עיצוב הבית

מאמר אודות כיסאות בר מניקל

כסאות בר מניקל

מה הם כיסאות בר מניקל ומה מאפיין אותם בתקופה זו?

כיסאות בר מניקל הם מתכתיים אבל לא עוד מתכת מני רבות. מדובר במתכת בוהקת במיוחד היוצרת ברק המאפשרת גם לראות השתקפויות וגם להבחין בכיסא הנוצץ מרחוק. הוא אינו מושפע מאבק, אינו מאבד את הברק, למעשה, אלא שומר על מראה חדש גם כאשר הוא מלוכלך. בתקופה זו, הם מופיעים בעיצובים מיוחדים ומפתים, ובראשם עיצוב “איימס ניקל”, רגליים מסודרים בצורה אלכסונית היוצרות קונוס במקום מלבן. בין הרגליים ישנם כל מיני פיתוחים מתכתיים מניקל. למעשה, ממעוף הציפור, זהו דגם מוקטן של מגדל אייפל, עם כיסא שנמצא בראש הפירמידה.

כסאות בר

מדוע כיסאות בר מניקל הם פתרון פונקציונלי חסר פשרות?

כיסאות בר מניקל שומרים על הצבע, הברק ורמת החדשנות שלהם גם כאשר הם ישנים, מוזנחים ומלוכלכים. לכן, אין ממש דרך לגרום לצבע שלהם לדהות. זה חוסך לכם קניית כיסאות חדשים לזמן רב ושומר על הבר שלכם כמו חדש גם כאשר עבר המון זמן מאז רכשתם את הכיסאות. הלקוחות מתארים חסכון לא נורמלי שהיה בבתיהם או בברים שלהם אשר בדרך כלל היה צריך להחליף בתוכם מספר מוצרים מתכלים, גם בתחום הריהוט. לראשונה, גם הם זוכים להישאר עם אותו כיסא למשך זמן רב מבלי לאבד ממשמעותו ככיסא עמיד ויעיל.

כסא בר חורים עם ניקל

כיסא בר חורים עם ניקל

הניקל – האם יתאים לכל בר ובכל סגנון עיצוב?

על אף כי יהיה זה מפתה להגיד שהוא מתאים רק לבר שעוצב בסגנון מודרני ולא כפרי או עתיק, זו תהיה טעות הכיסא נמכר בשלל צבעים וצורות, ועל כן הוא יתאים לכל סוגי הברים. כיסאות בר מניקל אכן משמשים לקוחות מכל רחבי הארץ, בעלי ברים עתיקים וכפריים ובעלי ברים מודרניים כאחד. בשורה התחתונה, החומר שנראה למראית עין כחומר מודרני יכול לעבות בקלות כל נכס המתבסס על מזון ומשקה.

כסא בר מרופד רגל ניקל

כיסא בר מרופד רגל ניקל

היכן מומלץ להזמין כיסאות בר מניקל?

מומלץ להזמינם אצל ספק אשר שמו הולך לפניו אשר נהנה מקשרי יבוא מעולים, וגם מספק ללקוח שלו את מה שהוא צריך, מבלי למסור מידע כמו “אין”. כאשר המידע הזה נמסר הוא כן עושה צעדים להביא את המוצר החסר, כולל להביאו במיוחד עבור אותו לקוח. יחד עם זאת, על מנת לעשות את היבוא הזה ללא טעויות, אתם כלקוחות תצטרכו להראות רצינות ולהציג בדיוק את הכיסא שאתם מעוניינים בו, לרבות תמונה.

כסאות בר ממתכת ניקל

כיסאות בר ממתכת ניקל

חברת טיב העץ – כיסאות בר מניקל מכל סוג

חברתנו מספקת כיסאות בגדלים וסוגים שונים. לחברה אפשרויות עיבוי רבות של המושבים, החל מאי הצבת ריפוד וכלה בריפודי דמוי עור ובד מפנקים. החברה מייבאת כיסאות בר ממיטב היבואנים בארץ ובעולם, ונמצאת בקשרי מסחר שרק ייטיבו עמכם ויסדרו לכם מחיר רכישה נוח ככל האפשר. על כן, כאשר החברה גם מקצועית, גם מחזיקה במלאי נרחב וגם נמצאת בקשרי מסחר ענפים, זה מה שתצטרכו על מנת להתאים עבור ביתכם או בית העסק שלכם נוסחה מנצחת של רהיטים. נזכיר שכאשר אתם בוחרים בכיסאות בר מניקל או ממתכת אתם בוחרים בעמידות ולא בחזרה לערוץ תיקונים כל שני וחמישי, בכיסא כמו חדש כל השנה, ולא עם רהיט שמתבלה תוך זמן קצר. במילים אחרות, לפניכם מוצר שמספק יתרונות שניתן למצוא במעט מאד כיסאות מחומרים אחרים, אם בכלל.

למידע נוסף – התרשמו מהקולקציות של “טיב העץ” או פנו אלינו כעת בטלפון 050-7466443 – ונשמח לעמוד לשירותכם!

בחזרה לרשימה