עיצוב הבית

מגוון של כיסאות למוסדות

כסאות למוסדות

אילו סגנונות של כיסאות למוסדות מוצעים כיום?

מוסדות שונים בארץ, בין אם אלה מוסדות פרטיים ובין אם ציבוריים, מחפשים רהיטים טובים, שישרתו אותם כמה שנים, ומבלי שיצטרכו להחליף אותם בתדירות גבוהה. כיסאות למוסדות נדרשים להיות נוחים, איכותיים ועמידים, אך יחד עם זאת, גם מסוגננים וכאלה שתורמים לא מעט למראה הכללי של המקום.

כסאות 1150 סביב שולחן

סגנונות רבים ומגוונים של כיסאות למוסדות

בניגוד לעבר, השוק מציע לנו כיום מבחר של כיסאות למוסדות העשויים מחומרים שונים ומעוצבים בסגנונות ייחודיים. אם עד לא לפני שנים רבות עמדו לרשות הצרכנים רק דגמי פלסטיק פשוטים, הרי שכיום הסיפור הוא אחר והאפשרויות הן רבות ומגוונות מאד. הנה דוגמה לכמה מהסוגים המומלצים:

כיסאות בסגנון מודרני

כיסאות למוסדות בסגנון מודרני עכשווי נחשבים לכיסאות יוקרתיים יותר. הקווים שלהם ישרים בדרך כלל ונקיים והם מגיעים בצבע אחד. הם יכולים להיות צבועים בצבעים שקטים מאד, כמו שמנת למשל, או בצבעים חזקים כמו כחול או ירוק. כיסאות בסגנון כזה מתאימים לשולחנות המעוצבים גם הם בסגנון מודרני ולמרחב הכולל אלמנטים עכשוויים.

כסאות בר למטבח

כסאות בר למטבח

סגנון קלאסי

הסגנון הקלאסי מלווה אותנו כבר לא מעט שנים ונחשב לאחד המבוקשים. כיסאות בר בסגנון קלאסי הם לרוב עשויים מעץ ומאפיינים את העיצוב העתיק והישן יותר. הם יכולים להיות עם משענת פסים, הם יכולים להיות מרופדים בבדים מיוחדים והם יכולים לכלול אלמנטים מסוגננים שונים, בהתאם להעדפות העיצוביות שלכם.

כסא בר לואיג'י רשת

כיסא בר לואיג’י רשת

סגנון כפרי

כיסאות בסגנון כפרי, הם ממש כמו של פעם. הם יכולים להתאים לכל מוסד שכן הם משתלבים מצוין במקום וגם נחשבים לאיכותיים. הם מגיעים בצבעים שונים והם נוחים מאד. אפשר לשלב לצדם כריות ישיבה כדי ליהנות מנוחות מרבית והם נפלאים לצד שולחנות בסגנונות שונים, לרבות שולחנות בסגנון מודרני. אפשר להתאים אותם לכל אלמנט עיצובי והם יוצרים אווירה נעימה מאד.

כסאות בר למטבח

כיסאות פלסטיק

מאז ומתמיד היו כיסאות הפלסטיק נפוצים מאד במוסדות רבים בשל המחיר הזול שלהם. העיצוב והמראה שלהם היה פשוט והם הגיעו, בדרך כלל, בצבע לבן. כיום, כיסאות למוסדות העשויים מפלסטיק מציעים מענה לכל מקום המעוניין בסגנון ובייחודיות ואפשר למצוא אותם בצבעים ובסגנונות עיצוב שונים. ישנם כאלה הכוללים רגליים מעץ בעוד שאחרים יהיו עם רגליים מפלסטיק. ישנם דגמים עשויים מפלסטיק בצבע שחור, לבן וגם תכלת מה שמעמיד לרשות כל מוסד מגוון רחב לבחירה. וכמובן שבעידן הנוכחי, כיסאות אלה נחשבים למושקעים וגם לאיכותיים ועמידים מאוד.

כסא פלסטיק רצועות

כיסא פלסטיק רצועות

טיפ קטן חשוב

לא משנה איזה סגנון של כיסאות למוסדות אתם בוחרים, קחו בחשבון את הסגנון העיצובי הכללי של המקום וודאו שהם משתלבים בו בצורה הרמונית ונכונה. תוכלו גם לשלב בין כמה סגנונות וחומרים שונים כדי ליצור עניין רב יותר. כמובן שאם הנכם מתלבטים לגבי מידת ההתאמה, תמיד תוכלו לפנות לקבלת ייעוץ ממומחים בתחום.

כסאות מרי תכלת

כסאות מרי תכלת

מבחר של אפשרויות תחת קורת גג אחת

אצלנו, בטיב העץ, תמצאו מבחר של כיסאות אוכל במחירים ללא תחרות. אנו פועלים בתחום למעלה מ – 40 שנה ועובדים עם מוסדות שונים כבר לא מעט שנים. אנו מבטיחים לכם מוצרים איכותיים, עמידים ומסוגננים ובעיקר גם אפשרות להתאמה מדויקת לצרכים הקיימים. אצלנו תמצאו דגמים בסגנון מודרני, כפרי וגם מפלסטיק שישתלבו מצוין לצד השולחנות הקיימים ויצרו את המראה המתבקש במקום.

להזמנת כיסאות למוסדות נשמח לעמוד לרשותכם וגם לספק לכם את כל המידע הנדרש לכם, במידה וקיימת בלבכם התלבטות. התקשרו אלינו לטלפון 050-3737370 והזמינו את הדגמים המועדפים עליכם עוד היום!

בחזרה לרשימה