלא ללקוחותיה, ומחירים נוחים וחסרי תקדים. למידע על כיסאות בר מעוצבים בכל הפורמטים – פנו למומחים של טיב העץ כעת.

אז למה אתם מחכים? התקשרו כבר עכשיו – 050-7466443 ונשמח לעזור בכל שאלה!

כסאות בר מעוצבים למטבח

בחזרה לרשימה