עיצוב הבית

על סוגים שונים של כסאות

כסאות מאסטר שחורים

איזה סוגים של כיסאות יש כיום ומה מאפיין אותם?

לא פשוט למצוא רהיטים חדשים לבית ובמיוחד כשהמגוון רב כל כך. הדבר נכון גם כשמחפשים כיסאות חדשים. בין אם אלה כיסאות לבית הפרטי, למסעדה החדשה שפתחתם או לבית הקפה, ובין אם כאלה המיועדים לבית הספר או אפילו למשרד שבו אתם עובדים, האפשרויות הן רבות ומגוונות. כל אחת ואחת מן האפשרויות שעומדות לרשותכם בעלת אופי אחר, מה גם שכל אחת מתאימה לצרכים אחרים. אפשר למצוא כיום כיסאות יוקרה לצד דגמים אחרים במחירים נוחים כמו מחירי מבצע או הנחות משתלמות. הם ללא ספק, הופכים את הרכישה לכדאית עוד יותר.

כסאות לפינת אוכל

כיסאות בר ומטבח

את כיסאות הבר תמצאו היום לא רק במסעדות, בברים או בבתי קפה, אלא גם בבתים פרטיים. כיסאות בסגנון כזה הנם גבוהים ומודרניים מאד בעיצובם והם משווים למרחב כולו מראה מסוגנן ומיוחד מאד. ישנם כאלה המגיעים עם ריפוד ואחרים ללא. אפשר למצוא פריטים במבצע וגם במחירים גבוהים יותר, כמו המחירים המאפיינים את כיסאות המטבח היוקרתיים. כיסאות למטבח מיועדים לשולחן האוכל או לשימוש לצד דלפק או בר. הם מגיעים בעיצובים שונים והם נוחים במיוחד, כשבוחרים אותם נכונה.

כסאות בר 1320 גב עץ

כיסאות בר 1320 גב עץ

כיסאות בסגנון כפרי

כיסאות בסגנון כפרי אהובים על רבים. את סגנון העיצוב הכפרי אפשר לראות כיום בלא מעט בתים וגם במסעדות ובבתי קפה. הם יוצרים תחושה חמימה יותר במרחב והם משתלבים בצורה הרמונית כמעט לצד כל סגנון אחר. הם מגיעים בצבעים שונים ועשויים לרוב מעץ. חלקם נחשבים לכיסאות בר יוקרה וחלקם פשוטים יותר. כיסאות אלו מעוצבים בסגנון מיוחד מאד, ממש כמו פעם ולכן משווים לחלל אווירה ביתית, נעימה וחמימה.

כסאות בר למטבח

כיסאות בר למטבח

כיסאות בסגנון מודרני חדשני

כיסאות בסגנון מודרני הם המילה האחרונה היום בתחום הכיסאות. מדובר בסגנון עכשווי ואיכותי מאד, כזה המתאים למשרדים ולכל מקום שבו רוצים ליצור את הרושם הנכון. ישנם כאלה העשויים מכמה סוגים של חומרי גלם, כמו למשל פלסטיק ועץ או עץ וזכוכית ויש את אלה העשויים מחומר גלם אחד. לחלקם יש משענת מעוגלת ולחלקם משענת מרובעת. כמובן שיש כיסאות מודרניים הכוללים גם ריפוד ויש את אלה שלא. רובם ככולם מציעים נוחות מקסימלית לצד עיצוב, אשר לעתים נחשב למאוד מקורי, חדשני וייחודי.

כסאות בר למטבח

כיסאות בר למטבח

כדאי לדעת – רגע לפני שקונים כיסא חדש

ניתן לראות שיש כמה סוגים שונים של סגנונות. לפני שבוחרים כיסאות חדשים, בין אם כאלו המעוצבים בסגנון כפרי ובין אם בסגנון מודרני חדשני, חשוב שאלה יתאימו לסגנון העיצובי המאפיין את המקום כולו. אפשר כמובן לשלב בין כמה סגנונות עיצוב שונים אולם יש לוודא שתיווצר הרמוניה ביניהם. בעזרת הבחירה הנכונה, תוכלו לזכות לחלל מעוצב וכן גם לדגמים שיגלו עמידות גבוהה למשך שנים רבות.

כסא באזל צדדי

כיסא באזל צדדי

מחפשים כיסאות? אצלנו תמצאו מבחר נהדר של אפשרויות!

טיב העץ היא חברה המתמחה ברהיטים ובכיסאות אשר שמה דגש על טובת הלקוח. כתוצאה מכך, אנו דואגים לספק ללקוחותינו מוצרים באיכות גבוהה וללא פשרות. אנחנו עוסקים בתחום זה למעלה מ – 40 שנה ומייבאים את הכיסאות שלנו מאיטליה. אנו עובדים עם לקוחות פרטיים וגם עם לקוחות עסקיים ומקדישים תשומת לב לכל פרט ופרט, לרבות לפרטים הקטנים ביותר. אצלנו תמצאו כיסאות בר באיכות גבוהה, למטבח, למוסדות, למסעדות ולבתי קפה וכולם כאחד, יספקו לכם מענה לטווח הארוך וישמשו גם כאלמנט מסוגנן ומיוחד מאד במרחב כולו. מחפשים כיסאות ? אנחנו הכתובת שלכם.

אתם מוזמנים להגיע אלינו בתיאום מראש ולהתקשר כבר היום לטלפון שלנו 050-3737370 ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

כסאות יוקרה

בחזרה לרשימה