עיצוב הבית

בחירת כיסאות בר מעץ – איך עושים את זה נכון?

כסאות בר לדלפק

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים כיסאות בר מעץ?

בין אם לבית הפרטי ובין אם למסעדה או לבית קפה, כיסאות בר מעץ יכולים להוסיף לא מעט למרחב עצמו ולשמש כאלמנט דקורטיבי מיוחד מאד. ישנם סוגים וגם סגנונות שונים שלהם והם מגיעים גם בגדלים ובמידות שונות, מה שמאפשר לכל אחד לבחור את העיצוב שמתאים לו. ובכל זאת, למרות ההיצע ואולי אף בגלל בחירה נכונה של כיסאות הבר מצריכה התייחסות לפרמטרים שונים ובדיקה מעמיקה של הכיסא לפני הרכישה.

כסאות בר

טיפים לבחירה נכונה של כסאות בר מעץ

לא פשוט לבחור כיסאות בר ולו רק בשל המגוון הרב. ולמרות זאת, אם מקפידים להתייחס לכמה פרמטרים ולוקחים בחשבון מספר נקודות שונות, אפשר להגיע לבחירה הנכונה וליהנות מכל היתרונות שהם מציעים. לכן, כדי להקל עליכם לבצע צרכנות חכמה, הנה 5 טיפים שיעזרו לכם בבחירה:

אל תתפשרו על הנוחות

בדומה לכל הסוגים האחרים, גם כיסאות הבר נדרשים להיות נוחים. אם אתם רוצים לרכוש דגם מסוים לבית או לעסק שלכם, עליכם קודם כל לוודא שהם מאופיינים בנוחות מרבית. אם הם עבור המסעדה או בית הקפה שלכם סביר שהאנשים שמבקרים במקום ישבו עליהם זמן ממושך. לכן, חשוב שהכיסאות הנבחרים יציעו להם את הנוחות הנדרשת, בין אם בזכות הגובה הנכון שלהם ביחס לבר עצמו, בין אם בזכותו של הריפוד שלהם, בין אם בשל העיצוב ועוד.

כסאות בר מעץ

כיסאות בר מעץ

גם על האיכות לא מתפשרים

איכות היא לא מילה גסה, גם כשמחפשים כיסאות בר מעץ. אם אתם רוצים שהם יחזיקו מעמד שנים ויספקו את המענה הנדרש לכם, וודאו שמדובר במוצר איכותי. עליכם לבדוק שאכן מדובר בכיסאות העשויים מעץ ולא מחומרים אחרים, מה שמבטיח את רמת איכותם הגבוהה.

כסאות בר מעץ דגם טל

שאלו את עצמכם –באיזה סגנון עיצובי מדובר?

גם בתחום כיסאות הבר אפשר למצוא עיצובים וסגנונות שונים. אם המרחב שעבורו אתם רוצים לרכוש דגם מעוצב בסגנון מודרני, חפשו דגמים מעוצבים בסגנון דומה. במידה והסגנון העיצובי האופייני למקום הוא דווקא כפרי, חפשו דגמים המעוצבים בסגנון כפרי, מה שמדגיש את החומר הטבעי שממנו הם עשויים.

כסאות בר מעץ אלון

כיסאות בר מעץ אלון

הגדירו את הצרכים הקיימים

כדי לוודא שבחרתם נכון, חשוב שתגדירו את הצרכים שלכם מראש. שאלו את עצמכם לשם מה אתם זקוקים לכיסאות הבר – לצרכים פרטיים או לעסק שלכם? כמה אנשים נוהגים לשהות במקום בו זמנית ומי הוא קהל היעד? הגדרה נכונה של הצורך תעזור לכם בבחירה ותאפשר לכם וגם לאורחים ליהנות מהם בהתאמה מושלמת.

כסאות בר נופר שמנת מעץ

כסאות בר נופר שמנת מעץ

מיקומם של הכיסאות גם הוא תנאי מקדים

בין אם אתם רוצים למקם אותם במטבח הפרטי שלכם ובין אם במסעדה החדשה שפתחתם, לכל מקום מתאים סוג אחר של כיסאות בר מעץ. חפשו דגמים שמתאימים אל המקום עצמו, תוך התייחסות לגודל שלו, למרחק של הכיסאות מהאלמנטים האחרים שבמרחב ועוד. מדדו את השולחן / הבר והתייחסו אל המרווחים שאתם רוצים ליצור בין כיסא לכיסא וכך תמקמו אותם בחלל על הצד הטוב ביותר.

כסאות עץ למסעדה

כסאות עץ למסעדה

כיסאות בר מעץ קונים אך ורק אצל המומחים!

אצלנו, בטיב העץ, תמצאו מגוון של כיסאות בר מעץ המגיעים ישירות מאיטליה. מדובר בכיסאות בר באיכות גבוהה. כמובן שחשוב שהם יהיו נוחים מאד ושיספקו מענה לצרכים פרטיים ונפלאים גם לכל עסק – מסעדה, בית קפה ועוד. אנו מעמידים לרשותכם צוות מיומן ומקצועי של עובדים שישמח לעזור לכם בבחירה ולספק לכם את המענה המתאים.

לרכישת כיסאות בר מעץ, צרו אתנו קשר בטלפון 050-3737370 ונשמח לעמוד לשירותכם!

כסאות בר לדלפק

בחזרה לרשימה