עיצוב הבית

כיסאות בר למסעדות ובתי קפה

כסאות בר טל למסעדה

כיצד מומלץ לבחור כסאות בר למסעדות ובתי קפה?

כיסאות הם עולם ומלואו, וכיסאות בר בפרט מהווים נישה בפני עצמה. הם צריכים לספק הן את התנאים הפונקציונליים, הן את הנוחות הנדרשת והן את היתרון העיצובי בברים השונים בהם הם נמצאים. ומה ניתן לומר על משווק כיסאות בר על מנת לאמוד את טיבו?

כסאות בר

הפן הפונקציונלי של כיסאות הבר שלכם: כך תבחרו אותם בהתאמה לצרכים שלכם

ראשית כל, יהיה עליכם למדוד את גובה השולחנות השונים של הבר: גובה הדלפק של הבר וגובה השולחנות להגשת מזון. על פי הממצאים, תצטרכו להצטייד בכיסאות התואמים גבהים אלו, ולא בכאלו שיהיו גבוהים או נמוכים מדי ויאלצו את הלקוחות לשבת בתנוחות מוזרות שעלולות להזיק לגב ולעמוד השדרה. בנוסף, הכיסאות צריכים להתאים לתוואי השטח / המבנה המדוברים.

כסאות בר מעוצבים למסעדות

בבר או מסעדה חיצוניים, מאד מומלץ שהחומר ממנו הם עשויים יהיה עמיד, מוגן מפני חלודה ומפני משיכה של מזיקים. במבנה סגור ניתן לגוון יותר בחומרי הייצור אך אם מדובר בחומרים לא עמידים, או שרמת עמידותם בינונית, תצטרכו לקיים עבודות תחזוקה שוטפת כגון שימון, צביעה מחדש או ציפוי. לעתים, הלקוח יחליט לעשות זאת אם ימצא שהעיצוב של הרהיט העמיד פחות – יפה יותר, אך ככל שהדבר קשור לצבע, טכניקות הצביעה של ימינו מאפשרות להטמיע את כל מרקמי הצבעים על כל סוגי המשטחים.

כסאות למסעדות דגם קיאנו

כיסאות למסעדות דגם קיאנו

הפן העיצובי של הכיסאות הבאים שלכם

אם פתחתם את הבר, המסעדה או בית הקפה על מנת ליצור אווירה מסוימת, ניתן למצוא בקלות כיסאות שיתאימו לה. לדוגמה, לאווירה צוענית יתאימו מאד דגמי עץ וקש, לעומת אווירה מודרנית המתאימה לעיצוב “הייטק” לבן לה יתאימו בעיקר דגמים כמו “מילאנו” שהוא כיסא בר גבוה בצבע לבן, או “טל” שהוא דגם בצבע לבן – שמנת עם X מוטבע על המשענת שלו. אם רוצים להיות מאד יסודיים בבחירה, אנחנו היינו ממליצים להתבונן בנוף הפנימי של חדר המסעדה הכולל בתוכן מגוון כיסאות בר עוצרות נשימה ולזהות קונסיסטנטיות בצבע.

אם זוהה גוון אחיד ועקבי ניתן לעשות אחד מ- 2 הבאים: לבחור כיסא באותו הצבע, או בצבע נגדי לעיבוי העיצוב. בדיקה נוספת צריכה להיעשות גם לצורות של המשקופים, פרופילי החלון והתקני התאורה בחדר. זוהתה עקביות? כאן, אין מקום לשינויים. רכשו דגם בצורה דומה עם פיתוחים עגולים או מרובעים בהתאמה לעיצוב הנדרש.

כסאות דגם קיאנו למסעדה

כיסאות דגם קיאנו למסעדה

דברים שחשוב לדעת על משווקי כיסאות בר למסעדות, קנטינות ובתי קפה

עליהם להיות ניחנים בקשרי יבוא טובים מול ספקים בארץ ובעולם. כלי אפקטיבי זה של קשרי ספקים יאפשר להם כמעט תמיד לא להגיד “לא” ללקוח גם אם אין את המוצר במלאי הזמין. ההפך הוא הנכון, קשר טוב מול ספקים יאפשר למשווק שלכם להזמין במיוחד עבורכם את הכיסא שחלמתם לקנות.

ובל נשכח – כמובן שקשרי ספקים טובים יכולים לתגמל את המשווק שלכם גם במחיר, מה שישפיע בסופו של דבר על התעריף הסופי שאתם תידרשו לשלם כלקוחות סופיים.

כסאות בר מרופדים לבתי קפה

כיסאות בר מרופדים לבתי קפה

טיב העץ משווקת כיסאות בר למסעדות ובתי קפה

בחברת “טיב העץ” תוכלו למצוא כיסאות בר למסעדות או לבתי קפה, אשר הנם מעוצבים בצורות שונות, בגדלים שונים ועבור מקרי מבחן שונים: ישיבה גבוהה מול דלפק של בר, ישיבה מול שולחן, ישיבה על משענת סטנדרטית או משענת מעוצבת עם פסים, X וכד’. ב- “טיב העץ” תוכלו למצוא בקלות את הדגמים המתאימים לכם ביותר. כיסאות בר למסעדות ובתי קפה ממיטב העיצובים מחכים רק לכם!

אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו כבר עכשיו 050-3737370 ונשמח לייעץ לכם בבחירת הריהוט למסעדה שלכם!

בחזרה לרשימה